پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 110
نویسنده : علی

 

تیم وزنه برداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مسابقات وزنه برداری قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیستم الی بیست و دوم مرداد ماه در همدان برگزار شد مقام دوم را کسب کرد.

این مسابقات با حضور شش تیم و به میزبانی نیروی هوایی ارتش در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد.

تیم وزنه برداری نیروی هوایی و نیروی زمینی نیز به ترتیب به مقام اول و سوم دست یافتند.


:: برچسب‌ها: پدافند، دماوند ,



رفتار وحشیانه تکفیری ها ثمره تفکرات وهابیت است
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 98
نویسنده : علی

 

همزمان با دهه کرامت ایام ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) حجت الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) گفت : امروز آنچه که ما از رفتار وحشیانه و خطرناک تکفیری ها و داعشی ها مشاهده میکنیم ثمره تفکرات وهابیت است .

وی با اشاره به کشتار مسلمانان بی گناه و زنان و کودکان مظلوم به دست این گروه گفت: اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع برترین و والاترین ادیان و مذاهب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی با بیان خاطراتی از برخی افراد مسیحی که به اسلام و مذهب تشیع گرویده اند ادامه داد: دین اسلام دین محبت دین مهربانی و حفظ کرامت انسانیت است و کسانی که به اسم اسلام این فجایع را در عالم اسلام به وجود آورده اند هیچ بویی از اسلام نبرده اند و قطعا امثال آن آقا و خانم مسیحی زیبایی های اسلام و تشیع را لمس کرده اند که آن را با تمام وجود پذیرفته اند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان سخنان خود اظهار داشت: فرهنگ یک ملت و افتخار یک کشور به بزرگانی است که داشته و دارد. امام رضا (ع) الگو و اسوه ما هستند امثال شهیدان صیاد و بابایی و شهدای عزیز ما جزء فرهنگ و زندگی ما هستند اگر اینها ماندگار شدند به این خاطر است که با تقوا و با اخلاص بودند که این رفتار و کردار را در مکتب اهل بیت(ع) و از علی ابن موسی الرضا (ع) آموخته اند . آن وقت است که انسان یک قهرمان قرآنی میشود که خدا و اهل بیت(ع) به او عزت و آبرو می بخشند 


:: برچسب‌ها: پدافند، دماوند ,



عنایات امام رضا (ع) کشور ما را بیمه کرده است
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 306
نویسنده : علی

 

فرمانده مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی گفت: کشور ما در سایه کرامات ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) در مقابل توطئه دشمنان و بدخواهان بیمه شده است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان ابوالفضل حسینی نیک فرمانده مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی در مراسم گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) در جمع فرماندهان، هنرآموزان و دانشجویان در مسجد ولی عصر (عج) این یگان گفت: وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برکات زیادی برای کشور ما به همراه دارد.


وی با اشاره به رشادت های رزمندگان ایران در 8 سال دفاع مقدس اضافه کرد: در روزهایی که دشمن بعثی با حمایت ابرقدرت های جهانی  سعی داشت عرصه را در میدان نبرد بر ما تنگ کند، این توسل به ائمه اطهار و بویژه امام هشتم(ع) بود که روحیه جنگندگی و مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح را در رزمندگان ما تقویت  و موجب پیروزی های متعدد شد.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



بازدید : 815
نویسنده : علی

 

همزمان با میلاد امام رضا (ع) نوای دلنشین نقاره زنی در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، با حضور فرماندهان و مسئولین مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی مراسم نقاره زنی بر فراز مسجد ولی عصر (عج) این یگان برگزار شد.


این مراسم همزمان با نواخته شدن صوت دلنشین نقاره در گلدسته های بارگاه امام رضا(ع)، توسط یگان موزیک پایگاه آموزشی شهید خضرایی به اجرا در آمد.

اجرای نقاره زنی در این مرکز با هدف افزایش روحیه کارکنان در گردان های آموزشی و به وجود آوردن فضای معنوی در یگان انجام شد.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



از آزادگان نیروی هوایی ارتش تجلیل شد
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

در آستانه سالروز ورود پرافتخار آزادگان به میهن اسلامی، شامگاه یکشنبه 24 مرداد از آزادگان نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده  این نیرو و سایر فرماندهان و مسئولین، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم  از 93 تن از آزادگان نیروی هوایی ارتش با اهدا هدایایی تجلیل بعمل آمد.

در ادامه این همایش تعدادی از آزادگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت ها و فداکاری های دوران اسارت پرداختند.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



جوانی فرصت بهره مندی از برکات الهی است
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 89
نویسنده : علی

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جمع دانشجویان  دانشگاه های افسری ارتش گفت: فرصت جوانی زمان بهره مندی از بهترین برکات الهی است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده و این برکات را برای ادامه زندگی حفظ کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در جمع چهاردهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان  دانشگاه های افسری ارتش که در پادگان جوادالائمه(ع) در حال برگزاری است گفت: تجربه بزرگان گنجینه ای بزرگ است که جوانان باید با نگاه ویژه ای به این موضوع افق دید خود را وسیعت بخشند.

وی اضافه کرد: فرصت، انرژی و توانی که جوانان از آن بهره می برند قابل مقایسه با هیچ زمان دیگری در زندگی انسان نیست و به همین دلیل می توان با به دست آوردن اندوخته ای از علم و دانش این فرصت را مغتنم بداریم.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



ترک قرض الحسنه باعث گسترش قرض ربوی می شود
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 132
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام صمدی رئیس عقیدتی آتگداد منجیل با بیان اینکه یکی از سنتهای خوب الهی قرض الحسنه است که در زمره مستحبات مؤَکد قرار دارد، به بیان راههای گسترش این سنت نیکو پرداخت و گفت: تقویت انگیزه و باورهای دینی در جوامع اسلامی می تواند به عنوان مهمترین عامل در اشاعه این فرهنگ اسلامی در بین عامه مردم باشد زیرا اصولا نهاد قرض الحسنه در بستر فرهنگ و تفکر اومانیستی که در آن بعد مادی انسان اصالت دارد و لذت و سعادت دنیوی بشر به عنوان اصل اساسی است، نمی تواند چندان جایگاهی داشته باشد پس توجه به این امر در فرهنگی مطرح است که اساس آن فرهنگ متکی به دین و معنویت باشد.

حجت الاسلام صمدی افزود: فرهنگ قرض الحسنه بر تفکر اعتقاد به آخرت به عنوان یکی از اصول اعتقادی دین اسلام شکل گرفته است زیرا قرض الحسنه یک قرارداد انتفاعی نیست که قرض دهنده بتواند از کار خود کسب منفعت و سود کند بنابر این اعتقاد به پاداش فراوان اخروی که خداوند متعال برای قرض دهنده در نظر گرفته تنها محرکی است که موجب می شود شخص از مال و منفعت حاصل از آن برای مدتی صرف نظر کند.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در این رابطه یادآور شد: در آیات قرآنی بدین مساله تصریح شده که "آنچه از پیش برای خود می فرستید نزد خداوند خواهید یافت" و همچنین عنوان شده است "قرض دادن معامله با خداوند است".

حجت الاسلام صمدی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار ترک این سنت نیکوی اسلامی پرداخت و متذکر شد: ترک قرض الحسنه باعث گسترش قرض ربوی می شود که می تواند بازتابهای دنیوی و اخروی بسیار نامطلوبی در پی داشته باشد . خداوند در قرآن کریم هشتاد بار به نکوهش ربا پرداخته و و با اشاره به اینکه ربا برکت زندگی را ازبین می برد آنرا در ردیف اعلام جنگ با خدا و پیامبرش قرار می دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی در آخر با ارائه آماری از میزان وام  صندوق قرضه الحسنه در سال 94 گفت: در سال گذشته با اعتباری که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختیار ما قرار داده مبلغی بالغ بر 2 میلیاردو دیست هزار ریال از طریق کدهای مربوطه به کارکنان این مرکز وام قرض الحسنه اعطاء شده است .


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 201
نویسنده : علی

 

در این مراسم  امیر دریادار آزاد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)  به اهمیت قرآن در زندگی  اشاره کرد و گفت:. باید قرآن را حفظ و تلاوت کنیم اما عمل به آن مهم تر است، با عمل به قرآن علم ما به یک علم متحول کننده تبدیل می شود. تا میتوانید با قرآن مانوس باشید و با آن ارتباط برقرار کنید وفراگیری مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن، تعالی انسان در همه ابعاد زندگی را به دنبال دارد.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افزود: توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است و این مهم با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و یک فرد قرآنی باید در بسیاری از زمینه ها الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد.

در ادامه این اختتامیه حجت الاسلام حیدری  به تشریح این طرح پرداخت و گفت : طرح تابستانی رحله که طرح ملی در سطح کشور است که حافظان در طی دو ماه باید 4 جز از قرآن کریم را حفظ کنند و الحمدالله منطقه یکم امامت نداجا تنها یگانی در کل نیروهای مسلح است که برای دومین سال پیاپی به همت  فرمانده منطقه یکم توانسته است با  تعداد 23 نفر این طرح را اجرایی و  برگزار کند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه یکم گفت: یکی از تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری برای جامعه قرآنی موضوع تربیت حافظان قرآن است که عقیدتی سیاسی و فرمانده منطقه یکم نداجا  در راستای اهداف دینی ،فرهنگی و قرآنی ، در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های قرآنی می کند که دورنما و برنامه های 5 سال آینده این منطقه،تربیت صد حافظ قرآنی است.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 104
نویسنده : علی

 

آئین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی کتاب رضوی با حضور حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از ائمه جماعات استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم محمد پور مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان، ششمین جشنواره کتاب رضوی را یکی ازمهمترین برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) دانست وافزود : در استان گیلان 21000 هزار نفر در این جشنواره معنوی شرکت کردند که در بین یگانهای نظامی و انتظامی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با بیش از 700 شرکت  کننده بیشترین استقبال را در این جشنواره داشت.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره،  ضمن معرفی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا به عنوان یکی از پیشروترین یگان های نظامی و انتظامی در امر ترویج فرهنگ کتابخوانی، لوح سپاس  و تندیس جشنواره نیز  به این مرکز اهدا شد.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 102
نویسنده : علی

 

به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد باسعادت امام رضا(ع) جشنی در شهرک ولیعصر(عج) پایگاه دریایی نیروی دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت:وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) در کشور ایران یک موهبت الهی است و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس آرزوی همه شیعیان جهان است و امیدواریم که نصیب همه ما شود که در این ایام مبارک زائر آن امام رئوف باشیم.

وی افزود: جشن میلاد امام رضا(ع) بهانه ای است برای تقویت وحدت شیعه و سنی که در کنار هم جمع شویم و برادری خودمان را ثابت کنیم و پیام آن حضرت این است که برادری را حفظ کنیم ،چون هرچه این پیوند برادری مستحکم تر باشد توطئه دشمنان اسلام در تفرقه اندازی ناکام خواهد ماند.

وی در پایان افزود : همه باید با الهام گرفتن از سیره و روش امام رضا(ع) در زندگی خود پیروان راستین آن امام همام باشیم.

 


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 114
نویسنده : علی

 

بازدیدفرمانده کل ارتش از اردوگاه دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)

امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش صبح امروز پنجشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در اردوگاه تابستانی کلاردشت نزاجا از نردیک در جریان وضیعت اجرای آموزش یگانهای دانشجویی این اردوگاه قرارگرفت.

 گفتنی است در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) وی را همراهی می کرد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 140
نویسنده : علی

 

بازدیدفرمانده کل ارتش از اردوگاه دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)

امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش صبح امروز پنجشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در اردوگاه تابستانی کلاردشت نزاجا از نردیک در جریان وضیعت اجرای آموزش یگانهای دانشجویی این اردوگاه قرارگرفت.

 گفتنی است در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) وی را همراهی می کرد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 92
نویسنده : علی

 

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موفقیت مردها بویژه مردانی که در کسوت نظامی گری مسئولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها می باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی زمینی همچنین خاطر نشان کرد: کارکنان ممتاز نزاجا در نظر داشته باشند بدون حمایت همسران و فرزندان خود نمی توانستند ممتاز شوند لذا باید همیشه حامی و قدرشناس زحمات خانوادهایشان بویژه همسران فداکارشان باشند.

وی که در مشهد سخن می گفت با بیان اینکه  وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان برای ایرانیان یک هدیه الهی است، افزود: امروز، مردان با ایمان ایران اسلامی به دفاع از حرم امامان همام در عراق و حضرت زینب(س) در سوریه برخواسته و در این راه جان خود را نثار می کنند.

امیر پوردستان در پایان، نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد و ایمان مردم در دنیا دانست  و یکی از راه های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد. 
شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.


:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



تیم هوابرد ارتش ، اراده آهنین نام گرفت
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 84
نویسنده : علی

 

فرمانده تیپ 65 نوهد به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر "اراده آهنین" اشاره کرد و گفت: این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.

فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا (نوهد) در مراسم استقبال از تیم نیروهای مسلح کشورمان ضمن بیان جزئیات اقدامات و ماموریت‌های این تیپ گفت: تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد همیشه آماده اجرای مأموریت می باشد.

امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی با اشاره به مأموریت‌های این تیپ اظهار داشت: مأموریت‌ کلی تیپ نوهد نفوذ از راه‌های هوا، زمین و دریا در پشت منطقه هدف و بنا به دستور سلسله مراتب است.

وی آموزش عملیات ویژه و جنگ‌های نامنظم به سایر یکان‌های ارتش را نیز از جمله دیگر وظایف تیپ 65 نیروی زمینی ارتش برشمرد.

فرمانده تیپ 65 نوهد همچنین با اشاره به سطح آمادگی این تیپ با تأکید بر اینکه تیپ تحت فرماندهی او همیشه آماده اجرای مأموریت است، خاطرنشان کرد: تیپ 65 ویژه هوابرد نزاجا در همه رزمایش‌هایی که در نیروی زمینی انجام می‌شود حضور دارد و هر لحظه که به این تیپ نیاز باشد، آماده فعالیت است.

نعمتی با بیان اینکه در تیپ 65 در مجموع 11 مهارت به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در قالب کمیته‌های آموزشی با عناوین چتربازی، غواصی، کوهستان، جنگ‌افزار، مخابرات و رهایی گروگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر این کمیته‌ها، آموزش عملیات در کویر، جنگل و کوهستان و غواصی از جمله مأموریت‌هایی است که تیپ 65 نوهد آموزش آنها به کارکنان خود را بر عهده دارد.

فرمانده تیپ 65 نوهد در ادامه با اشاره به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر اراده آهنین از سوی وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات نظامی روسیه 2016 داوران با در نظر گرفتن آیتم‌هایی از جمله نظم عملیاتی، عدم بروز خطای عملیاتی و همچنین انضباط و همکاری تیمی در میان تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در مسابقات، ایران را به عنوان تیم برتر اراده آهنین انتخاب کردند و این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 94
نویسنده : علی

 

تیم های منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات بین المللی نظامی 2016 روسیه، شب گذشته با استقبال تعدادی از مسئولان نیروهای مسلح به میهن اسلامی بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیم های منتخب نظامی نیروهای مسلح کشورمان در اولین حضور خود در مسابقات نظامی بین المللی روسیه با درخشش در رشته های مختلف بویژه غواصی و عملیات کوهستان، حضور موفقی در این مسابقات داشته و نتایج خوبی به دست آوردند.

هفت تیم نظامی نیروهای مسلح کشورمان در رشته های تیراندازی، تانک بیاتلون(نبرد تانک)، حمله سوواروف (مبارزه نفربرها)، کوهستان (حلقه آلبروت)، دسته هوابرد، تهاجم دریابرد (دربی دریایی) و غواصی عمق با حضور 204 نفر از نظامیان خبره از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مستضعفین به این دوره از مسابقات بین المللی نظامیان جهان اعزام شده بودند.

تیم اعزامی منتخب غواصی عمق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حائز رتبه دوم و همچنین عنوان شگفتی‌ساز این مسابقات را کسب کرد.

در رشته‌های مبارزه نفربرها، کوهستان و هوابرد نیز نیروهای مسلح کشورمان حائز رتبه چهارم شدند و در رشته‌های تک‌تیراندازی و تهاجم دریابُرد نیز به رتبه پنجم دست یافتند.

تیم هوابرد ایران با حضوری مقتدرانه در میان مجموع تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، از سوی وزیر دفاع روسیه به عنوان «تیم برتر اراده آهنین» انتخاب شد.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات در 15 رشته رزمی دیگر دارای ناظر و همچنین در هفت رشته نیز به عنوان داور، قضاوت مسابقات را به عهده داشتند.این تیم ها پس از ارزیابی پایانی‌ این دوره از مسابقات توانستند از میان 21 تیم شرکت‌کننده، مقام پنجم را کسب کنند.

گفتنی است، شرکت کنندگان نیروهای مسلح کشورمان در برخی از رقابت های فردی از جمله دربی دریایی توانستند بهترین مقام را در این رشته بدست بیاورند.

شایان ذکر است تیم های منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این استعداد بالا در این دوره از مسابقات نظامی شرکت کردند. از جمله اهداف حضور جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نظامیان جهان معرفی فرهنگ اسلامی نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی، کسب تجربه،‌ ایجاد بستر مناسب برای توسعه تعاملات آموزشی، آشنایی با تجهیزات، امکانات نظامی و فنونی رزمی کشورهای شرکت کننده در مسابقات، ارتقای مهارت‌ها و کسب آموزه‌های نوین نظامی، اعزام ناظران و داوران جهت کسب استانداردهای اجرای مسابقات و شناخت نقاط قوت و ضعف؛ بوده است.

 

 
 
 

:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 276
نویسنده : علی

 

فرمانده کل ارتش سرلشگر عطاءالله صالحی از اردوگاه تابستانی کلاردشت دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) ایشان را همراهی کرد .

فرمانده کل ارتش طی این بازدید، در جریان  وضیعت اجرای آموزش یکان های دانشجویی و وضعیت تدارکات و پشتیبانی قرار گرفت .


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 91
نویسنده : علی

 

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از تاریخ 25مرداد الی 27مرداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که افتتاحیه آن روز دوشنبه 25مرداد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، 209نفر از منتخبین مناطق و یگان‌های پدافندی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم و حفظ(30، 25، 20، 15، 10، 5 و 3جزء) به رقابت خواهند پرداخت.    


:: برچسب‌ها: پدافند، دماوند ,



رکوردهایی که به دست کیانوش شکسته شد
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1395
بازدید : 101
نویسنده : علی

 

دسترسی کیانوش رستمی به مدال طلای وزنه برداری دسته 85 کیلوگرم المپیک برای رقبای او در تالار مشاهیر گران تمام شد چرا که نام پسر کرمانشاهی حالا 2 جا از جدول 3 تایی را به خودش اختصاص داده است. رکورد دو ضرب پیروس دیماس یونانی بالاخره بعد از 16 سال شکسته شد تا تا رکورد 215 کیلوگرمی به 217 ارتقا پیدا کند.

 


در مجموع هم رکوردها جا به جا شد و آندری ریباکو بلاروس دیگر صاحب رکورد مجموع نیست چرا که حالا کیانوش رستمی دست به حدنصاب 396 رسیده است، 2 کیلوگرم بالاتر از مرد بلاروس. با این حال رکورد مجموع جهانی هم یک کیلوگرم که دست خود کیانوش بود ارتقا بخشیده شد و به جز یک ضرب تمام رکوردها در درست پسر ایرانی خواهد بود.

 


:: برچسب‌ها: وزنه برداری،دماوند ,



بازدید : 125
نویسنده : علی

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا در حاشیه بازدید از اردوگاه ساحلی بیشه کلا نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این نیرو برنامه های فرهنگی این اردوگاه ساحلی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: در اردوگاه ساحلی بیشه کلا که در شهرستان محمود آباد واقع است، برای مسافرین در تمام رده های سنی برنامه های فرهنگی متنوعی اجراء می شود.

وی افزود: در هر دوره چهار روزه که برای کارکنان نیروی هوایی ارتش و خانواده های محترم آن ها در اردوگاه بیشه کلا برنامه ریزی شده، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز به همراه هدایای نفیس برای خانواده ها و فرزندان برگزار می شود.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



بازدید : 102
نویسنده : علی

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در کشور اظهار کرد: خبرنگاران در همه ابعاد یک جامعه از قبیل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و نظامی دارای مقام بسیار ارزشمندی هستند و می‌توانند در ارتباط جایگاه کشور گام های بسیاری بردارند.

 وی با بیان این‌که «باید بتوانیم هدفگذاری خوبی در رسانه‌های  کشور جهت ارتقای جایگاه کشور و هم‌چنین افزایش روحیه مردم برداریم» به نقش رسانه‌ها در افکار عمومی و هم‌چنین مجامع بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که امروز در بحث امنیت و توان دفاعی کشور می‌تواند کمک کننده نیروهای نظامی باشد، نشان دادن توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا است.

وی با تاکید بر این‌که «رسانه‌ها فعالیت‌های نیروهای مسلح را به خوبی برای مردم داخل و دنیا منعکس می‌کنند» گفت:‌ ما همواره در رزمایش‌های مختلف به ویژه رزمایش‌های دریایی اقدام تاکتیکی بسیاری انجام می‌دهیم اما این اقدامات را صرفا افراد حاضر در میدان رزمایش مشاهده می‌کنیم. اما آن کسی که باعث در معرض نمایش قرار گرفتن این اقدامات و نمایش آن‌ها به مردم کشور و هم‌چنین خارج از کشور می‌شود رسانه‌ها و خبرنگاران هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: رسانه‌ها در ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشور تاثیر بسیار زیادی دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این‌که «رسانه ها باید توانمندی‌های نیروهای انتظامی را در معرض نمایش بگذارند» افزود: نشان دادن توانمندی‌های نظامی و هم‌چنین توانمندی‌های نیروی نظامی در ساخت تجهیزات مورد نیاز از جمله مواردی است که باید توسط رسانه‌ها به جهت خوشحالی مردم کشور و هم‌چنین آگاهی خارجی ها از توانمندی‌های موجود در کشور در عرصه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش رسانه ها درشناخته شدن نیروی دریایی ارتش کشورمان در سطح داخل و خارج اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندی پیش طی سخنانی فرمودند که نیروی دریایی منزوی بود اما امروز با کمک رسانه‌ها میان مردم و جامعه وحتی در دنیا شناخته شده است.

دریادار سیاری خاطر نشان کرد: مشاهده میکنیم که زمانی که رسانه ها به صحنه آمدند خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.

وی هم‌چنین به نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و متوجه کردن جامعه نسبت به دریا و ظرفیت های دریا اشاره کرد و گفت:‌ دریا برای همه دنیا مهم است و هر کشوری که بتواند از دریا استفاده کند پیشرفت خواهد کرد در همین زمینه نیروی دریایی ارتش تا کنون تلاش کرده است تا با همکاری با آموزش و پرورش دانشگاه ها و هم‌چنین رسانه‌های  مختلف مردم را با دریاها و نقش آن‌ها آشنا کند اما در این زمینه رسانه ها نقشی اساسی تری در فرهنگ سازی استفاده از دریا در میان مردم دارند.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



بازدید : 95
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش،در این دیدار امیر دریادار آزاد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت ، خانواده های شهدا را سرمایه های گرانقدر برشمرد و گفت : سرافرازی ، امنیت ، عزت و هر آنچه که امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی و دنیا از آن برخوردار هستیم در درجه اول به خاطر تبعیت از قرآن و پذیرفتن اسلام و در وهله ی دوم عمل به قرآن و اسلام که در راس همه ی این اعمال، فداکاری در راه خدا و جانفشانی و هدیه دادن سرمایه جان در راه خدا است ،که شهداء در مقایسه با دیگران گوی سبقت را ربودند و خانواده های معظم شهداء با پیشه کردن صبر و تعصی از زینب کبری (ص) راه این شهیدان را ادامه دادند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهداست ، اظهار داشت : همه ی ما امانتدارانی هستیم که در برابر خانواده های شهدا و جانبازان مسئول بوده و باید وظایف خویش را در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درستی انجام دهیم .

فرمانده منطقه یکم نداجا با بیان اینکه بر همه ی ما لازم است که از خانواده های شهدا که ا سطوره های صبر و فداکاری هستند تجلیل و تقدیر کنیم، خاطر نشان کرد: امروز نیاز به دعاهای شما خانواده های شهدا داریم که بتوانیم با گام های بلند و با استقامت در راه قرآن گام برداریم.

امیر دریادار دوم آزاد پاسداشت خانواده شهداء و تکریم از آنان را احترام به شهدا دانست و افزود : باید یاد و نام شهدا و سیره عملی آنها روز به روز زنده بماند به خصوص برای نسل جوان که بدانند آنچه امروز ما داریم به برکت همان مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ، شهدا و ایثارگران را سرمایه های بزرگ ملت ، انقلاب و نظام دانست و گفت از برکت وجود این خانواده ها گرامی شهدا و ایثارگران است که در این دریای متلاطم سیاسی و منطقه ای با سکان داری فرماندهی معظم کل قوا کشتی این انقلاب و نظام به ساحل مقصود می رسد.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1395
بازدید : 103
نویسنده : علی

 افسران - پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران

 


:: برچسب‌ها: دماوند،پاتوق یاران ,



بازدید : 116
نویسنده : علی

 

مراسم گرامیداشت مرحوم تقی نصر اصفهانی، پدر شهید امیر سرلشکر محمد جعفر نصر اصفهانی که پس از یک دوره بیماری به رحمت اللهی پیوست؛ روز جمعه مورخه22/5/95 در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت مرحوم تقی نصر اصفهانی پدر بزرگوار شهید امیر سرلشکر محمد جعفر نصر اصفهانی در روز جمعه مورخه 22/5/1395 در مسجد اعظم منار جنبان اصفهان برگزار می شود.

مرحوم تقی نصر اصفهانی چهار روز پبش پس از یک دوره بیماری به رحمت الهی پیوست.

از این پدر ساده زیست و با خدا، سه پسر و چهار دختر به یادگار مانده است.

گفتنی است شهید محمد جعفر نصراصفهانی، در روز دهم شهریورماه 1339درخانواده ای متدین پا به عرصه گیتی نهاد و پس از اخذ دیپلم متوسطه به خدمت سربازی اعزام و پس ازطی دوره آموزشی اولیه در مرکزآموزشی بیرجند به گروه 44 توپخانه اصفهان منتقل شد. او در این گروه باتوجه به روحیه مذهبی و انقلابی که داشت در فعالیت های انجمن اسلامی مرکز آموزش توپخانه شرکت و در این فعالیت ها با شهید صیاد شیرازی آشنای شد.

با شروع جنگ در سال 1359، در همان ماه های اول به اتفاق چند نفر دیگر داوطلبانه تقاضای اعزام به جبهه نمود و در روزهای اول حضور درمنطقه عملیاتی، در جبهه سوسنگرد مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

شهید نصر اصفهانی در سال 1367 در یک عملیات رزمی درمنطقه مریوان و پنجوین عراق به شدت مجروح و در همین زمان به واسطه تک شیمیایی دشمن بعثی دچار مجروحیت شیمیایی نیز گردید.

در سال 1375 حال عمومی وی به واسطه مجروحیت وآلودگی شیمیایی از گذشته مجدداَ به وخامت گذاشت و بعد ازمدتی بستری شدن در بیمارستان و منزل و تحمل درد و رنج فراوان در روز 19 آبان ماه سال 75 13 روح ملکوتی اش به لقاءالله و به خیل عظیم شهدا و مجاهدان راه اسلام پیوست.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت پدر بزرگوار شهید نصر اصفهانی را به عموم کارکنان ارتش و خانواده نصر اصفهانی تسلیت گفته و از خداوند منان می خواهد روح ایشان با فرزند شهیدش محشور گردد.  


:: برچسب‌ها: شهید،دماوند ,



ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش برگزار می شود
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1395
بازدید : 118
نویسنده : علی

 

ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش با هدف شناسایی فرهیختگان و اهل قلم ارتش، تقدیر از پژوهشگران متعهد و شایسته در داخل و خارج ارتش برای تألیف و ترجمه کتب، حمایت از نویسندگان برتر و پشتیبانی از نشر آثار آنان و نیز فراهم کردن زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی و ادبی و پیشبرد فرهنگ تولید و نشر کتاب در ارتش و جامعه، توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1396 برگزار می شود. آثار و موضوعات قابل ارائه به همایش شامل تألیف، تدوین و ترجمه کتاب است.

 


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 92
نویسنده : علی

 

امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش صبح امروز پنجشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در اردوگاه تابستانی کلاردشت نزاجا از نردیک در جریان وضیعت اجرای آموزش یگانهای دانشجویی این اردوگاه قرارگرفت.

 گفتنی است در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) وی را همراهی می کرد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



❤روزم را با سلام ب شش گوشه ارباب پاگشا می‌کنم❤ashura
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 106
نویسنده : علی

 افسران - ❤روزم را با سلام ب شش گوشه ارباب پاگشا می‌کنم❤ashura

 


:: برچسب‌ها: عاشورا،دماوند ,



بازدید : 118
نویسنده : علی

 افسران - حرم کریمه اهل بیت (علیهم السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) ساعاتی پیش

 


:: برچسب‌ها: حضرت معصومه،دماوند ,



تصاویر/ تعویض گل‌های ضریح امام رضا(ع)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 82
نویسنده : علی

 افسران -  تصاویر/ تعویض گل‌های ضریح امام رضا(ع)

 


:: برچسب‌ها: امام رضا،دماوند ,



آقای ما .
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 113
نویسنده : علی

 

افسران - آقای ما .

 


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



یادت باشد....
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 94
نویسنده : علی

 افسران - یادت باشد....

 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



السلام علیک یا امام رضا علیه السلام
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 123
نویسنده : علی

 افسران - السلام علیک یا امام رضا علیه السلام

 


:: برچسب‌ها: امام رضا،دماوند ,



امام خامنه‌ای حفظه الله
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 135
نویسنده : علی

 افسران - امام خامنه‌ای حفظه الله

 


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



آخرش یک روز خواب خوب من هم تعبیر می‌شود:
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 138
نویسنده : علی

 افسران - آخرش یک روز خواب خوب من هم تعبیر می‌شود:

آخرش یک روز خواب خوب من هم تعبیر می‌شود: 
این‌که من باشم و سرگردانی در 
 
این‌ که من باشم و یک پرچم سرخ... 
پرچمی که برای دیدنش باید به 
 نگریست...


:: برچسب‌ها: کربلا،دماوند ,



مدافعان حرم فرشته‌اند
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 94
نویسنده : علی

 افسران - مدافعان حرم فرشته‌اند

 


:: برچسب‌ها: مدافع حرم , دماوند ,



امیر سرتیپ علی آراسته معاون آماد و پشتیبانی ارتش شد
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

 

امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ علی آراسته را به معاونت آماد و پشتیبانی کل ارتش منصوب کرد.

سرتیپ آراسته پیش از این معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بود که جایگزین امیر خلبان محسن دره باغی شده است.

وی توسط امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در ستاد آجا معرفی شد.

شایان ذکر است امیر سرتیپ خلبان محسن دره باغی نیز طی حکمی از سوی سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سمت معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح منصوب شد.

 

 
 
 

:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 111
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه افسری آجا گفت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه افسری ارتش در چهاردهمین دوره رزم مقدماتی گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی امام زمان(عج)  را به ما اعطا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست، افزود: این آموزه قرآنی است چرا که در سوره فاتحه در ابتدای قرآن از خداوند نعمت هدایت به صراط مستقیم را طلب می کنیم و در زیارتنامه امیرالمومنین(ع) نیز می گوییم السلام علیک یا صراط المستقیم و از اینجا می توان نتیجه گرفت که صراط مستقیم همان ولایت است و ما مکلفیم که برابر دستور خداوند این نعمت را گرامی بداریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین اظهار داشت: شما راه درستی برای ادامه زندگی برگزیده اید و در این راه باید الگویتان پیشکسوتان و 48 هزار شهید ارتش باشد که نگاه به هر کدامشان شما را از گمراهی نجات می دهد.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهید سپهبد صیاد شیرازی ادامه داد: صیاد شیرازی به عنوان نور چشم همه ما و سیدالشهدا زمان خودش بود و روزی مثل من و شما وارد این کسوت شد و سختی های این دوره را لمس کرد. بزرگترین امتیاز صیاد این بود که راه را تشخیص داد و گفت من مطیع محض ولایت هستم. صیاد رضایت عمل و کارش را در رضایت ولی فقیه می دانست. او راه بندگی را در مطیع ولایت بودن می دانست و کسی که مطیع ولایت باشد مطیع خداست.

 


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 91
نویسنده : علی

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی گفت: ایمان، اعتقاد و باورهای رزمنده عامل پیروزی او در میدان نبرد است.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ویژه فرماندهان گردان ها که با هدف افزایش ظرفیت تهاجمی، ایمنی و پیشگیری از جرائم و تخلفات برگزار شد، گفت: امروز ما با چهره تازه ای از تهدید روبرو هستیم و به عنوان بازوهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم کاملا آماده باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه شما را در میدان جنگ آماده نگه می دارد و پیروز می کند ایمان و باور های شماست این که جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه های تروریستی ایستاده اند ناشی از ایمان و اعتقاد آنها به خداوند باریتعالی و کار مقدسی است که انجام می دهند.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نزاجا و حجت الاسلام وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به همراه حجت الاسلام موسوی شناس، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب و جمعی از فرماندهان این منطقه با حضور در منزل شهیدان محمد قریشی و مسلم مجیدی با خانواده های بزرگوار این شهدا دیدار کردند.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



دین و اخلاق مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح است
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 105
نویسنده : علی

 چ

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک پیوستن این دانشجویان به خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: شما باید این را یک توفیق، افتخار بزرگ و نعمت کم نظیر خداوند بدانید و شکر گزار این نعمت باشید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اخلاق مداری گفت: از مولفه های مهم و خصوصیات بارز یک انسان کامل و بویژه یک فرد نظامی، تقویت اخلاق و تدین است لذا باید سعی کنیم این خصائل را بعنوان خصلت های یک نظامی در خود پرورش دهیم.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه ولایت مداری را دومین شاخص یک نظامی مسلمان خواند و اظهار داشت: در همه ارتش های جهان اطاعت از فرماندهی به عنوان یک ارزش پذیرفته می شود اما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه ارزشمند است چرا که اطاعت از ایشان، اطاعتی قانونی و منطقی همانند دیگر فرایض دینی می باشد که قرب به خداوند را به همراه دارد.

وی همچنین تکلیف مداری، انقلابی بودن، فداکاری و ایثارگری، روحیه قوی و آماده بودن را از شاخص های دیگر کارکنان نیروهای مسلح خواند و گفت: در انجام امور باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و تکلیف مدار بود. همچنین باید در انجام امور انقلابی بود.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در پایان گفت: کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میادین سخت و پر خطر از هم سبقت می گیرند و داوطلب اجرای مأموریت های سخت هستند.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



از نرم افزار شهید بابایی رونمایی شد
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 79
نویسنده : علی

 

طی مراسمی که در سالن اجتماعات پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان اصفهان برگزار شد، از نرم افزار جامع چند رسانه ای شهید بابایی با  عنوان " عشق است بر آسمان پریدن" رونمایی شد.

 شایان ذکر است این لوح، اولین نرم افزار چند رسانه ای با  موضوع شهید در ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که شامل کتاب، فیلم و عکس های شهید بابایی است.

این نرم افزار توسط ستوان یکم محمدرضا رضوانی جمعی عقیدتی سیاسی پایگاه و گروهبان یکم وظیفه حسن جباری طراحی و آماده شده است.

 در این مراسم از طراحان این نرم افزار با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 78
نویسنده : علی

 

به منظور گسترش همکاری و بهره گیری بهینه از منابع و ظرفیت های مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران صبح امروز روسای این مرکز و سازمان با یکدیکر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار که صبح امرز سه شنبه «19 دی ماه» و به منظور گسترش همکاری های فی مابین در مرکز خدمات حوزه علمیه قم برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قم به همراه جمعی از معاونین و مسئولین مربوطه حضور  داشتند.

بررسی، نیاز سنجی و گفتگو در زمینه تعاملات قابل پیگیری و استفاده از تجارب طرفین از جمله محورهای این دیدار بود.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,