پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کشف سلاح‌های قاچاقی عربستان در یمن
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 124
نویسنده : علی

 افسران - کشف سلاح‌های قاچاقی عربستان در یمن


:: برچسب‌ها: دماوند ,



muslim boy
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 128
نویسنده : علی

 افسران - muslim boy  43


:: برچسب‌ها: muslim boy T ، دماوند ,



بدون شرح
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 206
نویسنده : علی

 افسران - بدون شرح


:: برچسب‌ها: بدون شرح ، دماوند ,



تشییع پیکر جوان‌ترین شهید مدافع حرم
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 105
نویسنده : علی

 افسران -  تشییع پیکر جوان‌ترین شهید مدافع حرم


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



muslim girl
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 149
نویسنده : علی

 افسران - muslim girl  ۴۲


:: برچسب‌ها: دماوند ,



لبیک یا فرمانده
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 123
نویسنده : علی

 افسران - لبیک یا فرمانده


:: برچسب‌ها: رهبری، دماوند ,



بازدید : 192
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سومین مرحله رزمایش محمد رسول الله (ص) این نیرو در منطقه شمال شرق کشور با جا به جایی سریع یکانها و گسترش تاکتیکی آنها به منطقه پراکندگی، آغاز شد.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در منطقه عملیاتی این رزمایش صحرایی، دفاعی و امنیتی در تربت جام افزود: در این چارچوب نیروهای زبده تیپ 177 پیاده، تیپ 38 زرهی تربت جام، یکان های توپخانه، جنگال، عملیات روانی و پهپاد با پشتیبانی آتش سنگین جنگنده های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات پدافند در سطح را در منطقه عمومی رزمایش واقع در شهرستان تربت جام آغاز کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در ادامه این رزمایش دو روزه و در مرحله اصلی آن همزمان با اجرای آتش سنگین توپخانه، یکان های زرهی و پیاده به صورت ترکیبی با شلیک آتش پرحجم هوایی و زمینی بر روی مواضع دشمن فرضی، عملیات پدافند در سطح را اجرا می کنند.

وی افزود: عملیات هلی برن و ضد هلی برن، تخلیه مجروح و اسلینگ توسط بالگردهای هوانیروز و اجرای عملیات جنگ های نوین توسط یکان جنگال نوین تیپ 177 از دیگر برنامه های این رزمایش نظامی است.

امیر پوردستان گفت: در ادامه رزمایش یکان واکنش سریع نیز عملیات مقابله علیه نیروهای دشمن در معابر از پیش تعیین شده را اجرا می کند.

وی افزود: این رزمایش به صورت دو طرفه و کنترل شده با استفاده از تجهیزات و سلاح های بومی که توسط مهندسان سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی، ساخته و تولید شده بطور کاملا واقعی در منطقه شمال شرق کشور برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش محمد رسول الله 3 با رویکرد امنیتی دفاعی جهت ارتقاء توان رزمی، کسب آمادگی دفاعی و بازدارندگی با هدایت، نظارت و طرحریزی قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا است.

همزمان با اجرای عملیات رزمی، عملیات مردم یاری و اعزام گروه های سیار پزشکی و مددکاری با حضور کادر پزشکی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش صورت می گیرد.


:: برچسب‌ها: رزمایش ، دماوند ,



بازدید : 125
نویسنده : علی

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان گفت:نحوه مقابله با اقدامات احتمالی گروهک ‌های تروریستی، در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 3 تمرین می شود.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان با اشاره به برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 در شرق کشور، گفت: مرحله عملیاتی این رزمایش از روز گذشته آغاز شده و امروز روز دوم آن است که هدف‌های از پیش تعیین شده را مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این رزمایش تمرین نحوه و روش‌های مقابله با اقدامات احتمالی گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشور است. هرچند این گروهک‌ها برای ما در حدی نیستند که بخواهیم برای آنها رزمایش برگزار کنیم، اما در خلال اهدافی که برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 طراحی شده بود، این هدف را نیز مورد توجه خود قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان با بیان اینکه رزمایش در منطقه عمومی تربت جام برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیام این رزمایش به دوستان ما "صلح و دوستی و ثبات در منطقه است و به دشمنان نیز اقتدار و آمادگی به‌روز نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است".

آذریان همچنین خاطرنشان کرد: در این رزمایش عملیات آتش توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش نیز انجام خواهد شد و به ‌تَبَع آن نیز عملیات هلی‌برن و ضدهلی‌برن انجام می‌شود.


:: برچسب‌ها: رزمایش ، دماوند ,



بازدید : 120
نویسنده : علی

 

 در جریان رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 بالگردهای هوانیروز با موشک‌های ارتقاء یافته "تاو" ستون زرهی نیروهای مهاجم را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، با آغاز مرحله اصلی رزمایش محمد رسول‌الله 3 بالگردهای هوانیروز ضمن پشتیبانی از نیروهای پیاده و خودروهای زرهی خودی، با موشک‌های ارتقا یافته "تاو" ستون زرهی نیروهای مهاجم را مورد هدف قرار دهند.فرمانده نیروی زمینی ارتش بُرد موشک‌های تاو هوانیروز را که از بالگردهای کبری شلیک می‌شود، بیش از چهار کیلومتر عنوان کرده است.شلیک راکت به مواضع و استحکامات دشمن، بخش دیگری از اقدامات هوانیروز در این مرحله از رزمایش بود.

همچنین در جریان این رزمایش، پهپادهای نیروی زمینی ارتش اقدام به پرواز شناسایی بر فراز منطقه رزمایش کرده و تصاویر تهیه شده از منطقه را به‌صورت آن‌لاین در اختیار مراکز فرماندهی قرار دادند.


:: برچسب‌ها: رزمایش ، دماوند ,



بازدید : 120
نویسنده : علی

 

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر84 از یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان لرستان بازدید کرد.

در این بازدید، فرمانده کل ارتش از تیپ284 شهید رستمی خرم آباد و یکان های تابعه تیپ بازدید و از میزان آمادگی این تیپ  ابراز رضایت نمود.

همچنین فرمانده کل ارتش با کارکنان تیپ284 دیداری چهره به چهره داشت.


:: برچسب‌ها: سرلشگر صالحی ، دماوند ,



سه نکته از ده ها نکته مهم درخصوص حوادث پاریس
نوشته شده در سه شنبه 26 آبان 1394
بازدید : 130
نویسنده : علی

 ✅ مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند. 

✅تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد. 

✅فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.


:: برچسب‌ها: پاریس ، دماوند ,



درمان تنبلی چشم کودکان با عینک AMBLYZ
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 123
نویسنده : علی

 عینک Amblyz،تنبلی چشم،درمان تنبلی چشم کودکان

لنز‌های عینک Amblyz دارای ال‌سی‌دی‌های قابل برنامه ریزی است

 

عینک پیشرفته برای درمان تنبلی چشم
محققان دانشگاه ایندیانا آمریکا عینک پیشرفته‌ای به نام Amblyz را ارائه دادند که می‌تواند برای درمان تنبلی چشم به‌کار گرفته شود.
برای 2 تا 3 درصد کودکانی که به تنبلی چشم مبتلا هستند و یا چشمان ضعیفی دارند، گزینه‌های درمانی وجود ندارد. از آن جا که ضعف بینایی معمولا در نتیجه تضعیف سیگنال‌های چشم به مغز رخ می‌دهد، کودکان ناچارند چند ساعت در روز از چشم‌بند یا قطره برای تقویت چشم ضعیف‌تر استفاده کنند. این امر می‌تواند بچه‌ها را دچار استرس یا با همسالان خود بیگانه کند.


:: برچسب‌ها: تنبلی چشم ، عینک ,



کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود بکنید!
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 153
نویسنده : علی

 گوشی های هوشمند این روزها برای هر فرد، یکی از مهمترین و ارزشمندترین ابزارها تلقی می شوند و در نتیجه هر گونه آسیب رسیدن به آنها می تواند خسارت های مادی و به ویژه معنوی زیادی داشته باشد؛ لذا توصیه ما به شما این است که این عدم انجام این کارها با گوشی هوشمند خود را همواره مد نظر داشته باشید.البته در مورد برخی از توصیه های زیر، بحث و مجادلاتی در جریان است و برخی کارشناسان در خصوص برخی نکات نظرات متفاوتی دارند؛ اما آنچه در ادامه می آید، توصیه های کارشناسی عمومی و عرفی پذیرفته شده در مورد صیانت و حفاظت هرچه بهتر و مطمئن تر از گوشی های هوشمند است. توصیه ها بر این است که تا حد ممکن از انجام کارهای زیر در مورد گوشی هوشمند خود خودداری کنید.


:: برچسب‌ها: گوشی ، دماوند ,



اللهم ارزقنا کربلا...ashura
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 153
نویسنده : علی



علی یارتان باد ...
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

 افسران - علی یارتان باد ...


:: برچسب‌ها: دماوند ، ارتش ,



سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 204
نویسنده : علی

 سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا"امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد. 

"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود ؛فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 127
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم افتتاح کارگاه کارآفرینی شهرک شهید رسولی ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های ساکن این شهرک برگزار شد، گفت: اشتغال جوانان و آسان سازی ازدواج از مسائل مهم امروز جامعه ما است.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ محمودی ضمن تشکر از دست اندرکاران این فعالیت، حمایت کامل مجموعه ستاد ارتش از توسعه فعالیت کارگاه های کار آفرینی را اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه ما چند دغدغه وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره فرموده اند که ایجاد اشتغال برای جوانان و آسان سازی ازدواج جزو همین دغدغه هاست. لذا باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد و واقعا جای تشکر و قدردانی دارد از افرادی که در این طرح فعال بوده اند.

 


:: برچسب‌ها: اشتغال، جوانان، ازدواج، ارتش, دماوند ,



چله زیارت عاشورا
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 118
نویسنده : علی

 افسران - #Ashura  چله زیارت عاشورا

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ .



:: برچسب‌ها: زیارت عاشورا، امام حسین، کربلا، پاتوق رزمجویان, ,



نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 134
نویسنده : علی



بازدید : 152
نویسنده : علی

 افسران - 5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر

تصاویر و جزئیات بیشتر در لینک زیر atraknews.com/new.as


:: برچسب‌ها: روسیه ، سلاح ، دماوند ,



بازدید : 100
نویسنده : علی

 

به همت مرکز مطالعات و پژوهش نیروی زمینی ارتش، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

در راستای تقویت جایگاه علم و دانش در ارتش و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص ارتباط نزدیک با مراکز علمی و دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های نخبه گرایی و خبره گرایی، تفاهم نامه علمی و پژوهشی با حضور سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش و دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه تهران امضا شد.

دکتر نیلی احمد آبادی در این مراسم گفت: ما تفاهم نامه های خوبی با نهادهای مختلف داریم و گام های موثری را برداشته ایم تا از ظرفیت های دانشگاهی و علمی دو طرف قرارداد برای تحقق اهداف علمی و پژوهشی کشور استفاده های شایسته ای ببریم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که تفاهم نامه بین نهادها و ارگان ها یک موضوع جهانی است اظهار داشت: همین که بتوانیم نهادها و ارگان ها را در کنار هم قرار دهیم و فعالیت های پژوهشی و علمی انجام دهیم یک روند جهانی را پیموده ایم.

امیر سرتیپ پوردستان نیز در این مراسم گفت: از اینکه این تفاهم نامه منعقد شده است خوشحالیم چرا که نیروی زمینی ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف مانند بالگردی، زرهی، کارخانه های تانک سازی، مکانیک، پهبادی و سایر بخش ها دارد و ما می توانیم در خدمت دانشجویان عزیزمان در دانشگاه تهران باشیم.

لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه پنج سال بوده و قابل تمدید و بازنگری می باشد.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری به امضای فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس دانشگاه تهران رسید.


:: برچسب‌ها: نزاجا، دماوند ,



بازدید : 90
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم افتتاح کارگاه کارآفرینی شهرک شهید رسولی ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های ساکن این شهرک برگزار شد، گفت: اشتغال جوانان و آسان سازی ازدواج از مسائل مهم امروز جامعه ما است.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ محمودی ضمن تشکر از دست اندرکاران این فعالیت، حمایت کامل مجموعه ستاد ارتش از توسعه فعالیت کارگاه های کار آفرینی را اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه ما چند دغدغه وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره فرموده اند که ایجاد اشتغال برای جوانان و آسان سازی ازدواج جزو همین دغدغه هاست. لذا باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد و واقعا جای تشکر و قدردانی دارد از افرادی که در این طرح فعال بوده اند.

وی در ادامه گفت: ما آمادگی کامل داریم تا این طرح در شهرک های دیگر ستاد ارتش توسعه پیدا کند و امیدواریم این برنامه ها به صورت مستمر و مداوم ادامه یابد.

حجت الاسلام خادمی، رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ستاد ارتش نیز در این مراسم با  ارائه گزارشی از روند آغاز به کار این کارگاه اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران طی مدت 6 ماه توانستیم این طرح را اجرایی کرده و بستر کارآفرینی در داخل شهرک شهید رسولی ستاد ارتش را فراهم نماییم.

وی ادامه داد: در این برنامه، ما اشتغال همسران کارکنان پایور را در شغل هایی که متناسب با شخصیت آنها باشد مانند خیاطی در دستور کار قرار داریم که تعدادی شروع به کار کردند و دیگران نیز در مرحله آموزش قرار دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ستاد ارتش در پایان ابراز امیدواری کرد با رونق این کار، زمینه سایر فعالیت های کارآفرینی فراهم گردد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش از سه نفر خواهران فعال در عرصه مطالعات قرآن کریم تجلیل به عمل آورد و گفت: با حمایت مسئولان در تلاش هستیم تا این گونه طرح ها ادامه داشته باشد.


:: برچسب‌ها: ستاد ارتش ، دماوند ,



بدون شرح
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 163
نویسنده : علی

 افسران - ......


:: برچسب‌ها: بدون شرح ، دماوند ,



دعاهایی مجرب برای ادای قرض
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 112
نویسنده : علی

 ادای قرض,دعای رفع قرض

دعا جهت فراوانی روزی و پرداخت قرض ها

 

ختم برای ادای قرض :
دو رکعت نماز بعد از نماز مغرب بخواند در هر رکعتی بعد از فاتحه بیست و پنج مرتبه آبه زیر را بخواند :
 
  وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ


بعد از فراغ صد مرتبه بگوید :
 
اللَّهُمَ‏ أَغْنِنِي‏ بِغِناکَ وَ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ َ يَا حَيُ‏ يَا قَيُّومُ
  (گلهای ارغوان ج ۱ ص ۱۱۷)


:: برچسب‌ها: دعا ، قرض ، دماوند ,



بازدید : 142
نویسنده : علی

  خارج شدن از اکانت تلگرام, تنظیمات تلگرام

آموزش خارج شدن از اکانت تلگرام

 

تلگرام اینک به یک نرم افزار بسیار محبوب در بین کاربران فارسی زبان تبدیل شده است. یکی از این ویژگی های مهم که این برنامه را به یک برنامه محبوب تبدیل کرده است سرعت بالا و امکانات متفاوت آن است. این پیام رسان بدون شک یکی از بهترین پیام رسان ها می باشد که قابلیت های بسیار بالایی را در خود جای داده است.


:: برچسب‌ها: تلگرام ، خارج شدن ، دماوند ,



بازدید : 112
نویسنده : علی

 

ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش که در روز دوشنبه 18 آبان ماه در مرکز آموزش وظیفه نیروی دریایی ارتش آغاز شده بود به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این جشنواره که در روز 18 آبان ماه به میزبانی مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان آغاز شد ه بود در روز چهارشنبه، 20 آبان‌ماه پایان یافت.این جشنواره با حضور 223 نفر در قالب تیم‌های مختلف قرآنی و ورزشی از تمامی مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد، شرکت‌کندگان قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، تفسیر جزء 18 و حفظ در اجزاء مختلف به تعداد 85 نفر باهم به رقابت پرداختند.همچنین در این دوره از جشنواره، ورزشکاران این نیرو در رشته‌های 9 گانه دو صحرا نوردی، شنا، فوتبال، دارت، کشتی، تیراندازی، تکواندو، طناب‌کشی و تنیس روی میز شرکت کردند.


:: برچسب‌ها: جشنواره، نداجا ، دماوند ,



فراخوان عاشقان / 17 روز تا اربعین
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 105
نویسنده : علی

 افسران - فراخوان عاشقان / 17 روز تا اربعین


:: برچسب‌ها: اربعین ، دماوند ,



بازدید : 114
نویسنده : علی

 

عنوان همایش :

تبیین اهمیت دریا و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری وفرماندهی کل قوا (مدظله العالی)

 

هدف: تولیدگفتمان ، ایجاد زمینه‌های فکری و علمی تحقق تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا درخصوص اهمیت دریا و نگرش راهیردی به نیروی دریایی آجا.

محورهای همایش :

           تبیین اهمیت دریا و پیشرفت دریا محور جمهوری اسلامی ایران

·       تاریخ دریایی و ارتقاء فرهنگ دریایی

·       چیستی، چرایی و چگونگی اقتدار دریایی

·       صنایع دریایی، تسهیلات بندری، ناوگان تجاری و زیرساخت‌های تحقق قدرت دریایی

·       موقعیت ژئوپلیتیک ج.ا.ا و دکترین پیشرفت دریامحور

·       دریامحوری و پیشرفت ملی

·       دریا و اقتصاد مقاومتی

           تبیین نقش‌ها و ویژگی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

·       نیروی دریایی راهبردی آجا و اقتدار دریایی

·       نیروی دریایی راهبردی آجا و امنیت ملی

·       نیروی دریایی راهبردی آجا و دیپلماسی دفاعی

·       نیروی دریایی راهبردی آجا، جهاد و اقتدار علمی

·       نیروی دریایی راهبردی آجا، بازدارندگی و دفاع همه جانبه

·       نیروی دریایی راهبردی آجا، مردم‌یاری و توسعه ملی

·       جایگاه بایسته نیروی دریایی راهبردی آجا در تراز مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و الزامات آن

·       تبیین نقش سازمانها و نهادهای کشوری برای تحقق جایگاه شایسته نیروی دریایی راهبردی آجا

·       چشم‌انداز و آینده پژوهی نیروی دریایی راهبردی آجا

سازمان‌های برگزار کننده همایش:

دفتر ارتباطات نیروهای مسلح، مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، دانشگاه عالی دفاع ملی، سازمان صنایع دریایی، مرکز مطالعات راهبردی آجا، دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (وزارت آموزش و پرورش)، انجمن ژئوپلیتیک ایران، انجمن مهندسی دریایی ایران

 

آخرین مهلت ارسال مقالات : 15/10/1394

 

 

زمان برگزاری همایش : 28/11/1394

 

 

 

فرهیخته گرامی، خواهشمند است مقالات خود را با توجه به آخرین مهلت ارسال تعیین شده، به آدرس pajoohesh@aja.ir ایمیل فرمایید. دبیرخانه همایش 73955493-77226188

 



:: برچسب‌ها: همایش ، نداجا ، دماوند ,



یارانه آبان سه‌شنبه 26 آبان واریز می‌شود
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 83
نویسنده : علی

 افسران - یارانه آبان سه‌شنبه 26 آبان واریز می‌شود

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد، یارانه 45500تومانی آبان‌ماه ساعت 24 روز سه‌شنبه 26 آبان واریز می‌شود و همان زمان قابل برداشت خواهد بود.


:: برچسب‌ها: یارانه ، دماوند ,



یکی از انتحاری‌های پاریس، فرانسوی بود
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 228
نویسنده : علی

 افسران - یکی از انتحاری‌های پاریس، فرانسوی بود

با کشف هویت یکی از عاملان حملات تروریستی روز جمعه در پاریس، مشخص شد که وی دارای تابعیت فرانسوی است.


:: برچسب‌ها: انتحاری ، پاریس ، دماوند ,



بازدید : 105
نویسنده : علی

 افسران - بانک مرکزی زیر بار زور نرفت؛ خودروسازان کوتاه آمدند

ماجرای وام 25میلیونی خودرو به اینجا ختم شد که بانک مرکزی به وزارت صنعت نامه نوشت،سقف فروش 110 هزار خودرو است و نه بیشتر.رایزنی شب گذشته خودروسازان با بانک مرکزی هم برای افزایش سقف فروش به جایی نرسید و نهایتاً خودروسازان توقف طرح را رسماً اعلام کردند.


:: برچسب‌ها: خودرو ، فروش اقساط، دماوند ,



بازدید : 110
نویسنده : علی

 

امیر سرلشگر ستاد عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرلشگر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش در این بازدید که با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا، برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی انجام شد،  ضمن حضور در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی میزان پیشرفت علمی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشکده ها پرداخت.

وی نحوه تدریس و گذراندن واحدهای درسی دانشجویان را بررسی کرده و در جریان میزان رضایت دانشجویان از شیوه تدریس اساتید قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از دانشجویان گفت وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آن ها، دستورات  لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات صادر کرد.


:: برچسب‌ها: سرلشکر صالحی ، دماوند ,



چند نکته کلیدی در خصوص شارژ موبایل و تبلت
نوشته شده در شنبه 23 آبان 1394
بازدید : 129
نویسنده : علی

 افزایش عمر باتری, شارژ صحیح باتری گوشی

 

راههای سالم ماندن باتری گوشی موبایل

 

همراه ما باشید تا چند نکته کلیدی در خصوص شارژ موبایل و تبلت را به شما بگوییم.


:: برچسب‌ها: گوشی ، دماوند ,



بالا بردن سرعت تلفن همراه با ترفندی خاص
نوشته شده در شنبه 23 آبان 1394
بازدید : 137
نویسنده : علی

 ویندوز۱۰ موبایل, ترفندهای ویندوز۱۰ موبایل

شما می توانید با استفاده از این ترفندها عملکرد گوشی تان را با وجود اپلیکیشن‌های سنگین بالا ببرید. استفاده از سخت افزارهای متوسط یا حتی ضعیف در گوشی‌های موبایل باعث کندی و گاهی ناتوانایی در اجرای چند اپلیکیشن سنگین به طور همزمان شده است.
حال در این گزارش روشی را آموزش خواهیم داد که به کمک آن می‌توانید عملکرد گوشی را سریع‌تر و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را به طور راحت‌تری ممکن کنید.


:: برچسب‌ها: گوشی ، دماوند ,



بازدید : 102
نویسنده : علی



بازدید : 99
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درجمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان گفت: بدانید تا شما رزمندگان جان برکف زنده اید و این گونه در خط ولایت ایستاده اید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ایران را نخواهد کرد.

امیردریادار حبیب اله سیاری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی در جمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان موقعیت جغرافیایی، منابع غنی و اسلامی بودن را موجب خصومت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

دریادار سیاری با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایت مدار برشمرد و افزود: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند ولی با پیروزی انقلاب دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی بواسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی که ما زیر بار ظلم نمی رویم و مستقل هستیم ، استکبار هم با هرکشور استقلال طلبی، دشمن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دویست هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و البته راه ما راه حسین است.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا می فرمایند اگر دشمن به کشور ما چپ نگاه کند با تیزی خشم جوانان روبرو می شود تصریح کرد: بدانید که تا شما زنده اید و این گونه در خط هستید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی مارا نخواهد کرد.


:: برچسب‌ها: سیاری ، دماوند ,



تمام خواهش من...
نوشته شده در شنبه 23 آبان 1394
بازدید : 85
نویسنده : علی

 افسران - تمام خواهش من...


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 104
نویسنده : علی

 

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، جمعی از فعالان حوزه نشر و تألیف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزارشد، جمعی از فعالان حوزه نشر و تألیف آجا تقدیر شدند.


:: برچسب‌ها: عقیدتی سیاسی، ارتش، دماوند ,



در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
نوشته شده در شنبه 23 آبان 1394
بازدید : 123
نویسنده : علی

 افسران - در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد


:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ، دماوند ,



بازدید : 95
نویسنده : علی

 افسران - کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها...باز از دوریت افتاده ب کارم گره ها..یاغریب الغربا...