پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیاین با هم باشیم
نوشته شده در جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 124
نویسنده : علی

 

افسران - بیاین با هم باشیم

:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



مدافع حرم
نوشته شده در جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 120
نویسنده : علی

درخواب هم نمے دیـدم ڪہ برای دیدنت هر بار باید به خواب بروم ...

افسران - درخواب هم 
نمے دیـدم
ڪہ برای دیدنت
هر بار باید به خواب بروم ...
simoorq
درخواب هم 
نمے دیـدم
ڪہ برای دیدنت
هر بار باید به خواب بروم ...

:: برچسب‌ها: مداغع حرم ، دماوند ,



حدیثی از پیامبر
نوشته شده در جمعه 26 آذر 1395
بازدید : 68
نویسنده : علی

بکوشیم ما را به آن خانه از بهشت راه دهند

افسران - بکوشیم ما را به آن خانه از بهشت راه دهند

:: برچسب‌ها: حدیث،پیامبر،دماوند ,



اعجاز علمی حضرت علی(ع)
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 69
نویسنده : علی

 افسران - اعجاز علمی حضرت علی(ع)

«ثُم انشأ سبحانه فَتقَ الجواءِ و شقَّ الاَرحاءِ و سَکائِکَ الهَواءِ»
«سپس خداوند سبحان جوها را از هم شکافت و جوانب و ارتفاعات فضا را باز نمود.»
بحث از فضا و مسائل پیرامونی آن در قرن بیستم مورد بررسی قرار گرفت. این در صورتی است که حضرت علی علیه السلام این مبحث و مسائل پیرامونی پیدایش جهان را بیش از هزار و سیصد و اندی سال قبل در فرمایشات خود تشریح نموده اند.


:: برچسب‌ها: اعجاز علمی،حضرت علی،دماوند ,



بند پوتینت را محکم ببند...
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 81
نویسنده : علی

 افسران - بند پوتینت را محکم ببند...

بند پوتینت را محکم ببند
محکم تر از قبل...
این روزها عرصه جنگ نرم نیازمند من و توست... بنگر به خودت
رزم جامه پوشیده ای
لباس سربازان بر تن داری
مبادا یادت برود که تو سربازی
آن هم سرباز مهدی فاطمه
حواست باشد سرباز..
نکند گول صفحات مجازیش را بخوری؟!..
حواست باشد
نکند گول خواهر و برادر گفتن های مجازیش را بخوری؟!...
مبادا سرباز بودنت را فراموش کنی
نکند سَر باز بزنی از سرباز بودنت؟!
سرباز یعنی سرت را ببازی به پای
اعتقاداتت
شرفت
دینت
مانند سربازانی که هشت سال در مقابل دشمنشان با سلاح ایمان ایستادند...
این روزها زیاد آه شهادت می کشیم
زیاد نق به جان خدا میزنیم برای نرفتنمان... چون سلاح ایمانمان می لنگد.
چون سلاح ایمانمان در بین صفحات مجازی گم شده است
خلاصه مهدی فاطمه سربازانی
می خواهد که از سَر باز بودن
سَر باز نزنند
بلکه
سر ببازند به پای سرباز بودنشان...


:: برچسب‌ها: فضای مجازی،دماوند ,



بازدید : 53
نویسنده : علی

 افسران - امروز از خدا فقط تو برای زمین باقی مانده ای برگرد ...

 


:: برچسب‌ها: امام زمان،دماوند ,



نیروی دریایی ایران در اوج آمادگی است
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 109
نویسنده : علی

 

ناخدا دوم سعید الهی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم آذر در جزیره خارگ اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های مختلف توانمندی و آمادگی خود را به اثبات رسانده است.وی اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش امروز در اوج اقتدار و آمادگی برای دفاع از این آب و خاک است و دارای تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی توانمندی است.فرمانده  پایگاه دریایی جزیره خارگ در ادامه از رشادت‌های ناوچه همیشه قهرمان پیکان یاد کرد و نیروی دریایی را یکی از نیروهای غرور آفرین در ۸ سال دفاع مقدس توصیف کرد.وی تصریح کرد: یکی از مهمترین افتخارات نیروی دریایی این است که بعد از گذشت ۶۷ روز از شروع جنگ تحمیلی پرونده نیروی دریایی رژیم بعثی عراق را بست و اجازه پیشروی نداد.مراسم بزرگداشت شهدای هفتم آذر با حضور امیر دریادار سرنوشت از بازماندگان ناوچه همیشه قهرمان پیکان در سالن آمفی تئاتر ایستگاه دریایی خارگ برگزار شد.
 


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



شهر چهار طاقی های زیبا
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 72
نویسنده : علی

 طارم را می َتوان شهرستان چهار طاقی های زیبا و تاریخی نام برد . این چهار طاقی ها در سال 1353 شمسی با نام آتشکده های ساسانی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده اند . در سالهای اخیر با انجام گمانه زنی و بررسی داده های باستانشناسی خصوصاً سفالهای موجود،  آتشکده بودن انها با شک و تردید همراه شده است و چهار طاقی های مورد بحث احتمال قریب به یقین متعلق به دوران اسلامی ( حد فاصل قرون 7 و 8 هجری ) می باشند. در زیر نگاهی به این چهار طاقی ها می اندازیم.

شهر چهار طاقی ها,شهر چهار طاقی ها کجاست

آتشکده تشویر، در طارم علیا  و در روستای تشویر ، در مسیر جاده سرخه دیزج به گیلوان قرار دارد

 
آتشکده تشویر
این آتشکده در طارم علیا  و در روستای تشویر ، در مسیر جاده سرخه دیزج به گیلوان قرار دارد.در داخل روستای تشویر دو بنا وجود دارد که اهالی آن ها را آتشکده می دانند.در سمت چپ جاده با فاصله 50 متری بناهای موسوم به آتشکده شامل دو بنای تاریخی قرار دارد. پیرامون این بناها را گورستانی قدیمی احاطه کرده است.عده ای از محققین كلمه «تشویر» را به معنای جایگاه آتش معرفی كرده و وجود این دو بنا را از دوران قبل از ورود اسلام به این منطقه ذكر می كنند .یکی از این بناها دارای چهار ورودی است که دو مورد از آنها دارای طاق قوسی و دو مورد دیگر طاق مسطح دارند. از این بنا فقط چهار جرز آن باقی مانده است. مصالح بكار رفته در بنا  نیز سنگ و گچ و ساروج است. بنای آتشکده دیگر نیز با پلان چهار طاقی به ابعاد 4×4 مترمربع و پوشش گنبدی شکل، از سنگ و ساروج ساخته شده است .


:: برچسب‌ها: طارم،آتشکده،دماوند ,



افتتاح دفتر نیروی دریایی ارتش در سمنان
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 124
نویسنده : علی

 

رئیس دفتر مطالعات و پژوهش های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز به کار این دفتر نمایندگی گفت : یکی از مهمترین مسئولیت های این دفتر اجرای فرایند گزینش و استخدام متقاضیان فعالیت در نیروی دریایی ارتش است .امیر دریادار دوم مهرداد آل احمد افزود : تربیت نیروی تکنسین و متخصص در مراکز آموزشی و فرایند استخدامی و پذیرش در دانشگاه افسری و نیروی دریایی از وظایف دیگر این دفتر است .وی افزود: این دفتر، فصل مشترکی میان نیروی دریایی ارتش و استان سمنان است و برای ارتباط بیشتر و انجام هماهنگی های لازم در آینده بسیار موثر خواهد بود.در این مراسم با حکمی از طرف امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،ناخدا دوم زین العابدین حاجی حسنی به عنوان نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در استان سمنان معرفی شد .در این مراسم همچنین از خانواده شهید دریادار ناخدا محمد ابراهیم همتی تجلیل شد .شهید ناخدا همتی در سال 1329 در محله کدیور سمنان به دنیا آمد و ششم آذرماه 1359در عملیات مروارید به فیض شهادت نائل شد.به پاس جافشانی شهید دریادار همتی و کارکنان ناوچه همیشه قهرمان پیکان ، هفتم آذر ماه به عنوان روز نیروی دریایی نام گرفت .
 


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند
نوشته شده در پنج شنبه 25 آذر 1395
بازدید : 54
نویسنده : علی

 کاهش مصرف اینترنت حجمی, روش کاهش مصرف اینترنت

ترفندهای کاهش مصرف اینترنت در گوشی های آیفون

 

با استفاده از این ترفند می توانید مصرف اینترنت سیمکارت در گوشی های آیفون را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

اگر شما از کاربران آیفون هستید و مصرف زیاد دیتای گوشی شما را کلافه کرده است، می توانید از ترفند های زیر استفاده و مصرف دیتای آیفون خود را تا حداکثر کاهش دهید.

 

1. غیر فعال کردن بروزرسانی نرم افزار ها از طریق دیتا

ممکن است برنامه های شما با استفاده از دیتای گوشی بروزرسانی شوند. برای این که مطمئن شوید برنامه ها دیتای گوشی بروزرسانی نمی شوند وارد بخش Settings شود و در iTunes & App Stores بخش Use Cellular Data را غیرفعال کنید.

 

2. غیر فعال کردن نرم افزار ها در پس‌زمینه

نرم افزار ها می توانند در حالی که باز نیستند، به اینترنت متصل باشند و بروز شوند و جدید ترین محتوا را دریافت کنند. برای غیر فعال کردن این ویژگی به به قسمت Settings> General> Background App Refresh بروید. با انتخاب خود می توانید چند نرم افزار را استثنا قرار بدهید و آنها در پس زمینه نیز بروز شوند.


:: برچسب‌ها: اینترنت،دماوند ,



بازدید : 70
نویسنده : علی

 

صبح امروز و طی مراسمی که در مرکز آموزش درجه‌داری جواد‌الائمه (ع) نزاجا برگزار شد، دانش‌پژوهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از طی دو ماه آموزش مقدماتی فارغ‌التحصیل شدند.
به گزارش روابط‌ عمومی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش برگزار شد، پس از ارائه گزارش تحصیلی دوره دوماهه آموزشی درجه‌داران ارتش توسط فرمانده مرکز آموزش جواد‌الائمه (ع) و اخذ سردوشی توسط نمایندگان دانش‌پژوه؛ امیر سرتیپ پوردستان طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع گفت: یکی از واژگانی که در تمامی فرهنگ‌ها دارای قداست خاصی می‌باشد واژه سرباز است و در فرهنگ اسلامی ما نیز همین قداست وجود دارد به نحوی که ائمه ما بارها به آن اشاره کرده‌اند. 
وی در ادامه گفت: سربازی که با نام و یاد خدا در هر میدان ایثارگری حاضر شود قطعا پیروز است. چرا که سربازان انسان‌های مخلصی هستند که سینه خود را در مقابل دشمن سپر می‌کنند تا ملت در آسایش و امنیت باشند و امروز که شما جوانان عزیز این افتخار را پیدا کرده‌اید جزو مدافعان کشور و مردم قرار بگیرید باید بدانید رسالت و ماموریت سنگینی بر عهده شما گذاشته شده‌است که بایستی قدر آن را بدانید و به درستی انجام دهید.
جانشین فرمانده کل ارتش افزود: آموز‌ش‌های شما بستر مناسبی را برایتان فراهم کرده‌ تا با شایستگی وارد عرصه عمل بشوید، اما شما باید هر روز مهارت‌های علمی، فکری و عقیدتی خود را افزایش دهید تا بتوانید از عهده ماموریت خطیرتان برآیید. 
امیر پوردستان با بیان اینکه امروز ما با شکل‌های جدیدی از تهدید رو به رو هستیم افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان بازوان نظام وظیفه دارند ظرفیت‌های کامل دفاعی را در خود ایجاد نمایند و بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به تهدیدهای موجود این ظرفیت‌ها را در خود ایجاد کرده و تمامی تهدید‌ها در زمین، هوا و دریا را رصد نموده و متناسب با آنها توانمندی‌های دفاعی و در صورت نیاز تهاجمی خود را افزایش می‌دهد. 
وی در ادامه افزود: توانمندی‌های ما متکی بر تجهیزات بومی است و هر چه‌قدر حلقه تحریم‌ها تنگ‌تر شود، همان‌گونه که خواست مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا می‌باشد جوانان ما با جوشش از درون عمده نیازمندی‌ها و تجهیزات دفاعی کشور را تامین می‌نمایند. تاکتیک‌های ما نیز بومی است که نمونه آن در رزمایش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی به منصه ظهور رسیده‌است.
امیر سرتیپ پوردستان در پایان خطاب به دانش‌پژوهان حاضر در میدان گفت: امروز که شما جوانان به صف ارتشیان مقتدر پیوسته‌اید بدانید که پرچم‌داری و امانت‌داری گذشتگان کار سختی است و شما باید نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار برده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا با بصیرت و صبر در مسیر حق گام بردارید و عزم خود را در جهت انجام وظیفه مستحکم بنماید.
شایان ذکر است در این مراسم از خانواده معظم شهدا و تعدادی از جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر بعمل آمد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



بازدید : 73
نویسنده : علی

 

سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ضمن اعلام پایان رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش گفت: این رزمایش که بزرگترین رزم تاکتیکی یکان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر پایان یافت.به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله (ص) وی در ادامه کسب مجموعه ای از دستاوردهای ارزشمند و اثربخش در حوزه رزم زمینی پس از طی مراحل تاکتیکی و عملیاتی و تحت نظارت کارشناسان و داوران نیروهای مسلح را از جمله دستاوردهای موفقیت آمیز این رزمایش دانست.سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) افزود: اجرای تاکتیک های جدید رزمی با بهره گیری از انواع سلاح های بومی، کسب تجربه توسط نیروهای جوان، اشراف اطلاعاتی به وضعیت منطقه، ارتقای مهارت های تخصصی در رسته های مختلف رزمی از دیگر دستاوردهای مهم این رزمایش بود.وی همچنین تصریح کرد: شعار محوری «امنیت منطقه و صلح پایدار در سایه اقتدار دفاعی و وحدت اسلامی» که شعار اصلی این رزمایش بود؛ قطعا با همراهی و اعتقاد کشورهای منطقه و بی نیازی از حضور بیگانگان و امکان هم افزایی و یکپارچگی قدرت های منطقه ای در مقابل هرگونه تهدید عینیت خواهد یافت و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق این هدف و برقراری صلح و ثبات و حفظ امنیت در منطقه بر ارتقای روزآمد و روزافزون توانمندی ها و قدرت بازدارندگی خود ادامه خواهد داد.
 

 


:: برچسب‌ها: رزمایش ،دماوند ,



آداب استفاده از تربت امام حسین (ع)
نوشته شده در چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 82
نویسنده : علی

 ,تربت امام حسین از نگاه مراجع,خواص تربت امام حسین

 تربت امام حسین (ع)

  

یکی از آداب و سنن در نزد شیعه که خیلی هم مورد توجه هست مسئله دعا به درگاه خداوند تعالی است. که خداوند هم در قرآن می فرمایند «أدعونی استجب لکم»(1)بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را .در روایت است که می فرمایند «الدعاء مخّ العبادة» و در کتب حدیثی من جمله کتاب کافی بابی هست راجع به دعا و اهمیت دعا کردن. دعا کردن طلب کمک خواستن از خداوند تبارک و تعالی است در باب تربت حضرت سیدالشهداء علیه السلام در هنگام استفاده کردن از تربت علیه السلام و اکل تربت دعاهایی وارد شده است که انسان از خداوند استمداد می گیرد به واسطه این دعاها به جهت رفع مشکل خصوصا شفا گرفتن و رفع درد و الم.در احادیث متعددی دعاهایی از لسان ائمه معصومین علیهم صلوات الله وارد شده است و توصیه کردند که هنگام استفاده تربت حضرت سیدالشهداء این دعاها را بخوانید که این عمل جزء آداب استفاده از تربت است.مردی از امام صادق علیه السلام سؤال کرد شنیدم شما فرموده اید که تربت امام حسین علیه السلام دواء است و شفاء می دهد حضرت فرمودند بلی چنین است ، چه شده تو را ، گفت من از تربت امام خوردم ولی نفعی نبرده ام از آن، امام فرمودند که آیا دعائی قبل از آن خواندی ، گفت خیر چه دعائی وقت خوردن تربت بخوانم ، حضرت فرمودند : قبل از هر چیزی تربت را ببوس و به چشمانت بگذار و اندازه یک نخود بیشتر نخوری که اگر بیشتر بخوری مثل اینکه گوشت ما را خوردی و سپس بگو ، خدایا به حق ملکی که این خاک را قبض کرد و به دست گرفت. و به حق ملکی که آن را در نزدش نگه داشت. و به حق آن وصی که در این خاک حلول کرد که مراد امام حسین علیه السلام است.


:: برچسب‌ها: تربت امام حسین،دماوند ,



امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند
نوشته شده در چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 155
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان با بیان اینکه کشور ایران با داشتن تاریخی غنی و عمیق با هیچ کس جنگ نداشته، اظهار داشت: امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقایع تاریخی که در جهان رخ می‌دهد دارای آثار سوء و مثبتی است، بیان کرد: در بسیاری از کشورها دولت‌ها و سران آن نسبت به مردم بی‌تفاوت هستند، اما انقلاب اسلامی ایران که برخواسته از قلب مردم است و هدایت آن توسط رهبری بزرگ و الهی صورت می‌گیرد، اینگونه نیست و مردم را ولی نعمت خود می داند.امیر اسماعیلی با اشاره به زمان آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که با ترور توسط منافقان و خیانت بنی‌صدر همراه بود، عنوان داشت: ما به بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم چراکه نمونه آن در دنیا وجود ندارد.وی ادامه داد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی تاکنون نشان داده اند که اقتدار ما پابرجاست و هیچ دشمنی اجازه تعدی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه ارتش 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، عنوان داشت: امروز نیز نیروهای مسلح ما از آمادگی کاملی برخوردار هستند و توسط مقام معظم رهبری به خوبی هدایت می‌شوند.سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه هر کس با آمریکا و دشمن دست بدهد، بدبخت می‌شود و به ضلالت می‌رود، اظهار داشت: شهدا اسطوره و قهرمانان کشور هستند و هر آنچه که در کشور داریم به برکت خون شهدا می باشد.وی با تأکید بر اینکه جوانان باید از کشور دفاع کنند، گفت: نفوذ دشمن در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم و با توجه به جوانان و اشتغال آنها پشت سر ولایت حرکت کنیم.فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: مراقبت اصلی ما باید بر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی و نفوذ دشمن باشد.


:: برچسب‌ها: پدافند هوایی،دماوند ,



دور زدن حالت روح در تلگرام
نوشته شده در چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 95
نویسنده : علی

 ترفندهای تلگرام , مخفی بودن در تلگرام

 یکی از قابلیت‌های تلگرام حالت روح یا حالت مخفی است

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر موبوگرام، تلگراف، آی‌تله، آی‌گرام و... بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند که قابلیت‌های اضافی‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارند. یکی از این قابلیت‌ها حالت روح یا حالت مخفی است. به طوری که هنگام فعال بودن این حالت پیام‌هایی که می‌خوانید به صورت خوانده‌نشده برای مخاطب مشخص می‌شود و اصطلاحاً تیک دوم آن نمی‌خورد. اما این حالت را با استفاده از ترفندی می‌توان دور زد. به عنوان مثال اگر برای شخصی پیامی می‌فرستید اما مطمئن نیستید که شخص واقعاً پیام‌ها را نخوانده یا به استفاده از حالت روح توسط وی مشکوک هستید با بهره‌گیری از این ترفند می‌توانید مچ او را بگیرید و متوجه آنلاین بودن او شوید.

 

این کار به سه روش قابل انجام است:

روش اول: ارسال پیام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی برای فردی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام را مطالعه نکرده است، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود. این نکته‌ای است که بسیاری از آن بی‌خبر هستند.

 

 

در نتیجه کافی است بعد از پیام متنی خود یک پیام صوتی با هر محتوایی (حتی یک ثانیه‌ای) برای دوست خود ارسال کنید. به محض این که او پیام صوتی را پخش کند، نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.


:: برچسب‌ها: تلگرام،دماوند ,



بازدید : 80
نویسنده : علی

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اختلاف افکنی و برهم زدن وحدت داخلی از ابزارهای مهم دشمنان برای نفوذ در  کشور استبه گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش روحانیون شاغل در یکان های مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور امیر سرتیپ دکتر حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات آجا، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص) ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: اجرای برنامه های نو و تأثیرگذار فرهنگی از اولویت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی استوی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر کار جهادی در امور فرهنگی افزود: امروز با وجود برنامه ریزی های متعدد و شبیخون فرهنگی دشمن علیه ملت عزیز ایران، به ویژه جوانان و خانواده ها، مقاومت در جبهه فرهنگی و اثر گذاری در این حوزه نیاز به اقدام جهادی داردنماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه ضمن یادآوری بدعهدی آمریکایی ها در اجرای برجام اظهار داشت: آمریکایی ها با تمدید تحریم ها علیه ایران، دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و پیش بینی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آنها بار دیگر به اثبات رسیدوی اضافه کرد: دشمن از شرایط ناشی از تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران به دنبال تشدید اختلافات داخلی و ایجاد دو دستگی در میان اقشار مختلف مردم و مسئولین است تا بتواند از این طریق پروژه نفوذ خود را که برای آن برنامه ریزی کرده به اجرا در بیاوردحجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه امروز عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اوج همدلی هستند، تصریح کرد: هماهنگی این دو بازوی فرهنگی ارتش، سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان و نقش مهمی در خنثی سازی نقشه های شوم آنان داردوی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز حادثه 9 دی و اقدام ارزشمند مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه اظهار داشت: 9 دی روزی است که مردم ایران با بصیرت مثال زدنی خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند و برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندندرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان 9 دی را روز بصیرت معرفی و بر برگزاری دوره های بصیرت افزایی در راستای نشر پیام نهم دی تأکید کرد.
 

 

 
 
 

:: برچسب‌ها: ،جا،دماوند ,



بازدید : 84
نویسنده : علی



حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق
نوشته شده در چهار شنبه 24 آذر 1395
بازدید : 88
نویسنده : علی

 افسران - حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدٰامَکُمْ
#حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق


:: برچسب‌ها: آزادی حلب،پاتوق یاران،دماوند ,



آیا می دانید عمیق ترین اقیانوس زمین کجاست؟
نوشته شده در دو شنبه 22 آذر 1395
بازدید : 124
نویسنده : علی
 

یک نگاه اجمالی به کره زمین از طریق نقشه یا تصویر گرفته شده از فضا برای درک بزرگی و اهمیت اقیانوس های زمین کفایت می‌کند. اقیانوس ها ۷۲ درصد از سطح سیاره را پوشش داده و حجمی در حدود ۱٫۳۵ میلیارد کیلومتر مکعب را اشغال کرده اند. اهمیت آنها برای حیات بر همگان آشکار است. رازهای بسیاری در اعماق آنها نهفته است که هنوز به کشف نرسیده اند.

 

اندازه عمیق ترین اقیانوس زمین,شناخت عمیق ترین اقیانوس زمین

عمیق ترین اقیانوس زمین، اقیانوس آرام نام دارد

 

به پاس علم نوین، ابزارها و دستگاههای اکتشاف پیشرفته یکی از مسائل دشوار حل و فصل شده است و آن محل قرارگیری عمیق ترین اقیانوس زمین می باشد. این محل، اقیانوس آرام نام دارد که عمق متوسط آن تقریبا ۴۲۸۰ متر بوده و عمیق ترین قسمت شناخته شده (گودال ماریانا) را در میان تمامی اقیانوس ها درون خود جای داده است.


:: برچسب‌ها: عمق،زمین،دماوند ,



بازدید : 125
نویسنده : علی


 
 
 
بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک تیم آتش سبک نیروهای دشمن را که در حال پیاده شدن بودند مورد هدف قرار دادند.
به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله(ص)4، صبح امروز بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک تیم آتش سبک نیروهای دشمن را که در حال پیاده شدن بودند، هدف قرار داد.
در این حمله دو فروند بالگرد کبری و یک فروند بالگرد 214 هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دو شناور دشمن فرضی را منهدم کردند.

 

:: برچسب‌ها: هوانیروز،دماوند ,



بازدید : 127
نویسنده : علی


 
 
 
سخنگوی رزمایش محمد رسول‌الله (ص)4 گفت: ما آماده‌ایم تا به هر گونه اقدام دشمنان پاسخ قاطع بدهیم.
امیرسرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، سخنگوی رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 4 درباره میزان آمادگی یکان‌های نزاجا برای انجام عملیات‌ها عنوان داشت: یکان‌های نیروی زمینی ارتش از آمادگی بسیار بالایی برای مقابله با تهدیدات برخوردارند.
 وی ادامه داد: ما آماده‌ایم تا با هرگونه اقدام دشمن پاسخ قاطع بدهیم
گفتنی است رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 4 در منطقه‌ای به وسعت بیش از 200 هزار کیلومتر مربع در جنوب شرق کشور در حال برگزاری است

:: برچسب‌ها: نزاجا،رزمایش،دماوند ,



بازدید : 98
نویسنده : علی

 
 
 
 رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) نزاجا، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از دلیرمردان و فرماندهان این نیرو به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) و تأمین امنیت ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

 

 
 

:: برچسب‌ها: رزمایش،نزاجا،دماوند ,



شکست سعودی‌ها؛ از جنگ «نظامی» تا جنگ «نفتی»
نوشته شده در دو شنبه 22 آذر 1395
بازدید : 49
نویسنده : علی

 

یک روزنامه عرب زبان نوشت:‌ مجله اکونومیست دو ماه پس از مقاله «ویرانی مصر» و دو روز پس از مقاله‌اش علیه ایران و عربستان مبنی بر اقدام این دو کشور در به راه انداختن جنگ‌های نیابتی-مذهبی از زبان وزیر خارجه بریتانیا، اکنون از فروپاشی سیاست خارجی رژیم سعودی سخن می‌گوید؛ اما به راستی دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟ و چرا الان؟
 

 

شکست سعودی‌ها؛ از جنگ «نظامی» تا جنگ «نفتی»به نقل از رأی الیوم، در هفته جاری حکومت عربستان سعودی دو ضربه سخت از بریتانیا دریافت کرد؛ حکومتی که عربستان آن را جایگزین «آمریکای ترامپ» به حساب آورده و تکیه شدیدی بر دوستی و حمایت آن دارد. ضربه دوم هم ضربه‌ای رسمی بود که در میدان رسانه به این حکومت وارد شد.

نخستین ضربه در میدان سیاست بود که «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه بریتانیا به سعودی‌ها وارد کرد. او نه تنها ایران و عربستان را به راه اندازی جنگ‌های نیابتی در خاورمیانه متهم بلکه اعلام کرد که پادشاهی سعودی به دنبال گسترش تفکر وهابیت در جهان است! با وجود چنین اظهارات تندی، وی طی سفر به ریاض حاضر به عذرخواهی نشد!.

ضربه دوم را مجله قدیمی اکونومیست، که در بین جوامع غربی معتبر است، به رژیم سعودی زد. این مجله طی مقاله‌ای تحلیلی که در شماره اخیرش در جمعه گذشته به چاپ رسید، بیان کرد که حکومت سعودی با شکست‌هایی در تمام جبهه‌ها اعم از یمن، سوریه، لبنان،‌ عراق و همینطور «اوپک» مواجه شده است.


:: برچسب‌ها: پاتوق یاران،عربستان،دماوند ,



قضاوت با شما ..
نوشته شده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدید : 68
نویسنده : علی

 افسران - قضاوت با شما ..

 


:: برچسب‌ها: برجام،رهبری،دماوند ,



سید علی حسینی خامنه ای
نوشته شده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدید : 77
نویسنده : علی

 افسران - سید علی حسینی خامنه ای

کل ایران لشگر این رهبر آزاده است

یک اشاره کافی است،این مملکت آماده است

کربلا،یا روی نی،در خواب بینی ای عدو

کشور ما پای رهبر،تا ابد ایستاده است.


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



پدر...
نوشته شده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدید : 99
نویسنده : علی

 افسران - پدر...

پدر ؛
واژه ایست که هیچ وقت ، هیچ چیز جای اورا نمیگیرد
و چه سخت است در کودکی و نوجوانی بشوی مرد خانه ...

وداع فرزندان شهید 
 
میثم و مقداد و کمیل 
 


:: برچسب‌ها: مدافع حرم،دماوند ,



بازدید : 66
نویسنده : علی

 

 امیر سرتیپ دوم خلبان یاری گفت: هوانیروز با استفاده از ده ها بالگرد شناسایی، کنترل و تهاجمی 206، 214 و 209 حضوری قوی در رزمایش محمد رسول الله(ص) خواهد داشت.
به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله (ص) نزاجا، امیرسرتیپ دوم خلبان "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه روز اول رزمایش محمد رسول‌الله در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد عنوان داشت: هوانیروز بخشی از اقتدار و توانمندی بالگردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به منصه اجرا و ظهور می‌گذارد.
وی افزود: در این رزمایش از انواع مأموریت‌های بالگردی، چتربازی، هلی بُرن، حمل مجروح، امداد هوایی و یکان بالگردی نزاجا به به نمایش خواهد گذاشت.
امیر سرتیپ دوم خلبان یاری با بیان اینکه ما در طول سال آموزش‌های خاصی را داریم تأکید کرد: آمایش سرزمینی، نگهداری و تعمیر قطعات در بیابان و شرایط سخت را در این رزمایش آزمایش خواهیم کرد و این توانمندی توسط سلسله مراتب ارزیابی خواهد شد.
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش گفت: ما در رزمایش‌های مختلف حضور داشته‌ایم و تاکتیک‌های مختلف را پیاده سازی کرده ایم و بنا به دستور سلسله مراتب هرجا که لازم باشد آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ده ها فروند بالگرد 206، 209 و 214 در این رزمایش شرکت می‌کنند.
 


:: برچسب‌ها: هوانیروز،دماوند ,



۳۰ روش افزایش بازدید سایت و وبلاگ
نوشته شده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدید : 93
نویسنده : علی

 نحوه افزایش بازدید سایت,اموزش افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید وبسایت نگرانی مدیران وبسایت ها میباشد

 

افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت بخش جدانشدنی نگرانی مدیران وبسایت ها میباشد.در این مقاله قصد داریم به شما روش های نوین افزایش بازدید را آموزش دهیم.

افزایش بازدید دارای روش های گوناگونی میباشد. روش هایی که بعضی از انها به کلاه سیاه معروف هستند و بعضی روش های با تاثیر طولانی مدت به روش های کلاه سفید مشهور هستند. این روش ها از ابتدای ایجاد سایت ها و وبلاگ ها دچار تغییر شده اند هرساله براساس فاکتورهای گوناگونی همچون : بازخود کاربران,علایق کاربران و تغییرات اجتماعی این روش ها دچار تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند.

 

در این مقاله ما به بررسی روش های نوین افزایش بازدید را آموزش خواهیم پرداخت روش هایی که با انجام دادن انها شما میتوانید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته باشید البته روش های ارائه شده نیاز به بررسی و صبر زیاد دارند و زمان مشاهده تغییرات بین یک هفته تا یک ماه میباشند اما با انجام این کارها سایت خود را به خوبی بهینه سازی کرده اید و بازدید کننده های خود را راضی نگه میدارید.

 

مقالات افزایش بازدید شامل ۳ بخش خواهند بود که در سر فصل های زیر رائه خواهند شد:

۱. سایت شما : ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق سایت یا وبلاگ خودتان.این روش ها معمولا بسیار ساده هستند به راحتی میتوان انها را انجام داد.

 

۲. دیگر سایت ها : راه کارهایی برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های دیگر.این روش ها سخت بوده و پیش نیاز انها رعایت تمامی موارد مقاله اول میباشند.

 

۳. شبکه های اجتماعی: اهمیت شبکه های اجتمای بحث همیشگی و ثابت بوده است در این سری مقالات به ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی میپردازیم.


:: برچسب‌ها: افزایش، بازدید،وبلاگ،دماوند ,



بازدید : 65
نویسنده : علی

 

 امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از توان عملیاتی این منطقه بازدید بعمل آورد. 
فرمانده کل ارتش در این بازدید ضمن بررسی عملکرد سایت های پدافندی موجود، از نزدیک در جریان کار سامانه های موشکی و دستگاه های پدافندی قرار گرفت و میزان آمادگی و توان رزمی سایت ها را مورد ارزیابی قرار داد.


:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



جاذبه‌های وصف ناپذیر فومن
نوشته شده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدید : 83
نویسنده : علی

 در این مقاله با برخی از این جاذبه‌های دیدنی فومن آشنا می‌شویم.

فومن از شهرهای شمالی است که به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی مانند ییلاق آندره و زودل سر، چشمه‌ علی زاخونی و زمزمه، رودخان پلنگ ور و نیز غار خون فوشه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند.فومن دارای طبیعتی بسیار زیبا و جاذبه‌های وصف ناپذیری است که توجه بسیاری از علاقمندان به طبیعت را به خود جلب کرده است. جاذبه‌های طبیعی مانند ییلاق آندره و زودل سر، چشمه‌ علی زاخونی و زمزمه، رودخان پلنگ ور و نیز غار خون فوشه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. در این مقاله با برخی از این جاذبه‌های دیدنی فومن آشنا می‌شویم.


ییلاق آندره
ییلاق آندره از ییلاقات زیبای بخش سردار جنگل فومن و در فاصله ۵ کیلومتری ماسوله و در مرز بین گیلان و زنجان و در مسیر جاده ماسوله به خلخال قرار دارد. طبیعت زیبای این ییلاق آرامش را به روح آدمی برمی گرداند.جاذبه‌های طبیعی این دیار به قدری زیاد است که دل کندن از آن کار دشواری است.

مکانهای تفریحی فومن,شهرستان فومن

ییلاق آندره از ییلاقات زیبای بخش سردار جنگل فومن و در فاصله ۵ کیلومتری ماسوله قرار دارد


:: برچسب‌ها: جاذبه،فومن،دماوند ,



بازدید : 72
نویسنده : علی

 

نیروهای واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی از طریق هوا و زمین به منطقه عملیاتی رزمایش اعزام شدند.
به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش، در نخستین روز این رزمایش، جابجایی و اعزام یکان‌های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به مناطق عملیاتی مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هوا و زمین صورت گرفت.
همچنین دیگر یکان های پیاده، زرهی، توپخانه، پهپاد، جنگال و مخابرات نیروی زمینی ارتش نیز در سطح منطقه عمومی رزمایش استقرار عملیاتی پیدا کردند.
شایان ذکر است رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) نیروی زمینی ارتش در منطقه ای به وسعت 200 هزار کیلومتر مربع در حال برگزاری است.

 


:: برچسب‌ها: رزمایش،نزاجا،دماوند ,



بازدید : 114
نویسنده : علی

 

رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با اعلام رمز آغاز رزمایش با نام مقدس "لبیک یا رسول الله (ص)" توسط امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی جنوب شرق کشور آغاز شد. 
به گزارش قرارگاه فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله (ص) 4، امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) 4 با اعلام مطلب فوق افزود: در اولین روز این رزمایش، جابجایی و اعزام یکان های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور بهمناطق عملیاتی مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هوا و زمین صورت گرفت. 
سخنگوی رزمایش تصریح کرد: نمایش تحرک، کارآمدی و ارتقای آمادگی یکانها در پاسخ به‌ نیازهای عملیاتی و هر نوع تهدید و تمرین طرح‌ها و آموزش ‌های تخصصی از امروز در مناطق مختلف رزمایش به‌ مورد اجرا گذاشته شد.
سرتیپ دوم پیمبری افزود: ارزیابی آمادگی یکان های عمل کننده در حوزه تحرک تاکتیکی و جابجایی سریع، انتقال تجربه و توانایی های مدیریت رزم نوین به فرماندهان جوان در رده های فرماندهی و ستادی، کاهش زمان عکس العمل نیروها به تهدیدها و بکارگیری سامانه های دفاعی جدید، از جمله اهداف این رزمایش می باشد. 
وی اضافه کرد: رزمایش محمد رسول الله(ص) 4 نیروی زمینی ارتش، در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور و در وسعتی بیش از 220 هزار کیلومتر مربع و با شرکت یکان های مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است .
 


:: برچسب‌ها: رزمایش،نزاجا،دماوند ,



بازدید : 86
نویسنده : علی

 افسران - سالروز ازدواج پیامبر مهربانی و بانوی آینه و آفتاب..

خلقت آسمان ها نشانه است..
اختلاف رنگ ها و زبان هاتان نشانه است..
خوابیدنتان در شب و معاشتان در روز نشانه است..
باران نشانه است..
و اینکه از خودتان برایتان 
#زوج قرار دادیم #نشانه است..
#سکون نشانه است..
اینکه زوجیت میانتان 
#مودت و #رحمت می آورد،نشانه است...
#دوتا-شدن نشانه است..
وقتی قدم های دو نفر تا بهشت 
#یکی شود و همراه و #همسر شدن،نشانه است..
سالروز ازدواج حضرت خدیجه و حضرت محمد صلی الله علیه و اله مبارک..


:: برچسب‌ها: ازدواج پیامبر،دماوند ,



افسران جنگ نرم
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 93
نویسنده : علی

 افسران - افسران جنگ نرم

شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه‌ی جنگ نرم، بصیرتی  و استقامتی  میطلبد؛


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



در سینه شراره های غم میریزیم
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 73
نویسنده : علی

 

در سینه شراره های غم میریزیم __خون، پای ورودی حرم میریزیم__

گر پا بگذارید به صحن زینب__ والله زمانه را بهم میریزیم__

ما جلوه ای از یک غضب عباسیم_ بر حرمت ناموس خدا حساسیم

افسران - در سینه شراره های غم میریزیم
__خون، پای ورودی حرم میریزیم__
گر پا بگذارید به صحن زینب__
والله زمانه را بهم میریزیم__
ما جلوه ای از یک غضب عباسیم_
بر حرمت ناموس خدا حساسیم

 


:: برچسب‌ها: مدافع حرم،دماوند ,



درخشش کشتی گیران قرارگاه پدافند هوایی
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 89
نویسنده : علی

 

کشتی گیران قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی  باشگاه های جهان که به میزبانی کشور مجارستان برگزار شد موفق به کسب عنوان شدند و در قالب تیم های ایزه صنعت و بیمه رازی موفق ظاهر شدند.
به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) سرباز وظیفه رضا افضلی جمعی منطقه پدافند هوایی غرب در مسابقات کشتی آزاد به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سرباز وظیفه محمد علی گرایی جمعی فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی به مقام قهرمانی رسید .


:: برچسب‌ها: کشتی،آجا،دماوند ,



قرار شبانه امام زمانی ها...
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 84
نویسنده : علی

 افسران - قرار شبانه امام زمانی ها...


:: برچسب‌ها: امام زمان،دماوند ,



ما برای اعتلای کلمه "الله" ایستاده ایم.
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 51
نویسنده : علی

 افسران - ما برای اعتلای کلمه "الله" ایستاده ایم.

 


:: برچسب‌ها: امام خمینی،دماوند ,



تولید کفی کفش گرمازا برای سرمای زمستان
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 65
نویسنده : علی

 محققان موفق به طراحی کفه‌های کفش گرمازا برای کفش‌های زمستانی شدند. به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، این کفی که Winter insoles نام دارد نمونه‌ ارتقا یافته کفی‌های گرمایشی ThermaCELL بوده که پیشتر تولید شده‌اند. 

تفاوت این محصول جدید با نمونه‌های پیشین این است که فقط دو میلیمتر ضخامت در قسمت جلو و 6 میلی‌متر ضخامت پاشنه آن است.به ادعای کمپانی سازنده این فناوری، این کفی باریک‌ترین کفی گرمایشی در بازار است.

 

یکی از دلایلی که این کفی‌های جدید بسیار نازک و همچنین مقاوم در برابر آب هستند این است که بر خلاف ThermaCELLs ، آنها دارای دکمه خاموش و روشن و پورت شارژ نیستند.در عوض، آنها دارای یک پد شارژ شونده هستند که به صورت بی سیم و توسط یک اپلیکیشن همراه شارژ می‌شود.

 

این اپلیکیشن در حال حاضر هم برای سیستم عامل‌های اندروید و هم iOS برای گوشی‌های هوشمند موجود است.این اپلیکیشن همچنین برای کنترل درجه حرارت داخل کفش، که در محدوده 20 تا 40 درجه سانتی‌گراد است استفاده می‌شود.ترموستات موجود در پنجه و پاشنه این کفی به طور خودکار و با رسیدن دما به میزان مناسب، افزایش دما را غیر فعال کرده و سپس در زمان مورد نیاز مجددا فعال می‌شود.

 این کفی با یک بار شارژ سه ساعته تا 5 ساعت کار می‌کند.

  اخبارعلمی,خبرهای   علمی,کفی کفش گرمازا


:: برچسب‌ها: کفی کفش،دماوند ,



بازدید : 59
نویسنده : علی

 

در دیدار نهایی مسابقات بین المللی اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اگوسته دوسورد از کشور فرانسه با برتری 3 بر 2 برابر  طیب اسلم از پاکستان به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت. همچنین سجاد زارعیان نماینده تیم ملوان نیروی دریائی ارتش و احسن ایاض از پاکستان به طور مشترک عنوان سومی این مسابقات را بدست آوردند.
شایان ذکر است این دوره از رقابتها با حضور 100 بازیکن از کشورهای ایران، پاکستان، عراق، قطر، فرانسه، انگلستان،بلژیک و جمهوری چک با هماهنگی هیئت اسکواش نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا و هیئت اسکواش استان تهران در سالن اسکواش مجموعه ورزشی حیدر نیا به مدت 7 روز برگزار گردید که از این تعداد 27 بازیکن خارجی و 73 بازیکن داخلی در این رقابتها شرکت نموده اند و باهم به صورت حرفه ای و انفرادی به رقابت پرداختند.
هدف از برگزاری این دوره از رقابتها، ارتقاع سطح فنی و رنکینگ بازیکنان تهران و کشور بود که این مهم برای جوانان و قهرمانان انگیزه ای مضاعف جهت ادامه راه حرفه ای را به وجود می آورد.

 


:: برچسب‌ها: اسکواش،نداجا،دماوند ,