پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اعیاد شعبانیه مبارک
نوشته شده در جمعه 31 فروردين 1397
بازدید : 40
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: شعبان ، دماوند ,



حرکات ورزشی که به بدن آسیب می رسانند
نوشته شده در جمعه 31 فروردين 1397
بازدید : 126
نویسنده : علی

 

حرکات ورزشی

برخی حرکات ورزشی در باشگاه ها گاهی بیشتر باعث آسیب به بدن می شوند‎

 

برخی حرکات ورزشی که در باشگاه ها توصیه می شوند تاثیر گذار نبوده و گاهی بیشتر باعث آسیب به بدن می شوند.

 

برخی از حرکات ورزشی که در باشگاه‌ها رایج هستند تاثیر مثبتی که تصور می‌شود را ندارند و حتی ممکن است به ورزشکاران آسیب برسانند. برخی از حرکات ورزشی تاثیر مثبت خاصی ندارند. با این حال در باشگاه‌ها به افراد توصیه می‌شود که این حرکات را انجام دهند. 

 

حرکات ورزشی که بهتر است در برنامه ورزشی شما نباشند و آنها را تغییر دهید عبارتند از:

  

1. حرکات ورزشی که به بدن آسیب می رسانند، دراز و نشست و کرانچ‌ها:

 دراز و نشست و کرانچ‌ بدن را در موقعیت بدی قرار می‌دهند و ممکن است که باعث آسیب رسیدن به گردن ، شانه ها و ستون فقرات شوند. بهتر است برای ورزش دادن عضلات شکم از حرکات پلانک استفاده کنید.

  

2. حرکات ورزشی که به بدن آسیب می رسانند، دستگاه اسمیت:


:: برچسب‌ها: ورزش , دماوند ,



بازدید : 36
نویسنده : علی

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد نیروی دریایی نداجا از خانواده‌های شهدای ناوشکن تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (29 فروردین‌ماه 97) طی مراسمی با حضور امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی و حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد مظفری‌نژاد» رئیس عقیدتی سیاسی «نداجا»، از خانواده‌های شهدای ناو شکن‌های سهند، سبلان و ناوِ موشک انداز جوشن در ستاد نداجا تقدیر شد.

گفتنی است، در 29 فروردین‌ماه 1367 مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان در جریان رویارویی ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک اندازِ جوشن با نیروهای آمریکایی، 56 نفر از رزمندگان نیروی دریایی ارتش در آب‌های خلیج فارس به شهادت رسیدند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



آموزش دانلود کردن عکس از GOOGLE PHOTO روی رایانه
نوشته شده در جمعه 31 فروردين 1397
بازدید : 56
نویسنده : علی

 

 

عکس های گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

دانلود کردن عکس از Google photo

 

در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه عکس های خود را از اپلیکیشن گوگل فوتوز به رایانه یا لپ تاپ تان منتقل کنید.

همان طور که می دانید، گوگل فوتوز برنامه اشتراک گذاری و ذخیره عکس از گوگل است. کمپانی گوگل بروزرسانی های خوبی برای این برنامه ارائه نموده و این برنامه این روزها توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و جزو اپ های محبوب شناخته شده است.


:: برچسب‌ها: دانلود کردن عکس،GOOGLE PHOTO ، دماوند ,



بازدید : 31
نویسنده : علی

 

 

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از آحاد مردم، مسئولان و رسانه ها که در بزرگداشت سی و نهمین سالروز ارتش حضور و نقش موثر داشتند و با ابراز محبت، فرزندان ولایی خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران را مورد تفقد قرار دادند؛ تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است است؛


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نوشته شده در پنج شنبه 30 فروردين 1397
بازدید : 54
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ خرم طوسی گفت: کشورهای منطقه اگر از سیاست های اصولی جمهوری حمایت نکنند، متضرر خواهندشد، چرا که استراتژی دفاعی ما تقابل با کشورهای منطقه نیست.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خرم طوسی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امنیت مرزهای ما در عالی‌ترین سطح و بدون کوچکترین روزنه قابل رصد کردن قرار گرفته است و به لطف الهی در مطلوب ترین شرایط در برابر دشمنان هستیم.

وی افزود: ارتش سازمان بزرگ و جوانی است و با درک درست از حضور جوانان که بخش عمده‌ای از آنها در سربازی در ارتش به سر می برند توانسته است با استفاده از فکر آنها رفتار سازمانی ارتش را بیش از پیش چابک سازی کند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چگونه هورمون استرس را کم کنیم؟
نوشته شده در پنج شنبه 30 فروردين 1397
بازدید : 90
نویسنده : علی

 

کاهش استرس

اضطراب یکی از رایج ترین علائم در بین بیمارانی است که از میزان بالای استرس رنج می برند

 

کورتیزول یا هیدروکورتیزون هورمونی است که توسط غده فوق کلیوی ترشح می شود. این هورمون باعث افزایش قند خون می شود، اما در عین حال عوارض دیگری نیز دارد. از جمله اینکه رشد استخوان را کاهش داده و می تواند باعث ایجاد بیماری ها و مشکلات متعددی مانند چاقی و اضافه وزن می شود.

  

زمانی که میزان کورتیزول در خون به طور افراطی بالا می رود، صحبت از هیپرکورتیزولیسم یا سندرم کوشینگ به میان می آید. این بیماری باعث تجمع چربی، افزایش فشار خون و استرس بدنی می شود. کاهش مصرف قهوه و افزایش انرژی سوزی به کمک ورزش دو کار ضروری در کنترل میزان کورتیزول می باشد. در این مطلب شما را با چند نشانه بالا بودن این هورمون که به هورمون استرس نیز معروف است آشنا می کنیم.

 


:: برچسب‌ها: استرس ، دماوند ,



بازدید : 28
نویسنده : علی

 

 

همزمان با فرا روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرین های نیروی زمینی قهرمان، دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب فرماندهی مشترک جنوب شرق، رزمایش روی نقشه مقابله با گروه های مسلح غیر دولتی تارشگری - تکفیری حیدر کرار 97 را برگزار کردند.

این رزمایش به منظور استفاده از کلیه امکانات و توانایی های ملی در مقابله با تهدیدهای دائمی استکبار و مقابله با گروه های مسلح تکفیری و نیز آشنایی و ارتقای توانمندی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در بکارگیری روش های جدید نبرد؛ برگزار شد


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



گلچینی از احادیث امام حسین(ع)
نوشته شده در پنج شنبه 30 فروردين 1397
بازدید : 27
نویسنده : علی

 

احادیث امام حسین(ع),احادیث سيد الشهدا,پوستر امام حسین(ع)

 احادیث امام حسین (ع)

 

احادیث امام حسین(ع)
1- قالَ الاْمامُ سيد الشهداء أبُوعَبْدِ اللّهِ الْحُسَيْن(عَلَيْه السلام) : إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ رَغْبَةً فَتِلْكَ عِبادَةُ التُّجارِ، وَ إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ رَهْبَةً فَتِلْكَ عِبادَةُ الْعَبْيدِ، وَ إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ شُكْراً فَتِلْكَ عِبادَةٌ الْأحْرارِ، وَ هِيَ أفْضَلُ الْعِبادَةِ.([1])


حضرت امام حسين (عليه السلام) فرمود: همانا عدّه اى خداوند متعال را به جهت طمع و آرزوى بهشت عبادت مى كنند كه آن يك معامله و تجارت خواهد بود و عدّه اى ديگر از روى ترس خداوند را عبادت و ستايش مى كنند كه همانند عبادت و اطاعت نوكر از ارباب باشد و طائفه اى هم به عنوان شكر و سپاس از روى معرفت، خداوند متعال را عبادت و ستايش مى نمايند; و اين نوع، عبادت آزادگان است كه بهترين عبادات مى باشد.


:: برچسب‌ها: امام حسین، دماوند ,



تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود
نوشته شده در پنج شنبه 30 فروردين 1397
بازدید : 33
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال تحویل گیری اولین دستگاه تانک کرار هستیم که انشاءالله پس از انجام تست‌های مربوطه، در گستره وسیع از وزارت دفاع این تانک را خریداری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، گفت: یکی از برنامه‌هایی که داریم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اعمال توصیه شده در شب و روز اول ماه شعبان
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 114
نویسنده : علی

 

اعمال روز اول ماه شعبان

حضرت رسول(ص) مى‌فرمود شعبان ماه من است، در این ماه  براى تقرّب به سوى پروردگار خود روزه بگیرید

 

 شعبان ماه بسیار شریفى است و به حضرت سید انبیاء صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَ آله منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود و از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید امام زین العابدین علیه السلام اصحاب خود را جمع مى‌نمود و مى‌فرمود اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟


:: برچسب‌ها: اعمال ماه شعبان ، دماوند ,



ناوشکن دماوند تا آخر سال مجددا عملیاتی می‌شود
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 49
نویسنده : علی

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند تا آخر سال مجددا عملیاتی می‌شود.
امیر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرگزاری فارس در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش در حرم مطهر امام خمینی گفت: ناوشکن دماوند تا آخر سال مجددا عملیاتی می‌شود

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



چگونه حساب کاربری گوگل خود را در اندروید و IOS حذف کنیم؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 132
نویسنده : علی
 حساب کاربری گوگل چیست, حذف حساب کاربری گوگل

حذف حساب کاربری گوگل خود را به گوشی هوشمند

 

احتمالا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که حساب کاربری گوگل خود را به گوشی هوشمندتان اضافه کرده اید. اما الان، به هر دلیلی، دیگر نمی خواهید حساب کاربری شما در گوشی هوشمندتان فعال باشد. یا شاید می خواهید از حساب کاربری جدیدی استفاده کنید. در این مبحث قصد داریم چگونگی حذف حساب کاربری گوگل، از گوشی های اندرویدی و iOS را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 


:: برچسب‌ها: حذف حساب کاربری گوگل ، دماوند ,



بازدید : 58
نویسنده : علی

 

 

رئیس جمهور تاکید کرد: ارتش با انضباط، انگیزه و سلاح و تجهیزات مدرن و با آمادگی کامل همواره یک قدرت بازدارنده برای جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آب و خاک و میهن ما بوده است.

به گزارش  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام دکترحسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه ارتش و سپاه همواره دوشادوش هم در هنگام ایستادگی و رزم، در میدان جنگ و در هنگام صلح نیز برای خدمت به مردم همواره در کنار هم بودند، تاکید کرد: ایثار و فداکاری سپاه و ارتش در کنار هم برای اعتلای این سرزمین بوده است. از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون در کشورمان هرکجا غرور، افتخار و پیروزی بوده نام ارتش و فداکاری آنها در کنار مفاهیم ارزشمند ما حضور داشته است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فهرست جاذبه‌های گردشگری در شانگهای
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

فهرست جاذبه‌های گردشگری در شانگهای,جاذبه‌های گردشگری شانگهای,مکان های گردشگری شانگهای

شانگهای از شاهرگ های اقتصادی چین محسوب می شود

 

شانگهای بزرگ ترین شهر کشور چین و هشتمین شهر بزرگ جهان است. این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر چین به حساب می‌آید.

شانگهای، شهر جنگل آسمان خراش ها، یکی از نام آشناترین شهرهای چین است که بزگترین شهر این کشور نیز به شمار می آید. این شهر که روزگاری یک دهکده ماهیگری کوچک بود، حالا یکی از شاهرگ های اقتصادی چین محسوب می شود و هشتمین شهر بزرگ جهان هم هست.

 


:: برچسب‌ها: شانگهای ، دماوند ,



ارتش آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد
نوشته شده در چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی


 

 

 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز ارتش آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: امروز وضعیت توان رزمی و آمادگی دفاعی ارتش به جایی رسیده است که ما در ابعاد مختلف متکی به خودمان هستیم و با اتکا به توان داخلی آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را در خود به وجود آورده‌ایم.

وی افزود: امروز ارتش از نیروی انسانی و تجهیزات به روزی برخوردار است و پیام ما به کشورهای منطقه، پیام صلح و دوستی بوده و اقتدار ما برای دفاع از مرزهای کشور است و ما هیچگاه توسعه‌طلب نبوده و نخواهیم بود.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



راز عريضه نويسى برای امام زمان (عج) چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 210
نویسنده : علی
عريضه نويسى در جمکران,چاه جمکران,طریقه عريضه نويسیعريضه نويسي چيزي غير از دعا نيست
 
يكى از راه هاى توسل به امام زمان عليه السلام نوشتن عريضه براى آن حضرت (عج) است توسلي كه اصل آن از مستحبات در منابع ديني است. عريضه نويسی از سيره‌های بزرگان بوده آثار و بركات شگفت‌انگيزی از آن ذكر شده‌ است.

اغلب لغت شناسان عريضه را به عرض حال و درخواست‏نامه معنى می كنند و براى "عرض" معانى مختلفى بيان می كنند كه يكى از آنها، بيان مطلبى از طرف فرد كوچكتر به بزرگتر است؛ بر اين اساس معنى به عرض رساندن عبارت از گفتن و بيان كردنِ مطلبى از طرف كوچكتر به بزرگ‏تر است. در اصطلاح، عريضه نويسى يكى از شيوه‏ هاى خاصّ توسل است كه در طول تاريخ، در فرهنگ اسلامى همواره مورد توجه بوده است.


:: برچسب‌ها: از عريضه نويسى، امام زمان (عج) ، دماوند ,



بازدید : 38
نویسنده : علی

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم، به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد.
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نخواهند شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای نفوذ در کشور، بیان داشت: دولت آمریکا از طرق مختلف سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشورها دارد تا در آن کشورها هرج و مرج ایجاد کند و به خواسته‌های شوم خود برسد.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم
نوشته شده در دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 37
نویسنده : علی
پیاده روی و کاهش وزن

در زمان پیاده روی عرق ریختن شرط لاغری نیست‎

 

عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران معتقد است که در زمان پیاده روی عرق ریختن شرط لاغری نیست بلکه باید پیاده روی در شرایطی انجام شود که توان قلبی بین 60 تا 70 درصد برای افراد مبتدی و 70 تا 80 درصد برای افراد با سابقه ورزشی باشد.

 

سعادت‌مهر در گفت‌وگویی، افزود: پیاده روی به منزله یک تیغ دو لبه است که هم می‌تواند به سلامت قلب و تناسب اندام و تقویت عضلات کمک کند و هم می‌تواند سبب آرتروز و کمردرد شود. بنابراین اگر شرایط یک پیاده روی استاندارد را بدانیم قادر خواهیم بود روی سلامت قلب و عروق و حتی کاهش وزن کار کنیم.

 


:: برچسب‌ها: پیاده روی ، دماوند ,



بازدید : 45
نویسنده : علی

 

 در دیدار علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، بر معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور در تمام ابعاد در ششمین اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند تاکید شد.
به‌گزارش روابط عمومی ارتش، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این دیدار با بیان اینکه برگزاری رویدادهای بین‌المللی در کشور بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ، تاریخ، ظرفیت‌های علمی و زیربنایی کشور به جهانیان است، یادآور شد: سازمان میراث‌فرهنگی آماده همکاری با نیروی دریایی برای برگزاری این رویداد مهم است.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 99
نویسنده : علی
جلوگیری از دسترسی اپلیکیشن, سیستم عامل اندروید

تغییر دسترسی‌های یک برنامه‌ در اندروید

 

در سیستم عامل اندروید این امکان به کاربر داده می‌شود تا دسترسی اپلیکیشن‌ها به بخش‌های مختلف گوشی را بررسی کرده و بعد به صورت دستی تغییر دهد. در ادامه مطلب شما را با نحوه انجام این کار آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

 

برای اینکه بتوانید یک برنامه جدید را برای اولین بار بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود اجرا کنید، باید اجازه دسترسی اپ به بخش‌‌های مختلف گوشی را بدهید. این دسترسی‌ها با توجه به عملکرد اپ به صورت پیش فرض مشخص شده‌اند و شما باید آن‌ها را حین اجرا تایید کنید. برای مثال در صورتی که اینستاگرام را برای اولین بار بر روی گوشی اندرویدی خود نصب می‌کنید، از شما دسترسی به دو فاکتور دوربین و حافظه، برای گذاشتن پست جدید سوال می‌شود.


:: برچسب‌ها: اندروید ، دماوند ,



بازدید : 33
نویسنده : علی

 

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی پیام تبریکی صادر کرد. 
متن پیام به شرح ذیل است؛ 
بسم الله الرحمن الرحیم 
جشن ملی 29 فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان که امسال با اعیاد بزرگ شعبان بویژه ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار مقارن شده است را به همه هموطنان عزیز، نیروهای مسلح و همرزمان فداکارم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.
39 سال پیش، در زمانی که کمتر کسی به عمق دلبستگی و عشق ارتشیان به اسلام و سربلندی و عزت ایران واقف بود، حضرت امام (ره)، آن پیر فرزانه و رهبر مدبر، با اعلام روز ارتش، مردم و ارتش را با اکسیر انقلاب به هم پیوند زد و اولین برگ تاریخ پرافتخاری را ورق زد که هر برگ آن برای ملت ایران عزت‌آفرین و مایه مباهات است.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



تراخم چشم
نوشته شده در دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 256
نویسنده : علی
درمان تراخم, بیماری چشمی تراخم

بیماری تراخم سبب آسیب به قرنیه چشم می شود

تراخم یک بیماری عفونی ناشی از باکتری کلامیدیازیس است. این عفونت موجب یک سفت شدن سطح داخلی پلک می‌شود. این سفت شدن می‌تواند منجر به درد چشم، شکنندگی سطح بیرونی یا قرنیه چشم‌ها، و احتمالاً کوری شود.

 تراخم(trachoma) که ورم ملتحمه گرانول(granular conjunctivitis)، چشم درد مصری (Egyptian ophthalmia) نیز نامیده می‌شود. تراخم نوعی عفونت مزمن چشمی است که موجب التهاب و ایجاد ترشح چرکی در چشم می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: تراخم چشم ، دماوند ,



نوشته شده در یک شنبه 26 فروردين 1397
بازدید : 63
نویسنده : علی

 

 

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و متحدانش نه‌‌تنها از اقدام جنایتکارانه تهاجم نظامی به سوریه سودی نخواهند برد، بلکه ملت و دولت سوریه را متحدتر و منسجم‌تر خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه، عصر امروز در ارتباط تلفنی با سپهبد علی ایوب وزیر دفاع این کشور، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی به تمامیت ارضی سوریه، از ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه در مقابل متجاوزین تقدیر و تشکر کرد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



قدیمی ترین عکس حرم امام حسین
نوشته شده در یک شنبه 26 فروردين 1397
بازدید : 87
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام حسین، دماوند ,



چگونه حق الناس را جبران کنیم؟
نوشته شده در یک شنبه 26 فروردين 1397
بازدید : 39
نویسنده : علی

 

حق الناس در قرآن

حق الناس را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. حق الناس مالی و غیر مالی

 

زندگی‌های امروز را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که سرشار است از افراط و تفریط‌های بی مورد. مثلاً اگر عده‌ای از مردم آنقدری که برای نجس و پاکی، ادای مخرج اذکار آن هم خارج از توان، وسواس دارند کمی هم به حق الناس اهمیت می‌دادند، مشکلات خیلی کم می‌شد. در حالی که اسلام، طهارت و نجاست را آسان گرفته و مردم بر خود سخت می‌گیرند؛ اما به حق الناس، بسیار اهمیت داده، ولی مردم آن‌ها را ساده می‌گیرند.


:: برچسب‌ها: حق الناس ، دماوند ,



بازدید : 36
نویسنده : علی

 

 

 

 ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای حمله موشکی آمریکا و ایادی اش به سوریه را محکوم کرده و آن را ناشی از شکست و استیصال استکبار جهانی دانست.
در این بیانیه آمده است: 
حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه که به دنبال ادعای دروغین آنها مبنی بر استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی علیه ملت سوریه انجام گرفت؛ نمونه بارز حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی است به نحوی که در سال های اخیر هرگاه در نبرد علیه تروریسم در سوریه و عراق عرصه بر تروریستها تنگ آمده آمریکا و چند کشور غربی عملاً وارد معرکه شده تا شکست های تروریستها را جبران نمایند.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



زندگی از این زاویه زیباتر است
نوشته شده در شنبه 25 فروردين 1397
بازدید : 35
نویسنده : علی

 

نکاتی برای زندگی زیبا

زندگي زيباتر از آن است كه مي‌بينييد، مهم چگونگي نگرش و زاويه ديد شما به زندگي است‎

 

مهم درك صحيح از زندگي و رويداد‌هاي آن است؛ پس بياييد اين مهارت با ارزش را با تمرين‌كردن راهكار‌هاي زير در خودشكوفا ‌سازيم:

 

زندگي زيباتر از آن است كه مي‌بينييد، مهم چگونگي نگرش و زاويه ديد شما به زندگي است. با واقع نگري ريشه خيلي از به ظاهر بدي‌ها و مشكلات به راحتي خشكيده مي‌شود.

 


:: برچسب‌ها: زندگی ، دماوند ,



بازدید : 45
نویسنده : علی

نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای با مشارکت انجمن روابط عمومی ایران در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزاری شد.
 به گزارش روابط عمومی ارتش؛ این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده آجا، و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، ارتش و اهالی رسانه برگزار شد.
 

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



اطلاعات ما در فضای اینترنت چقدر امنیت دارند؟
نوشته شده در شنبه 25 فروردين 1397
بازدید : 72
نویسنده : علی
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینترنت

فناوری رایانش ابری با DNAها و CDNهای قدرتمند توانسته حجم عظیم اطلاعات را در یک فضای ابری یا اینترنتی ذخیره‌سازی و در مواقع درخواست کاربران آن‌ها را پردازش کنند. در غیر این صورت سایت‌های ارائه ویدئو آنلاین باید فضایی به اندازه یک شهر را به هاردها و سخت‌افزارهای بزرگ ذخیره اطلاعات اختصاص دهند.

به گزارش ایسنا، امروزه گروه‌های امنیتی مختص شرکت‌ها فضای ابری را به‌عنوان یک محیط امن معرفی می‌کنند، در حالی که سوءتفاهم در مورد محیط‌های ابری در حال فراگیری است. تحقیقات صورت گرفته سازمانی که در سال ۲۰۱۸ از موسسه iboss (موسسه تأمین‌کننده امنیت سایبری شرکت‌ها) انجام شد و بررسی‌کنندگان، تصمیم‌گیرندگان و کارکنان دفتر در شرکت‌های ایالات‌متحده را مورد بررسی قرار داده که‌ مشخص شد ۶۴ درصد از تصمیم‌گیرندگان در عرصه  فن‌آوری اطلاعات معتقدند که سرعت استفاده از نرم‌افزار به‌عنوان یک خدمت کاربردی در سازمان SaaS  منجر به افزایش امنیت در سازمان آن‌ها شده، به همراه فشارهای فزاینده از سوی کارکنان بخش IT و کارکنان تلفن همراه، ۹۱ درصد از تصمیم‌گیرندگان در مورد نیاز  سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌روزرسانی سیاست‌های امنیتی برای حفاظت از فضای ابری کاربران خود توافق دارند.

 


:: برچسب‌ها: امنیت اینترنت ، دماوند ,



بازدید : 33
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز  جمعه امروز تهران که  به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمین ارتش انجام شد گفت : در این لحظه بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم بنده  در ارتشی  مشغول انجام وظیفه هستم که با نور ولایت ولی امر مسلمین جهان هدایت و رهبری می شود ، ارتشی که با اعتقاد، اعتقاد دارد مطیع محض ولایت  و فرماندهی معظم کل قوا است ، ارتشی که مزین به ولایت مداری  و ولایت محوری است، تبریک عرض می کنم به حضور فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده های معظم شهدا  روز 29 فروردین روز ارتش،  روز تولد ارتشی که انقلابی است


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 35
نویسنده : علی
میکروب های بدن انسان, ژن های موجودات میکروسکوپی

نقطه به نقطه بدن انسان پوشیده از ريزموجودات میکروسکوپی است

 

دانشمندان می گویند بیش از نیمی از بدن انسان را توده های میکروبی تشکیل داده اند و تنها ۴۳ درصد از آن از سلول های انسانی تشکیل شده است.

 

براساس گزارش BBC، شناخت نيمه ناشناخته بدن انسان، بخش ميكروبي بدن يا ميكروبيوم بدن، متشكل از ویروس، میکروب و قارچ، به درک بهتر انسان از انواع بیماری های، از آلرژی گرفته تا پارکینسون کمک خواهد كرد.

 

اين حوزه از دانش پرسش هايی درباره معنی انسان بودن مطرح می كند كه پاسخ آنها می تواند به ابداع روش های درمانی جديد بيانجامد.


:: برچسب‌ها: میکروب ، دماوند ,



بازدید : 41
نویسنده : علی

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش به مناسبت هفته ارتش با حضور در نماز جمعه شهر مقدس قم درجمع نماز گزاران ضمن تبریک عید سعید مبعث و روز ارتش گفت:بدنه ارتش پیش از انقلاب با تبعیت از حضرت امام(ره)  به مردم پیوست و باعث پیروزی انقلاب شد و به همین خاطر عده ای از دشمنان با شعار انحلال ارتش و از بین بردن بازوی مسلح انقلاب بودند که با تدبیر حضرت امام(ره) که فرمودند: ارتش در روز ۲۹ فروردین باساز و برگ خود در شهرها رژه برود و مردم از ارتش استقبال کنند و ارتش،  ارتش انقلاب،مردم و جمهوری اسلامی است این توطئه را خنثی کردندو  این روز روز تولد دوباره ارتش و شکست دشمنان انقلاب است.

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



وحدت ملی عامل بازدارندگی دشمنان است
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 73
نویسنده : علی

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی گفت: وحدت ملی، اطاعت از رهبری و درایت و آینده نگری رهبر معظم انقلاب عامل بازدارندگی دشمنان و خنثی کننده توطئه‌ها و تهدید علیه نظام اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ ناصر آراسته در آیین نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در سنندج اظهار کرد: مادام که شجاعت جوانان ما، توکل به خدا و آینده‌نگری رهبری و پشتیبانی مسئولان از نظام وجود دارد هیچ هراسی از تهدیدات دشمن نداریم.
وی افزود: هر چند امروز امکانات نظامی و دفاعی ما به نقطه خوداتکایی رسیده و روی پای خود ایستاده‌ایم به طوری که بیش از 90درصد نیازهای دفاعی خود را تولید می‌کنیم اما اینها تنها ابزاری برای بازدارندگی است.
مشاور نظامی فر

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



توقف پخش خودکار ویدئوها در کروم
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 35
نویسنده : علی
پخش خودکار ویدئوها و موزیک‌ها, پخش ویدئو در کروم

توقف پخش خودکار ویدئوها در کروم

 

پخش خودکار ویدئوها در مرورگر از جمله امکاناتی به‌شمار می‌رود که تقریبا تمام کاربران از وجود آن ابراز نارضایتی می‌کنند البته دقیقا مشخص نیست چرا این نارضایتی کاربران راه به جایی نبرده و همچنان این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض روی مرورگرها فعال است، اما نکته خوشحال‌کننده این است که کاربران کروم می‌توانند براحتی کنترل این قابلیت را در دست گرفته و آن را غیرفعال کنند. 

 

انجام این کار نیازمند کمی کنجکاوی در تنظیمات پنهان کروم به این روش است:


:: برچسب‌ها: توقف پخش خودکار ، ویدئوها ، کروم ، دماوند ,



ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند!
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 21
نویسنده : علی

اخبار,اخبار علمی,خسته ترین مردم دنیا

مطالعات جدید نشان می دهد اشخاص در مقایسه با قبل، مدت زمان کمتری را به خوابیدن اختصاص می دهند و در این میان ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند.

به گزارش سیناپرس، بر اساس داده های دریافت شده از یک میلیون کاربر نوعی برنامه نرم افزاری به نام «Sleep Cycle»، مردم به طور میانیگن هر شب هفت ساعت و 12 دقیقه می خوابند.

 

بنیاد ملی خواب در امریکا هم اعلام کرده که بزرگسالان باید هفت تا 9 ساعت در شب بخوابند چون خواب کمتر ممکن است برای سلامتی آن ها و حتی اطرافیانشان مضر باشد.

گزارش این بنیاد نشان می دهد بیداری 20 ساعته در شبانه روز می تواند به اندازه مصرف یک بطری مشروبات الکلی تاثیر منفی بر فکر و واکنش افراد داشته باشد و این که شش ساعت خوابیدن در شب به مدت دو هفته، عملکرد مغز را کند می کند. انجام مداوم این کار احتمال مرگ زودرس را تا 13 درصد افزایش می دهد.


:: برچسب‌ها: ژاپنی ها ، دماوند ,



دشمنان هرگز قدرت مردم ایران را امتحان نکنند
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 22
نویسنده : علی

امیر سرتیپ «حاتمی» گفت: اگر غلطی از شما دشمنان سر بزند، شاهد دلاوری‌های جوانان و نیرو‌های مسلح ما خواهید بود و ما آماده‌ایم تا تمام نیاز‌های رزمندگان را آماده کنیم به همین خاطر توصیه می‌کنیم که غیرت و قدرت مردم ایران را امتحان نکنید.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، در مراسم سالروز شهادت امیر سپهبد «علی‌صیاد شیرازی، تصریح کرد: همه در برابر شعار اعلام شده توسط رهبر انقلاب برای سال جدید مسئولیم و باید اهتمام ویژه برای تحقق این شعار داشته باشیم. مردم ایران حق‌شان است که کالای با کیفیت مصرف کنند و در این امر نیز تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات خودشان را بالا ببرند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نحوه شهادت امام موسی کاظم (ع) چگونه بود؟
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 19
نویسنده : علی
نحوه شهادت امام موسی کاظم،شهادت امام موسی کاظمشهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)
 
موسی بن جعفر الکاظم، یا موسی کاظم ملقب به ابو ابراهیم، ابوالحسن و ابو عبدالله هفتمین امام شیعیان دوازده امامی بعد از پدرش جعفر صادق می‌باشد. موسی کاظم در ۷ صفر ۱۲۸ در ابواء (منطقه‌ای در میان مکه و مدینه) به دنیا آمد. و بیست و پنجم رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)، در سال 183 هجری است.

:: برچسب‌ها: شهادت ، امام موسی کاظم (ع) ، دماوند ,



بازدید : 19
نویسنده : علی

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به ولایت‌مداری، مسئولیت‌پذیری و خستگی ناپذیری شهید صیادشیرازی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار نمونه کامل یک عنصر جهادی در نیروهای مسلح بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام صنعت ‌پور در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: شهید صیادشیرازی در عرصه نظامی‌گری، معنوی و توجه به تکالیف دینی، الگو و نمونه خوبی برای افراد جامعه است.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فواید دوچرخه سواری برای بدن
نوشته شده در سه شنبه 21 فروردين 1397
بازدید : 31
نویسنده : علی

 

فواید دوچرخه سواری

دوچرخه سواری تاثیر بسیار مثبتی روی عمکرد روده بزرگ دارد

 

بنابر تحقیقات انجام شده فعالیت های ورزشی مثل دوچرخه سواری تاثیر بسیار مثبتی روی عمکرد روده بزرگ داره و باعث تحریک انقباض عضلات روده میشه.

 

بعضی ورزشها برای اکثر آدمها جذابن و علاقه دارن اونو انجام بدن. ورزشهایی که شاید خیلی از ماها از کودکی به عنوان یک بازی از انجامشون لذت میبردیم و کلی خاطره داریم. یکی از این ورزشها که همیشه جذابیت داره دوچرخه سواریه. یک ورزش فوق العاده با تحرک مناسب که برای بدن کلی فایده داره. ورزشی که هم میشه برای تضمین سلامتی و هم برای مواردی مثل کاهش وزن ازش بهره برد. در این مطلب قصد دارم کمی از فواید دوچرخه سواری برای سلامتی و بدن با شما صحبت کنم.