پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فواید عرق کردن هنگام ورزش
نوشته شده در یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
بازدید : 46
نویسنده : علی
عرق کردن هنگام ورزش

عرق کردن در باشگاه فواید قابل توجهی دارد

 

بسیای از افراد در زمان ورزش کردن در باشگاه عرق می‌کنند و از این مساله احساس ناراحتی می‌کنند. با این حال عرق کردن در باشگاه فواید قابل توجهی دارد.

 

به نقل از mens health، عرق کردن ورزشکاران فوایدی دارد که عبارتند از:

 

1. افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن: 

مطالعات انجام شده نشان داده است که پپتیدهایی که توسط غدد عرق تولید می‌شوند مانند آنتی بیوتیک عمل می‌کنند. ضمنا ویروس‌ها سخت‌تر می‌توانند در مقابل این آنتی بیوتیک‌های طبیعی عمل کنند. بنابراین عرق کردن از نظر مقابله با عفونت‌ها بسیار مفید است.

 


:: برچسب‌ها: ورزش ، دماوند ,



هفت راهکار جادویی برای یادگیری سریع فوتوشاپ
نوشته شده در یک شنبه 30 ارديبهشت 1397
بازدید : 44
نویسنده : علی
آموزش فوتوشاپ از ابتدا, آموزش فوتوشاپ تصویری

یادگیری سریع فوتوشاپ

 

یادگیری فوتوشاپ برای بسیاری از مردم به معنای احراز شغلی ایده‌آل است. طراحی گرافیکی و عکاسی از جمله مشاغلی هستند که با فوتوشاپ عجین شده‌اند. حتی توسعه‌دهندگان فرانت‌اند نیز مجبور هستند متناسب با شغل خود مهارت‌های فوتوشاپ را یاد بگیرند. اما چگونه می‌توانیم مهارت‌های فوتوشاپ را در کوتاه‌ترین زمان یاد گرفته و در آن‌ها به سطح بالایی از مهارت دست پیدا کنیم؟

 

اگر بتوانید قدم اول در یادگیری فوتوشاپ را به درستی بردارید، در ادامه راه می‌توانید مفاهیم جدی و حرفه‌ای را سریع‌تر یاد گرفته و در دنیای فوتوشاپ غرق شوید.


:: برچسب‌ها: فتوشاپ ، دماوند ,



بازدید : 47
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برخی از کشورهای منطقه، به‌ویژه مسئولان کم‌خرد عربستان احساس می‌کنند اگر کشور خود را به زرادخانه تبدیل کنند، امنیت پیدا می‌کنند؛ زهی خیال باطل! البته به نظر من، هرچه سلاح بخرند، بهتر است زیرا با ظهور امام زمان(عج) این تسلیحات به دست اهلش خواهد افتاد.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: بنده در ارتشی مشغول به وظیفه هستم که به نور رهبری هدایت می‌شود. ارتشی که مطیع محض رهبری و ولایت فقیه است. 

 


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در جمعه 28 ارديبهشت 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



بازدید : 45
نویسنده : علی

 

 

همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران  این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال که با حلول ماه رمضان المبارک مقارن شده است را به تمامی فعالان عرصه خطیر ارتباطات و روابط عمومی که همانا سربازان و پیشتازان خط مقدم جنگ نرم هستند، تبریک عرض می کنم.

وی افزود: دردورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اهمیت روابط عمومی دوچندان شده و نقش روز افزون این صنعت که امروزه به عنوان قلب تپنده مجموعه‌های مختلف مطرح است را بیش از پیش نمایان می‌سازد


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟
نوشته شده در جمعه 28 ارديبهشت 1397
بازدید : 129
نویسنده : علی
 رفع بلاک در اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

 چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

 

اگر روی لینک این مقاله کلیک کرده‌اید، به‌احتمال زیاد از لایک کردن و کامنت گذاشتن در اینستاگرام محروم شده‌اید. اکشن بلاک اینستاگرام موضوع جدیدی نیست و اخیرا آمار آن به دلایل مختلف افزایش هم یافته است.

در این مقاله، روش‌هایی را برای رفع بلاک در اینستاگرام بیان می‌کنیم. هرچند اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود. اگر شما هم یکی از همین کاربران عادی هستید که به این مشکل برخورده‌اید، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.


:: برچسب‌ها: اینستاگرام ، دماوند ,



شهید فلاحی عامل استحکام و نوسازی ارتش بود
نوشته شده در جمعه 28 ارديبهشت 1397
بازدید : 51
نویسنده : علی

 

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: در شرایطی که برخی از انحلال ارتش سخن می گفتند، شهید فلاحی علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

  به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در یادواره شهید سرلشکر فلاحی  طی سخنانی گفت: هزار دلیل وجود دارد که در گفتن از زندگی شهید فلاحی، از تعبیر مصائب شهید فلاحی استفاده کنیم. چرا که شاهد بودیم که چه افرادی، با چه ادعاها و بیانی با شهید فلاحی، ارتش، انقلاب و نظام اسلامی مقابله داشتند.

وی یادآور شد: شهید فلاحی در چنین شرایط دشواری و زمانی که برخی از انحلال ارتش می‌گفتند، علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

امیر ولیوند با اشاره به محل برگزاری مراسم در دافوس ارتش، یادآور شد: یکی از جاهایی که شهید فلاحی بر بازسازی آن تاکید و اصرار داشت، همین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بود، زیرا می‌دانست که افسران آینده ارتش برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در این مکان تربیت می‌شوند


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 73
نویسنده : علی
 شارژ اولیه باطری موبایل, باطری موبایل

یکی از روش های صرفه جویی در استفاده از باتری موبایل، حالت پرواز است

 

روزانه گوشی همراه ما به دلایل مختلف و در مواقع ضروری باطری خالی می‌کند که با رعایت چند نکته می‌توان از وقوع آن جلوگیری کرد.

تقریبا همه ما تجربه تلخ خالی شدن باتری موبایل یا تبلت‌هایمان را در مواقعی که به هیچ منبع شارژی دسترسی نداریم، داشته ایم. در این مواقع جز مشاهده هشدار اتمام باتری و در نهایت خاموش شدن تلفن هیچ کاری از دستمان بر نمی آید. حال اگر در سفر باشیم و موقعیت جغرافیایی یک جنگل و یا کنار یک رودخانه باشد، این عذاب دو چندان می شود. اما با رعایت چند نکته ساده به راحتی می توان از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری کرد. در این مطلب شما را با رایج‌ترین عوامل موثر در کاهش باتری موبایل آشنا می کنیم.

 


:: برچسب‌ها: باتری ، دماوند ,



یادواره «شهید سرلشکر فلاحی» در تهران برگزار می‌شود
نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 62
نویسنده : علی

 

 

یادواره شهید سرلشکر فلاحی رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش و فرمانده فقید نیروی زمینی در سال‌های نخستین دفاع مقدس، پنجشنبه هفته جاری  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این مراسم، پنجشنبه  27 اردیبهشت ‌ماه با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان دافوس آجا، همرزمان شهید و خانواده معظم شهدا در سالن همایش‌های دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس)برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از خانواده شهید فلاحی تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.



:: برچسب‌ها: فلاحی ، دماوند ,



دعای امام سجاد (ع) هنگام ورود به ماه مبارک رمضان
نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 30
نویسنده : علی
دعای ماه رمضان,دعای ورود به ماه رمضان,دعای امام سجاد برای ورود به ماه رمضاندعای ورود به ماه مبارک رمضان از زبان امام سجاد (ع)
 
دعای امام سجاد علیه السلام هنگام ورود به ماه مبارک رمضان را اینجا بخوانید.

ماه رمضان در بین ماه های سال قمری از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، امام زین العابدین در نیایش چهل و چهارم صحیفه سجادیه هنگام ورود ماه مبارک رمضان می فرمودند:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي هَدَانَا لِحَمْدِهِ وَ جَعَلَنَا مِنْ أَهْلِهِ لِنَكُونَ لِإِحْسَانِهِ مِنَ الشَّاكِرِينَ وَ لِيَجْزِيَنَا عَلَى ذَلِكَ جَزَاءَ الْمُحْسِنِينَ‏
حمد و سپاس خداوندى را كه ما را به حمد و سپاس خويش راه نمود و از جمله حامدان خود قرار داد، تا از شكرگزاران احسان او باشيم. و ما را در برابر حمد و سپاس خويش پاداش داد، آن سان كه نيكوكاران را پاداش دهد.


:: برچسب‌ها: رمضان ، دماوند ,



بازدید : 43
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت فرا رسیدنماه مبارک رمضان با حضور در جمع فرماندهان، روحانیون و کارکنان فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به درگاه الهی و تمرین غلبه بر هوای نفس است.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش ج.ا.ا: در این مراسم که در راستای تبیین اثربخشی طرح های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ حجت الاسلام جلیلی صفت با تاکید بر اهمیت ویژه ماه میهمانی خدا و درک لحظات معنوی این ماه مبارک گفت: شیطان در این ماه در غل و زنجیر است و انسان فرصت دارد که از برکات این ماه مبارک استفاده و بهره لازم را ببرد و می تواند با ترک هواهای نفسانی و خوی حیوانی خود به مقام بندگی و تقرب به خداوند برسد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت تقوای الهی و توصیه همگان به این امر گفت: تنها شاخصه برتری هر انسان نسبت به سایرین تقوای الهی است که ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی خواهد بود تا با انجام شب زنده داری ها، خلوت ها و عبادات خالصانه، بتوانیم اندوخته های خود را افزایش دهیم.


:: برچسب‌ها: رمضان , دماوند ,



همه چیز درباره سبزوار
نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 54
نویسنده : علی
سبزوار,مکان های تفریحی سبزوار,مکان های گردشگری سبزواراطلاعات جامع در مورد سبزوار
 

سبزوار یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است. نام قدیم سبزوار، بیهق است. زبان اکثریت مردم سبزوار فارسی است. گویش مردم سبزوار از مجموعه گویشهای اصیل خراسانی و با منشأ فارسی دری است.

درباره سبزوار:

سبزوار یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی است که در غرب خراسان، در شمال شرق ایران قرار دارد. تاریخ سبزوار با بیهق پیوند خورده‌است. پس از حمله مغول به سلطنت خوارزمشاه به دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران، برای مدتی به نام سربداران نیز شناخته می‌شد.


:: برچسب‌ها: سبزوار ، دماوند ,



نیروی دریایی ارتش ایران قوی تر از همیشه است
نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 60
نویسنده : علی

 

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: نیروی دریایی ارتش نسبت به گذشته خیلی پیشرفت داشته و امروز کشوری در منطقه قادر به رویارویی با آن نیست.

ناخدا یکم بازنشسته هوشنگ صمدی فرمانده اسبق تکاوران نیروی دریایی ارتش طی نشستی در اهواز گفت: وضعیت نیروی دریایی ارتش در مقایسه با سال 1359 قابل قیاس نیست و این نیرو امروز به قوی ترین سلاح های جنگی مجهز است.

وی با انتقاد از کسانی که از اختلاف سپاه و ارتش در دوران جنگ تحمیلی می گویند گفت: برخی از افراد در داخل کشور ندانسته حرفی می زنند و معاندان هم از آن سوء استفاده می کنند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



حکم روزه نگرفتن به خاطر امتحان
نوشته شده در سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
بازدید : 40
نویسنده : علی
امتحانات در ماه رمضان,حکم روزه نگرفتن بخاطر امتحان,حکم روزه نگرفتن به خاطر درس
 

با توجه به تداخل پیدا کردن ماه مبارک رمضان با فصل امتحانات، حکم روزه نگرفتن در ماه رمضان به دلیل امتحانات چیست؟


 آیت الله العظمی خامنه ای:
صرف داشتن امتحان مجوز ترک روزه نیست و در صورتی که روزه نگیرید معصیت کرده‌اید و باید قضای روزه ها را و نیز کفاره آن را انجام دهید؛ ولی دو کار می‌توانید انجام دهید:

یکی اینکه قبل از ظهر به مسافرت بروید، یعنی حداقل ۲۵ کیلومتر مسافت را از شهر خود به قصد یک سفر شخصی دور شوید و طی کنید، آنجا افطار کنید و برگردید.


:: برچسب‌ها: روزه ، دماوند ,



بازدید : 97
نویسنده : علی
کیومرث حیدری

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در نمایشگاه دستاوردهای گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی، تجهیزات این گروه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر حیدری در جریان این بازدید گفت: یگان‌های مهندسی از جمله یگان‌هایی هستند که در حوزه ساخت و ساز به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی آماده به کاری تجهیزات را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: تجهیزات یگان‌های مهندسی باید همیشه آماده فعالیت باشد. چنانچه مشکلی در تجهیزات به وجود آمد، مهندسین جوان باید در حوزه تعمیر و نگهداری پای کار باشند و اجازه ندهند تجهیزات مهندسی زمین‌گیر شود.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



علت آب نشدن چربی های شکمتان چیست ؟
نوشته شده در سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
بازدید : 37
نویسنده : علی

 

 

آب کردن چربی های شکم کار سختی است و نیاز به تغییرات عمده در سبک زندگی دارد‎

 

آب کردن چربی های شکم کار سختی است و نیاز به تلاش زیاد و تغییرات عمده در سبک زندگی دارد. اگر شکمی صاف و تخت می خواهید با ما همراه شوید.

 

از دست دادن چربی های شکم کار آسانی نیست و مسلما یک شبه اتفاق نمی افتد. شما باید نسبت به برخی عادات سالم زندگی متعهد باشید تا شاهد کاهش تدریجی چاقی شکمی شوید. 

 

6 علتی که با عدم موفقیت شما در از دست دادن چربی شکم مرتبط است


:: برچسب‌ها: چربی ، شکم ، دماوند ,



بازدید : 32
نویسنده : علی
امیرسرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی جانشین ارتش

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکان های عملیاتی و پدافند ارتش مستقر در استان مرکزی از میزان آمادگی و نحوه آموزش آنها بازدید کرد.

وی طی سخنانی در جمع کارکنان این یکان ها با تأکید بر لزوم توجه به مسائل آموزشی و تربیتی گفت: مراکز آموزشی و مربیان این مراکز در راستای ارتقاء توان رزمی و بالابردن روحیه معنوی کارکنان نیروهای مسلح نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



تبدیل گوشی اندرویدی به ریموت کنترل دستگاه های مختلف
نوشته شده در سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
بازدید : 47
نویسنده : علی
اتصال گوشی به تلویزیون از طریق مادون قرمز, نرم افزار کنترل از راه دور

تبدیل گوشی اندرویدی به ریموت کنترل

 

در این مطلب قصد داریم به صورت مفصل تمام روش های تبدیل گوشی به کنترل را توضیح دهیم. از این پس، دیگر نیازی به حمل چندین کنترل دستگاه های دیجیتالی با خود ندارید.

بعد از خواندن این مطلب شما می توانید گوشی هوشمندتان را  به یک کنترل همه کاره برای تمامی دستگاه های دیجیتالی تبدیل کنید. سه روش برای اتصال بین گوشی و تلویزیون وجود دارد:

1- اتصال از طریق مادون قرمز 

2- اتصال از طریق وای فای به صورت غیر مستقیم

3- اتصال از طریق وای فای به صورت مستقیم

هر یک از این روش ها به صورت کامل در ادامه توضیح داده شده است. در ادامه با ما باشید.

 


:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند ، ریموت ، دماوند ,



یادی از یک خلبان گمنام نیروی دریایی ارتش
نوشته شده در سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
بازدید : 44
نویسنده : علی
 
شهید صادق ترویجی

 

 امیر دریادار دوم خلبان شهید صادق ترویجی روز ۳۰ شهریور ماه ۱۳۳۳ در خانواده‌أای اصیل در شهرستان آبادان به دنیا آمد و دوران طفولیت و تحصیلات مقدماتی را در میان مردم آن شر گذراند. زندگی در میان مردم سلحشور و غیور خوزستان در او شخصیتی با ایمان و فداکار به وجود آورد و با توجه به پیشینه قوی تاریخی نیروی دریایی در زادگاهش روز اول خرداد ماه سال ۱۳۵۳ به صف دریادلان نیروی دریایی پیوستند.

صادق جهت طی دوره خلبانی به خارج از کشور اعزام و با اخذ گواهی نامه دوره عالی بالگردهای SH به میهن بازگشته و با توجه به استقرار اسکادران هوا دریای نیروی دریایی در منطقه دوم دریایی بوشهر به این منطقه اعزام شد. او از چنان توانایی و مهارتی در حرفه‌ای خلبانی برخوردار بود که همواره مورد تحسین و تمجید همرزمانشان قرار می‌گرفت


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



لزوم نمایش توانمندی های ارتش در قالب هنر
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 32
نویسنده : علی
جلیلی صفت

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر ارتش که صبح امروز برگزار شد گفت: لازم است هنرمندان ارتش در قالب هنر، توانمندی ها و اقتدار ارتش را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم، با اشاره به اهمیت هنر در دین مبین اسلام گفت: در بین برنامه های دینی و اعتقادی اسلام، هنر مغفول نمانده و این دین به تمامی جنبه های هنر در راستای آموزش معارف توجه ویژه ای کرده است. خداوند متعال در جای جای آیات نورانی خود هنرنمایی کرده است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



 روش استفاده از طراحی جیمیل جدید
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی
 ورود به جیمیل, باز کردن جیمیل

طراحی جیمیل جدید

 

درباره قابلیت های جدید جیمیل چه می‌دانید؟ در طراحی جدید،‌ امکانات فراوانی به جیمیل افزوده شده که کار با آن را دلچسب‌تر و آسان‌تر می‌کند.

سرویس پست الکترونیکی جیمیل که توسط شرکت گوگل عرضه شده است، امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های ایمیل در اینترنت به شمار می‌رود، و به همین دلیل، گوگل به صورت مدوام در حال بهینه‌سازی و افزودن امکانات بیشتر به آن است تا کاربران بتوانند هرچه بهتر و سریع‌تر با آن کارکنند.

 


:: برچسب‌ها: جیمیل ، دماوند ,



نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 49
نویسنده : علی

 

 

امیر سیاری

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان برتر عرصه تئاتر و نمایش کشور به خانه سربازان ملت در ارتش گفت: ارتش قدردان هنرمندان کشور است و می داند که عرصه هنر عرصه بسیار بزرگ و حساسی به شمار می رود که وارد شدن به آن کار سخت و پر پر زحمتی است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



امام رضا...
نوشته شده در شنبه 22 ارديبهشت 1397
بازدید : 58
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام رضا ، دماوند ,



بازدید : 42
نویسنده : علی
 برنامه اینستاگرام, چگونه در اینستاگرام ثبت نام کنیم

دانلود اطلاعات اینستاگرام در کامپیوتر

 

در پی افشای رسوایی فیسبوک در سرقت اطلاعات ده‌ها میلیون کاربر، این شرکت امکانی برای کاربران اینستاگرام فراهم کرد تا بتوانند تمام اطلاعات خود را که در اختیار آن ها قرار دارد، از این شبکه اجتماعی دانلود کنند. البته پیش از این، فیسبوک چنین امکانی را برای کاربران خود مهیا کرده بود.

 

با استفاده از این امکانی که فیسبوک برای کاربران اینستاگرام ایجاد کرده، می توانید تمامی پست هایی که در این شبکه توسط شما بارگذاری شده را به همراه نظرات آن ها، آرشیو  استوری هایتان و همچنین پیام هایی که در دایرکت رد و بدل کردید، دریافت کنید.


:: برچسب‌ها: اینستاگرام , دماوند ,



نگران خروج آمریکاییها از برجام نیستیم
نوشته شده در شنبه 22 ارديبهشت 1397
بازدید : 64
نویسنده : علی

 

 

امیر اسماعیلی

فرمانده قرارگاهامیر  فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد.

وی همچنین از سامانه‌های موشکی واقع در جزیره ابوموسی و همچنین مواضع پدافندی سپاه پاسداران در این جزیره بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



پدیده های عجیب دنیا که شما را شگفت زده می کند
نوشته شده در شنبه 22 ارديبهشت 1397
بازدید : 70
نویسنده : علی

 

پدیده های عجیب و شگفت انگیز زیادی در دنیا وجود دارد که به خاطر خاص بودنشان مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار می گیرد. این پدیده ها که کمتر کسی با آنها روبرو می شود از نظر علم بشر هیچ توضیحی برای آنان نیست و صرفا دیدن آنها جذابیت خاصی دارد. در ادامه با برخی از این مناطق آشنا می شوید

ابرهای آسپریتاس

ابرهای آسپریتاس تحت شرایط مناسب در هر نقطه ای از دنیا به وقوع می پیوندد. این ابرها که ظاهری ترسناک دارند بیشتر به ابرهای طوفان زا شباهت دارند هرچند بر خلاف ظاهر خشنشان معمولا بدون ایجاد طوفان از بین می روند.

 

آشنایی با پدیده های خاص دنیا, آشنایی با پدیده های عجیب دنیا

ابرهای آسپریتاس بر خلاف ظاهر خشنشان معمولا بدون ایجاد طوفان از بین می روند

 


:: برچسب‌ها: پدیده عجیب ، دماوند ,



بازدید : 28
نویسنده : علی
حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در نیروهای مسلح این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند چنان پاسخی به آنها می دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش رونمایی از کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب با تاکید بر اینکه موضوع کتاب و کتاب خوانی بسیار مهم و اساسی است، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی باید الگوی همه باشد و بتوانیم این مهم را به نسل جوان انتقال دهیم. امروزه توجه به فضای مجازی شاید توجه به کتاب خوانی را کاهش داده اما استقبال از نمایشگاه کتاب نشان داد که هنوز شوق کتابخوانی در میان مردم ما وجود دارد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



ستخدام نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران
نوشته شده در پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397
بازدید : 50
نویسنده : علی

  قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین دارندگان مدرک دیپلم جهت آموزشگاه نظامی به صورت پیمانی (۵ ساله) داوطلب پسر می پذیرد.

الف) شرایط استخدام

  • شرایط عمومی:
  1. ۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام، دارای روحیه انقلابی ، سلحشوری ، رزمندگی ، ایثار وشهادت طلبی و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری ، سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر  ۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان (حداقل قد ۱۶۰ سانتیمتر) ۶- موفقیت در آزمایش های ورودی (علمی ، روان سنجی ، معاینات ، آمادگی جسمانی و مصاحبه‌های حضوری ) ۷- با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش داوطلبان باید مجرد بوده و تا اتمام دوره آموزشی مجرد باقی بمانند. ۸- تعیین محل خدمت بر اساس نیاز سازمان وپس از خاتمه دوره آموزشی خواهدبود. ۹- آمادگی انجام خدمت و ماموریت در هر منطقه ای که قرارگاه تعیین نماید.

:: برچسب‌ها: آجا ، استخدام ، دماوند ,



به تأخیر انداختن توبه، تا کی مجاز هستیم؟
نوشته شده در پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397
بازدید : 51
نویسنده : علی

 

توبه,به تأخیر انداختن توبه,توبه کردنتوبه به معنی بازگشت از گناه به سوی خدا است

 

به تأخیر انداختن توبه
در این مطلب  قسمت هایی از کتاب "آزادی معنوی" به نوشته استاد شهید مرتضی مطهری را می خوانید.
"أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ ‏ (حدید/16). آیا نرسیده آن وقتی که این دلهای ما خشوع پیدا کنند، خاشع شوند، نرم شوند برای یاد خدا و به این قرآن حقی که از جانب خدا نازل شده است اعتنایی بکنیم، به تعلیماتش توجهی بکنیم؟!


:: برچسب‌ها: توبه ، دماوند ,



بازدید : 51
نویسنده : علی

تمرین مشترکامداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران،دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان و با حضور سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی(معاون بین المللی ستاد کل نیرو های مسلح)و سرتیپ سعید البلوشی (معاون رییس ستاد ارتش سلطنت عمان) و جمعی از فرماندهان دو نیرو در تنگه هرمز بروی عرشه ناوشکن جماران برگزار گردید.
سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی در راستای برگزاری این تمرین دریایی مشترک گفت:این تمرین دریایی در حقیقت یک تمرین مشترک متشکل از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی سلطنت عمان میباشد که در واقع دلیل اصلی برگزاری این تمرین، ارتقاءسطح یکپارچگی و تحرک نیروی دریایی دو کشور و افزایش سطح امنیت مرزهای مشترک آبی و ارتقاء هماهنگی و تبادل تجربه است.
معاون بین المللی ستاد کل نیرو های مسلح در ادامه بیان داشت: برگزاری این تمرین دریایی مشترک علاوه بر تبادل تجربیات نظامی و ارتقاء امنیت تنگه هرمز، باعث تبادل مباحثی مانند تبادل تجربه و مدیریت مبارزه با قاچاق کالا می شود.
پایان این تمرین مشارک ،یگان های شرکت کننده از جلوی ناوشکن جماران رژه رفتند

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



چه ساعتی از روز برای ورزش و لاغر شدن مناسب است؟
نوشته شده در پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی
بهترین زمان برای ورزش

انجام ورزش در برخی ساعت‌ها می‌تواند عارضه‌های مختلفی برای افراد ایجاد کند

 

بدن انسان در ساعت‌های پایانی روز به خواب و استراحت نیاز دارد و بهانه مشغله کاری زیاد و انجام ورزش در برخی ساعت‌ها می‌تواند عارضه‌های مختلفی برای افراد ایجاد کند.

 

بسیاری از افراد در طول روز عادت‌های اشتباهی دارند که ناخواسته سبب ابتلای آن‌ها به انواع بیماری‌های جسمی و حتی روحی می‌شود، با اصلاح این عادت‌های اشتباه کیفیت سلامت افزایش پیدا می‌کند.

 

یکی از مشکل‌هایی که افراد در مناطق مختلف دنیا با آن مواجه هستند کم و بدخوابی است، این مشکل به دلایل مختلفی به وجود می‌آید که با برطرف کردن آن فرد خواب آرام و عمیقی در طول شب خواهد داشت.


:: برچسب‌ها: ورزش ، دماوند ,



بازدید : 24
نویسنده : علی

امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت. امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و مسئولین شعب سیاسی دانشگاه های نیروهای مسلح که صبح امروز دردانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد گفت: استکبار جهانی پروژه ایران هراسی را کلید زده و می خواهد کشورهای دنیا به خصوص همسایگان ما را از ایران بترساند. متاسفانه این باور در کشورها بوجود آمده که برای دفاع از خودشان در برابر ایران باید تمهیداتی بیاندیشند و شاهد هستیم که بعضا دست به اقدامات و خودزنی هایی می زنند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



زینب......
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 72
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: زینب ، دماوند ,



دستگاهی که سدیم بدن را اندازه گیری می کند
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 25
نویسنده : علی

 

 

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی, سدیم دریافتی بدن
محققان دستگاهی ساخته اند که در دهان کاربر قرار می گیرد و میزان سدیم دریافتی بدن او را رصد می کند.

 به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، تحقیقات جدید بنیاد قلب آمریکا نشان می دهد یک سوم مردم این کشور مقدار سدیم موجود در غذای روزانه خود را محاسبه نمی کنند. از سوی دیگر تخمین زده می شود ۵۴ درصد جمعیت کمتر از حد لزوم سدیم مصرف می کنند.


:: برچسب‌ها: سدیم ، دماوند ,



سلاح قلم در دست ارتشی‌ها
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 42
نویسنده : علی

 

 

این روزها سی ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی(ره) پایتخت در حال برگزاری است. علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در جست‌وجو کتاب‌های موردعلاقه خود و برای دیدار با اصحاب قلم و نشر خود را به خیابان شهید بهشتی تهران می‌رسانند تا دمی چند را در هوای کاغذ و مرکب و کلمه تنفس کنند.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ برخی از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دنبال کتاب‌های درسی و دانشگاهی هستند، عده‌ای سراغ ناشران کودک و نوجوان را می‌گیرند و بعضی هم چشم به دنبال کتاب‌های خارجی می‌گردانند. در این میان شبستان اصلی مصلی، میزبان اصلی‌ترین بخش نمایشگاه کتاب، یعنی کتاب‌های عمومی است. در میان راهروها و غرفه‌های شلوغ شبستان، غرفه‌هایی از یکان‌های زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پذیرای علاقمندان هستند


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



چگونگی حذف یا آفلود اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 140
نویسنده : علی
آفلود اپلیکیشن در iOS, حذف برنامه ها در آیفون

آفلود اپلیکیشن ها در iOS

 

در این مطلب به چگونگی حذف یا آفلود اپلیکیشن ها در iOS می پردازیم که فضای زیادی از گوشی را اشغال می‌کند.

قطعا شما هم چندین برنامه iOS را دانلود کرده و آنها را تست کرده‌اید اما بعد از آن، هرگز دیگر نه از این اپلیکیشن‌ها استفاده کردید و نه آن‌ها را پاک می‌نمایید؛ ولی حالا زمان آن است که از شر این اپلیکیشن‌ها که فضای گوشی‌تان را اشغال نموده‌اند خلاص شوید.

 


:: برچسب‌ها: حذف ، آفلود اپلیکیشن ها ، آیفون و آیپد، دماوند ,



هیچ تردیدی در قدرت دفاعی ایران وجود ندارد
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

 

 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی در قدرت دفاعی ایران برای مقابله با متجاوزان وجود ندارد، گفت: نظامیان آمریکایی‌، رییس جمهور بی‌خرد خود را آگاه ساخته‌اند که حمله به ایران تلفات زیادی به همراه دارد و دستاوردی هم نخواهد داشت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه گفت: سرمایه انسانی از مهمترین ابعاد قدرت ملی کشور ما محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد. توجه به سرمایه انسانی و جایگاه والای آن در مبانی دین مبین اسلام و رهنمودها و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان یک موضوع ویژه آمده است؛ البته سایر ابعاد قدرت ملی نیز در کنار نیروی انسانی جایگاه خود را دارند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فواید حجامت از دید اسلام
نوشته شده در چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 32
نویسنده : علی

 

حجامت,بهترین زمان حجامت,فواید حجامتفواید و آثار درمانی حجامت از دیدگاه اسلام 
 

حجامت و آثار درمانی آن از منظر ائمه اطهار (ع)

حجامت اصطلاحا به روشی ازخونگیری اطلاق می شودكه جهت درمان بعضی از بیماریها بكار می رود ودارای سابقه تاریخی هفت هزارساله می باشد. حجامت به عنوان یك سنت الهی درروایات وسیره پیامبران وائمه اطهار(ع) مطرح گردیده وجزءاحكام امضائی اسلام است ودرطب سنتی به عنوان ركن درمان به حساب می 

:: برچسب‌ها: حجامت ، دماوند ,



بازدید : 23
نویسنده : علی

 

 

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بزرگترین خسارت برجام، مشروعیت بخشیدن به سر یک میز نشستن و مذاکره با آمریکایی‌ها و بزرگترین سود آن اثبات چندباره عدم پایبندی آن‌ها به تعهدات است.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی طی سخنانی در اولین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: این اقدام طبیعت نظام سلطه به طور عام و نگاه آن‌ها نسبت به ما به طور خاص است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,