پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 53
نویسنده : علی

 وی افزود: همانگونه که خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و هست و خواهد ماند ما نیز در ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه سرباز ملت بوده ایم، هستیم و خواهیم ماند.

در ادامه این مراسم از استاد علی نصیریان  پیشکسوت عرصه تئاتر و سینما تجلیل به عمل آمد.

علی نصیریان طی سخنانی در این مراسم گفت: فرهنگ رشته های مختلف دارد، یکی از رشته های مهم منشعب از فرهنگ، هنر است.

وی هنر را بخش بسیار جذاب، اثرگذار  و ماندگار از فرهنگ دانست و به سابقه تئاتر در ارتش اشاره کرد.

 این پیشکسوت تئاتر و سینما با بیان این که تئاتر همانند جراحی درون ماست افزود: انسان از هنرهای نمایشی از جمله تئاتر عبرت می گیرد و به وسیله آن از وضعیت جامعه آگاهی پیدا می کند. در تئاتر همچنین اجتماع نقد می شود و عقاید مختلف در آن بیان شده و دموکراسی جلوه پیدا می کند.

 در این مراسم با اهداء لوحی از استاد علی نصیریان به پاس سالها تلاش در عرصه تئاتر و سینما تجلیل شد.

همچنین ۹ گروه تئاتری به مرحله نهایی هشتمین جشنواره تئاتر ارتش راه یافتند که هیئت داوران جشنواره نفرات و گروه‌های برگزیده را در ۹ بخش معرفی کردند.

در مراسم اختتامیه جشنواره میثاق ۸، هیئت داوران جشنواره، نمایش «مهنا» از نیروی هوایی ارتش را به دلیل ارزش‌های اجرایی و توجه ویژه به شهید عباس دوران، شخصیت ارزشمند ارتش در دوران دفاع مقدس به عنوان نمایش برگزیده انتخاب کرد.

در بخش کارگردانی، جایزه برتر به محمد ریاضت برای کارگردانی نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» از نیروی زمینی ارتش رسید، نمایش «مهنا» (به کارگردانی بهرام میرزایی) از نیروی هوایی ارتش حائز رتبه دوم شد و نمایش‌های منطقه آرام (به کارگردانی ستواندوم قاسم حقیقی) و سرخ و سیاه (به کارگردانی الیاس شمس‌آبادی) از پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نویسندگی جایزه دوم به بهرام میرزایی برای نویسندگی نمایش «مهنا» از نیروی هوایی ارتش رسید و هیئت داوران هیچ متنی را شایسته رتبه اول ندانستند.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: