پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رونمایی از قدرتمندترین تبلت دو تکه
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1396
بازدید : 38
نویسنده : علی

شرکت اچ پی با رونمایی از ZBook X۲ مدعی تولید قدرتمندترین تبلت دوتکه دنیا شده که به عنوان نوت بوک هم قابل استفاده است. تبلت یادشده تا بدان حد قدرتمند است که می تواند نرم افزارهای حرفه ای گرافیکی شرکت ادوبی مانند فوتوشاپ، لایت روم و ایلستریتور را نیز اجرا کند. این تبلت دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با دقت ۴K بوده و از وضوح و شفافیت فوق العاده ای برخوردار است. تبلت مذکور دارای قلمی هوشمند، گران قیمت و دقیق است و با استفاده از آن می توان فعالیت های مختلف گرافیکی را انجام داد. قلم یادشده از فناوری مغناطیسی خاصی موسوم به EMR بهره می گیرد و لذا نیازی به شارژ شدن ندارد. اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی , قدرتمندترین تبلت دو تکه تبلت یادشده مجهز به یک صفحه کلید نیز هست و وزن کل این مجموعه به ۲ کیلوگرم می رسد. در این تبلت از پردازنده نسل هفتم Core i۷ با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز و کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M۶۲۰ استفاده شده است. رم ۳۲ گیگابایتی این تبلت اجرای وظایف مختلف را به طور همزمان ممکن می کند و دارای پرت های USB-A، HDMI،Thunderbolt ۳ و قابلیت نصب کارت حافظه یا SD cardاست. از جمله دیگر امکانات این تبلت می توان وبکم ۷۲۰ پیکسلی، فناوری شناسایی چهره هلوی ویندوز، باتری با ۱۰ ساعت شارژ و قابلیت شارژ ۵۰ درصد باتری در نیم ساعت اشاره کرد.

:: برچسب‌ها: تبلت ، دماوند ,



يادواره شهيد حسن اقارب پرست برگزار شد
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1396
بازدید : 54
نویسنده : علی

يادواره امير شهيد سرلشکر حسن اقارب پرست ، قهرمان لشکر 92 زرهي با حضور اميران، فرماندهان و جمعي از ارتشيان، خانواده هاي معظم شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم و مسئولان دستگاه هاي اجرايي در سالن کوثر شهداي ارتش با حضور خانواده معظم شهيد اقارب پرست برگزار شد. فرمانده مرکز آموزش و ارشد نظامي آجا در استان هاي اصفهان، يزد و چهارمحال و بختياري در اين يادواره با خيرمقدم به خانواده شهدا و شرکت کنندگان در اين يادواره گفت: انديشه ها و راه شهيدان، تا ابد در صفحه سفيد روزگار به يادگار خواهد ماند و شهادت هنر مردان خداست و شهدا بودند که با ايثار و از خودگذشتگي و رشادت خود، دشمنان را فرسنگ ها از جمهوري اسلامي ايران دور کردند. امير سرتيپ دوم محسن آذر افروز افزود: براي همه ما در هر پست و مقامي، توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ضروري است. وي مقام شهيدان را بسيار والا دانست و گفت: هدف از برگزاري اينگونه مراسم ها آن است تا فراموش نکنيم فرهنگ شهادت در کشور، سايه گستر است و بايد در مبارزه با کفر جهاني و استکبار همواره ثابت قدم باشيم و رهرو راه خداوند بوده و خود را سرباز امام زمان (عج) بدانيم تا شرمنده شهيدان نباشيم.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 42
نویسنده : علی

انس با قرآن کریم و تلاوت آن اثرات ثمربخش بر زندگی انسان دارد رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ خطاب به ابوذر فرمود: «بر تو باد تلاوت قرآن و بسیار یاد خدا کردن، زیرا موجب بلند آوازگی تو در آسمان و نورانیّت تو در زمین است.» حضرت علی ـ علیه السّلام ـ فرمودند: «هر کس با تلاوت قرآن انس بگیرد، دوری دوستان او را هراسان نکند.» در ابتدا و انتهای روز، قرائت کدام سوره‌ها مستحب است؟ قرآن کریم مهمّ ‌ترین حجّت خداوند بر بندگان و ترنّم آوای ایمان در گوش جان انسان‌ها است. انس با قرآن کریم و تلاوت آن اثرات ثمربخش بر زندگی انسان دارد. به طوری که در گفتار معصومین ـ علیهم السّلام ـ و آیات قرآن کریم به قرائت و تلاوت بسیار، توصیّه شده است. « و َرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلا »[1] و « فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ »[2]

:: برچسب‌ها: نماز ، دماوند ,



شهدا موجب اتحاد ملت ایران هستند
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1396
بازدید : 37
نویسنده : علی

سرهنگ خلبان سعید رسولی ، جانشین فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز در اولین یادواره ی شهدای نیروی هوایی و مدافعین حرم ارتش که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و مسئولین استانی در پایگاه هوایی شهید فکوری برگزار شد گفت: شهدای عزیز، نماد عزت خواهی ملت بزرگوار ایران اسلامی هستند. وی افزود: ما امنیت، استقلال و قدرت تاثیر گذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم. جانشین فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی اظهار داشت: دشمن تکفیری گمان می کرد با سر بریدن و مثله کردن پیکر پاک این شهید والامقام می تواند در دل رزمندگان اسلام و مردم ما رعب و وحشت ایجاد کرده و موجب تضعیف جبهه مقاومت شود، ولی دیدیم که چگونه خون این شهید بزرگوار موجب اتحاد مردم و تعلق خاطر بیشتر به مدافعین حرم شد.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



6 اصل طب سنتی برای سلامتی
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1396
بازدید : 36
نویسنده : علی

بیشتر خانم‌ها به سلامتشان بی‌توجه‌اند. فکر می‌کنند وقتی که برای حفظ سلامت خود می‌گذارند، جلوی انجام وظایف‌شان برای خانواده و جامعه را می‌گیرد و بیشتر از اینکه به سلامت خودشان فکر کنند به بچه و همسر و شغلشان اهمیت می‌دهند. غافل از اینکه توجه به خود، زمینه خدمت و انجام وظیفه خانوادگی و اجتماعی را برای آنها فراهم می‌کند.

:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 36
نویسنده : علی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرزندان و همسر شهید مدافع حرم جاوید الاثر محمد رضا یعقوبی گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم و امنیت کشورمان دفاع می کنند. امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت خانواده هایشان را داشتند افزود : باید با تمام توان از خانواده های شهدا حمایت کرد چرا که این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش یادآور شد: امروز از یکسو نیروی دریایی ارتش و سپاه آماده است در صورتی که دشمن قصد تعدی به مرزهای آبی ایران را داشته باشد، آنها را تکه تکه کند و در سوی دیگر، نیروهای مسلح اعم از ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج مردمی می توانند بلایی بر سر دشمنان بیاورند که حتی فرصت گریه کردن را هم نخواهند داشت. امیر اسماعیلی با اشاره به توهین های مکرر آمریکایی ها به ملت ، دولت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اذن رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

:: برچسب‌ها: آجا ، پیشگیری ,



شمر در گذر زمان
نوشته شده در جمعه 28 مهر 1396
بازدید : 39
نویسنده : علی

کُنیه‌اش ابوسابغه، از تابعین و رؤسای قبیلۀ هَوازِن و از تیره ضِباب بن کلاب بود و ازاین رو، او را کلابی یاد کرده‌اند. در مورد تاریخ ولادت شمر اطلا درستی در دست نیست. وی را مردی ابرص و زشت روی توصیف کرده‌اند. امام حسین(ع) در روز عاشورا به شمر گفت : «رسول خدا (ع) راست گفت که گویا سگ سیاه و سفیدی را می‌بینم که خون اهل بیتم را می‌آشامد». پدرش ذوالجوشن به خواسته پیامبراکرم(ص) برای پذیرش اسلام اهمیتی نداد، اما پس از فتح مکه، چون مسلمانان بر مشرکان پیروز شدند، اسلام آورد. درباره مادر شمر نیز اطلاع چندانی در دسترس نیست. در واقعه کربلا، امام حسین(ع) پس از اهانت شمر، وی را پسر زن بُزچران خطاب کرده است. در زیارت عاشورا از شمر با لعن و نفرین یاد شده است.

:: برچسب‌ها: شمر ، دماوند ,



بازدید : 38
نویسنده : علی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن بیان اینکه تقویت بصیرت دینی و روحیه جهادی در ارتش مشخص و مشهود است از فعالیت ۳۰ هزار حافظ قرآن کریم در این نهاد نظامی خبر داد. حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب در آئین تجلیل از کارکنان شاغل، پیشکسوت و خانواده های شهدای عقیدتی سیاسی ارتش در گرگان با اشاره به ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش، بیان کرد: تأسیس این سازمان از ابتکارات ارزشمند امام خمینی (ره) بود که با پیشنهاد مقام معظم رهبری تشکیل شد.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فضیلت و خواص سوره نبأ
نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی
    • 0
 

 

فضیلت و خواص سوره نبأ

سوره نبا هفتاد و هشتمین سوره قرآن و مکی است

سوره نبا یا ««عم یتسائلون»، «التساول»، «المعصرات» (1)  و هفتاد و هشتمین سوره قرآن و مکی است و 40 آیه دارد.

رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم در فضیلت این سوره می فرمایند: هر کس سوره نبأ را قرائت نماید خداوند در روز قیامت از شراب خنک به وی بنوشاند.(2)

همچنین فرموده اند: سوره نبأ سوره نبأ را یاد بگیرید اگر می دانستید چه برکات و آثاری در آن نهفته است کارهایتان را تعطیل می کردید و آن را می آموختید و به وسیله آن به خدا تقرب می جستید و خداوند به واسطه آن گناهان شما را می آمرزد جز شرک ورزیدن به او.(3)


:: برچسب‌ها: نبا ، دماوند ,



نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1396
بازدید : 51
نویسنده : علی

 

نیروهای مسلح با اقتدار کامل از مرزهای کشور محافظت می‌کنند

 
    • 0
 

امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیا(ص) در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت 24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت:

عقیدتی سیاسی تسهیل کننده ماموریت نیست بلکه خودِ ماموریت است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد (ع) و تبریک24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی، تقارن این دو مناسبت را معنا دار دانست و بیان داشت: تقارن خوبی بین این دو مناسبت وجود دارد چرا که حضرت امام سجاد(ع) به همراه حضرت زینب(س) پیام رسان کربلا بودند و ماموریت عقیدتی سیاسی هم رساندن پیام دین است.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



۱۷ عادت بد که مانع رسیدن به موفقیت است
نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1396
بازدید : 50
نویسنده : علی

1

 

رسیدن به موفقیت

برای رسیدن به موفقیت اولین قدم، ترک عادت های بد و اشتباه در زندگی است‎

 منظور از موفقیت بیشتر این نیست که بیشتر و سخت تر کار کنید، بلکه به این معنی است که هوشمندانه تر و با برنامه ریزی بهتر کارهای خود را به انجام برسانید.

 برای این منظور بهترین راهکار این است که از کوتاه ترین زمان، بیشترین استفاده را ببرید و اولین قدم برای چنین هدفی نیز، ترک عادت های بد و اشتباه در زندگی است.

 همه به این امر واقف هستیم که برخی از اشتباهاتی که هر روز آن ها را تکرار می کنیم، می توانند ما را از داشتن کار یا زندگی پیروز و پربار دور نگه دارند. از این رو، لازم است پیش از هرگونه تصمیم گیری، در وهله اول به حذف اشتباهات پرداخته و سپس مسیر مناسب برای تحقق اهداف خود را پیدا کنیم.


:: برچسب‌ها: دماوند ,



معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1396
بازدید : 34
نویسنده : علی
    • 0
 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمان فراهانی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا اعلام داشت 

این سازمان در راستای تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر آشنایی آحاد جامعه با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ونیز به منظور توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در سطح کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های ایشان نخستین همایش قرآنی "تنویر" سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان و خانواده ها را  در سال 1396 برگزار می نماید.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1396
بازدید : 46
نویسنده : علی

 

خطبه حضرت زینب (س) در شام

 
    • 0
 

خطبه حضرت زینب در مقابل یزید

خطبه حضرت زینب (س) در شام

  کاروان اسیران کربلا، پس از واقعه عاشورا به کوفه برده شدند و در دروازه شهر کوفه، حضرت زینب (س) اولین خطبه خود را در رسوایی دشمنان خواند و پس از آن، در مجلسی که یزید برای نشان دادن قدرت خود، و اعلام پیروزی فراهم کرده بود، حضرت زینب (س)  بار دیگر خطبه‌ای خواندند که باعث رسوایی دشمنان اهل بیت (ع) شد.

در مجلسی که یزید فراهم کرده بود پس از آنکه اسیران در مقابل یزید حاظر شدند، سرهای شهیدان کربلا را وارد کردند که حضرت زینب (س) با صدای محزون و اندوهگینی گفت: «یا حُسَیْناهُ! یا حَبیبَ رَسُولِ اللهِ! یَابْنَ مَکَّهَ وَ مِنى، یَابْنَ فاطِمَهَ الزَّهْراءِ سَیِّدَهَ النِّساءِ، یَابْنَ بِنْتِ الْمُصْطَفى»؛ «اى حسین اى محبوب رسول خدا، اى پسر مکه و منا، اى پسر فاطمه زهرا، بانوى همه زنان جهان، اى پسر دختر (محمد) مصطفى.» راوی ماجرا نقل می‌کند که با این ندای زینب (س) حاظران گریستند.


:: برچسب‌ها: حضرت زینب ، دماوند ,



بازدید : 33
نویسنده : علی
 
    • 0
 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،  در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمان تاریخی امام خمینی(ره) اظهار داشت:

روز 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی امروز و اداره سیاسی و ایدئولوژیک آن روزهای ارتش است.
وی افزود: آنچه که امروز ما در کشور می بینیم ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دو قسم قابل تقسیم بندی است، یک قسم از آن تاییدی است یعنی از قبل بوده و امام آنها را تایید کرده است مثل ارتش جمهوری اسلامی ایران، که امام در مقابل افرادی که به دنبال انحلال ارتش بودند، ایستاد و از ارتش دفاع کرد و ارتش را تایید کرد، بنابراین ارتش جزو ساختار های تاییدی نظام است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



شهرهای جزیره ای معروف جهان
نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1396
بازدید : 44
نویسنده : علی

 در این مطلب، جزایری را به شما معرفی می کنیم که زمانی بدون سکنه بودند ولی بعداً به حدی شهرنشینی در آن ها رواج پیدا کرد که مناطق ساخته شده تمام جزیره را در بر گرفت، و شهرهای جزیره ای را تشکیل داد.


 1. ونیز (Venice)
ونیز که به خاطر آبراهه هایش در جهان مشهور است، روی مجمع الجزایری از 117 جزیره ساخته شده که به وسیله 455 پل به یکدیگر متصل هستند. در مرکز قدیم، آبراهه ها به عنوان جاده عمل می کنند، و تقریباً هر شکلی از حمل و نقل روی آب و یا با پای پیاده است.

البته این شهر جزیره ای به آرامی در حال غرق شدن است و در حین جزر و مد های بالا در پاییز و زمستان، پیاتزا سن مارکو که پایین ترین سطح جزیره است به طور کامل در آب فرو می رود. در طول 1000 سال گذشته، این جزیره به اندازه 7 سانتی متر در هر قرن به زیر آب رفته، و گزارشات اخیر نشان داده که فقط در قرن اخیر، شهر ونیز حدود 24 سانتی متر پایین رفته است. این شاید بیشتر مربوط به بالا آمدن سطح آب در دریای آدریاتیک باشد. یک راه حلی که پیشنهاد شده این است که شهر را از طریق پمپاژ آب به خاک های زیر جزیره، به ارتفاع بالاتری از سطح دریا انتقال دهند.      

معروفترین جزایر جهان

 ونیز که به خاطر آبراهه هایش در جهان مشهور است، روی مجمع الجزایری از 117 جزیره ساخته شده

 


:: برچسب‌ها: جزیره ، دماوند ,



چند روش ساده برای درمان سریع سرماخوردگی
نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1396
بازدید : 70
نویسنده : علی
 

درمان سرماخوردگی, ویروس سرماخوردگی

برای درمان سریع سرماخوردگی گوشت قرمز کم چرب و غذاهای دریایی مصرف کنید

 

درمان سرماخوردگی به طور معمول چند روز طول می کشد اما با چند روش ساده و خانگی می توانید طول مدت بهبود را به سرعت کاهش دهید.

با اینکه سرما عامل مستقیم بروز سرماخوردگی نیست، اما شما را مستعد ابتلا به  بیماری می‌کند، خستگی، اضطراب و استرس روحی، آلرژی‌های بینی و گلو نیز از عواملی هستند که به بروز سرماخوردگی کمک می‌کنند، معمولاً درمان سرماخوردگی به طور کامل حدود ۵ روز طول می‌کشد اما اگر رژیم غذایی و سبک زندگی‌خود را تغییر دهیم می‌توانیم سیر بهبود این بیماری ویروسی را سریع‌تر کنیم.


:: برچسب‌ها: سرماخوردگی ، دماوند ,



توهین به سپاه، توهین به ارتش است
نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1396
بازدید : 44
نویسنده : علی

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش به شدت از دست توهین کنندگان به سپاه عصبانی است و منتظر صدور اجازه است تا در مقابل توهین کنندگان سپاه عمل کند، گفت: ارتش حامی سپاه است.

 
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجدید میثاق در حرم امام (ره) با گرامیداشت سالروز تشکیل این سازمان در 24 مهر 1358 گفت: امروز سازمان عقیدتی سیاسی توفیق حضور در حرم امام (ره) را پیدا کرد تا هم سالروز تاسیس سازمان و هم بیعت دوباره با امام (ره) داشته باشد.
 وی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان فرهنگی به وظایف انقلابی عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: فلسفه تاسیس این سازمان در بیانات رهبر حکیم انقلاب عنوان شده است که هنر عقیدتی سیاسی آوردن دلها به سوی خداست ماموریت ما این است که دلها را به سوی خدا بیاوریم و 37 و 38 سال است که این کار انجام شده و در حال انجام شدن است و به نظر می رسد رهبر فرزانه انقلاب از این امر راضی هستند و این گفتار رضایت ایشان را از عملکرد عقیدتی سیاسی نشان می دهد.

:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



سلام بر رقیه
نوشته شده در شنبه 22 مهر 1396
بازدید : 48
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رقیه ، دماوند ,



بازدید : 59
نویسنده : علی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دزفول دیدار کرد.

 

 

امیر سرتیپ دوم خلبان سید حمید رضا آشنا  فرمانده پایگاه وحدتی دزفول در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: تصور یک جامعه امن بدون حضور نیرو های متعهد و منظم امری غیر ممکن است.
وی افزود: به لطف خداوند و با وجود کارکنان خدوم  و زحمت کش نیروی انتظامی، امنیت بسیار خوب و بالایی در کشور عزیزمان برقرار است که شایسته قدردانی است.
فرمانده پایگاه وحدتی ضمن قدردانی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی دزفول اعلام کرد: شهرستان دزفول با تلاش های بی وقفه کارکنان این نیروی مقدس و خدوم از امنیت بالایی برخوردار است.
وی اظهار امیدواری کرد با تعامل میان نیرو های مسلحایران اسلامی که به عنوان ید واحد به رهبری فرمانده معظم کل قوا در حال انجام وظیفه هستند، شاهد ثبات امنیت موجود در کشور باشیم  و افزایش بیش از پیش آن باشیم.
 
در ادامه سرهنگ الهامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول، ضمن تقدیر از فرمانده و کارکنان پایگاه شکاری این دیدار را از عوامل انگیزشی در راستای ارتقاء سطح تعامل میان نیروهای مسلح شهرستان دانست.

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم
نوشته شده در شنبه 22 مهر 1396
بازدید : 77
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



بازدید : 55
نویسنده : علی
 

شبکه های اجتماعی

مواردی وجود دارند که نباید به هیچ عنوان آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید‎

 

شاید فکر کنید شبکه های اجتماعی، مانند فیسبوک، امنیت و حریم خصوصی خود را دارند، اما واقعیت چیز دیگری است.مواردی وجود دارند که نباید به هیچ عنوان آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 41
نویسنده : علی

 

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایتالیایی‌ها قبلا میهمان ما در بندرعباس بودند و علاقه‌مندند از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه برقراری امنیت در خلیج عدن استفاده کنند.

 

 

  به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، امیر دریادار سیاری گفت:ایتالیایی‌ها علاقه دارند، برای برقراری امنیت در منطقه وسیع و گسترده خلیج عدن و شمال اقیانوس هند و استفاده از نحوه رفتار ما برای برقراری امنیت، با جمهوری اسلامی ایران تبادل تجربه کنند.
امیر دریادار سیاری گفت: ما هم در ابعاد مختلف آموزشی، صنعتی، تبادل دانشجو و استاد و مسائل ساخت و ساز نیروهای دریایی دو کشور با ایتالیا همکاری می‌کنیم. به زودی برای شرکت در این همایش دریایی عازم ایتالیا هستم.
وی گفت: برقراری امنیت جمعی در اقیانوس هند مهم‌ترین محور این همایش است که 55 تیم از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت می‌کنند و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت آینده میزبان و برگزارکننده همایش دریایی «آیانس» است.

:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



بازدید : 59
نویسنده : علی
 

بازیابی اطلاعات پاک شده, نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

داده‌ها بخصوص داده‌هایی مانند تصاویر و اسناد، ارزشمندترین دارایی‌های دیجیتال ما هستند.

نرم‌افزارها، بازی‌ها و حتی کل سیستم‌عامل‌ها قابل جایگزین هستند، اما حتی تصور از دست دادن عکس‌های یک سفر بدون این‌که پشتیبانی از آنها داشته باشیم، واقعا دردناک است!


:: برچسب‌ها: نرم افزار ، بازیابی ، دماوند ,



بازدید : 52
نویسنده : علی

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه جمهوری اسلامی ایران به سمت بندر مخاچ قلعه روسیه حرکت می کند که ظرف ۴۸ ساعت در این بندر پهلو می گیرد.

 

 

 وی افزود: ارسال پیام صلح و دوستی، ارتقای فرهنگ دریایی دو کشور و همکاری لازم برای برقراری امنیت در منطقه دریایی خزر از مهم ترین اهداف این سفر است.
 امیر دریادار سیاری ادامه داد: این ناوگروه ظرف سه روز با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و برگزاری رزمایش مشترک یک روزه با نیروی دریایی روسیه به منظور تبادل تجربه، نمایش اقتدار و توانمندی نیروی دریایی در عرصه راهبردی، سیاسی و بین المللی به کشور باز می گردد.

:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



رستوران‌ صخره‌ای ایتالیا
نوشته شده در شنبه 22 مهر 1396
بازدید : 72
نویسنده : علی

 

دیدنی های ایتالیا,مکانهای تفریحی ایتالیا

رستوران Grotta Palazzese، در محله‌ی Polignano a Mare در جنوب ایتالیا واقع شده است

 

چه چیزی از صرف شام در نور شمع رمانتیک تر است؟ رستوران ایتالیایی که با حفاری در صخره های دریایی غار مانند ساخته شده‌ این احساس ناب را به شما هدیه می‌دهد و لذت صرف وعده را دوچندان می‌نماید. با هتل رستوران Grotta Palazzese در ادامه مطلب بیشتر آشنا شوید.


:: برچسب‌ها: رستوران ، ایتالیا ، دماوند ,



بازدید : 36
نویسنده : علی

 

 

 

در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور این بیانیه توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانست و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید کرد.


:: برچسب‌ها: آجا، دماوند ,



مهمترین جاذبه گردشگری شهرستان سقز
نوشته شده در جمعه 21 مهر 1396
بازدید : 41
نویسنده : علی
 

جاذبه گردشگری سقز

 شهرستان سقز در شمال غربی کردستان و در همسایگی استان آذربایجان غربی است

 

 شهرستان سقز در شمال غربی کردستان و در همسایگی استان آذربایجان غربی است مرکز این ‏شهرستان در فاصله 187 کیلومتری شهر سنندج قرار گرفته است. وجه تسمیه سقز ریشه ‏در قدمت این شهر دارد و آن زمانی است که قوم سکا در زمان اتحاد اقوام ماد این شهر را ‏به عنوان پایتخت خود به نام اسکیت یا ساکز انتخاب کردند.


نام امروزه سقز از نام قوم سکا، ‏اسکیت و سکز به یادگار مانده است. شهر سقز در سرزمین اقوام مانائی، مادی، بر سر راه ‏کاروانی همدان به آذربایجان و دیار بکر و موصل به زنجان و قزوین و ری قرار داشت و به ‏دلیل موقعیت چهار راهی از مراکز مواصلاتی دنیای قدیم بود. این شهرستان دارای آثار ‏تاریخی با اهمیتی است که متأسفانه بیشتر آنها در طول زمان بر اثر بلایای طبیعی و ‏هجوم اقوام مجاور و ویران کردن آنها در زیر خاک مدفون مانده است اما آثار تاریخی ‏باارزش به جای مانده مانند قلعه (کاخ دژ) باستانی زیویه و قلعه قپلانتو بر اعتبار و اهمیت ‏آثار تاریخی استان افزوده‌اند.‏


:: برچسب‌ها: سقز ، دماوند ,



بازدید : 29
نویسنده : علی


 

 

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سالروز تأسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت: این سازمان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 24 مهرماه سال 58 و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکل گرفت و ماموریت این سازمان کمک به پرورش ارتش مکتبی و مردمی و انقلابی و جهادی بود .

:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 69
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



ای کاش ....
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 76
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: دماوند ,



دعایی برای درمان بیماری
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 43
نویسنده : علی
    • 0
 

دعا برای شفای بیمار

دعا برای رفع بیماری

 دعا برای رفع درد و بیماری :

امام صادق (علیه السلام) فرمود: در تعقيب هر نماز دعايی است كه می‌خوانی پس اگر درد و بيماری داشتی، وقتی نمازت را تمام كردی، دستت را بر سجده گاهت بكش و اين دعا را بخوان. آن گاه هفت بار دستت را بر محل درد بكش و در آن حال بگو :

«يَا مَنْ كَبَسَ الاَْرْضَ عَلَی الْمَاءِ وَسَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَاخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الاَْسْمَاءِ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بِي كَذَا وَكَذَا وَارْزُقْنِي كَذَا وَكَذَا وَعَافِنِي مِنْ كَذَا وَكَذَا».

«.. ای كسی كه زمين را روی آب گسترانيده و آن را پوشانده و هوا را با آسمان بربسته و مسدود نموده، نيكوترين صفات و نام‌ها را برای خويش برگزيده بر محمّد (صلی الله علیه وآله) و آل محمّد (صلی الله علیه وآله) درود فرست و با من چنين و چنان كن. ]خواسته ات را می‌گويی[ و مرا چنين و چنان ]و روزی‌ات را بخواه[ روزی ده و از فلان درد ]نام ببر [عافيت بخش».
 منبع : کافی ج 3 ص 344

     برای رفع سر درد :

اسحاق بن عمار می گوید : روزی خدمت امام عسگری علیه السلام بودم که یکی از برادران ما به آن حضرت شکایت کرد و گفت : ای پسر رسول خدا خانواده من بسیار به این درد دچار می شوند . حضرت پرسیدند : چه دردی ؟ عرض کرد : سر درد . حضرت فرمودند : ظرفی آب برگیر و این آیه را بر آن بخوان :
 
آیه 30 سوره انبیاء :

أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ
 
آنگاه آن را بنوش که به خواست خداوند دیگر زیان نخواهی دید .
  منبع : بحارالانوار ج 95 ص 51


:: برچسب‌ها: دعا ، درمان بیماری ، دماوند ,



نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 38
نویسنده : علی

 

روزی که بیمارستان «۵۰۱» ارتش در سومار شیمیایی شد

 
    • 0
 

به گزارش روابط عمومی ارتش ج. ا.ا ، به دنبال بمباران گسترده شیمیایی سومار در روز شانزدهم مهرماه سال۱۳۶۶ دکتر علی اکبرولایتی وزیر خارجه وقت کشورمان به دبیرکل سازمان ملل نامه نوشت.

در متن نامه دکتر ولایتی آمده بود: «مایلم توجه جنابعالی را به این حقیقت جلب نمایم که رژیم جنایتکار عراق یک بار دیگر به استفاده از تسلیحات شیمیایی به مقیاس وسیع علیه جمهوری اسلامی ایران متوسل شده است. این اقدام شنیع و ضدانسانی را که برخلاف کلیه مقررات و کنوانسیون‌های پذیرفته شده بین‌المللی است، تنها رژیم‌های فاشیست با ماهیت توسعه‌طلبانه مرتکب می‌شوند.حکام چنین رژیم‌هایی به انسانیت،مردم و حتی شأن ملی خودشان توجه ندارند.جای تأسف است که گفته شود سازمان بین‌المللی و حتی دولت‌های امضا کننده کنوانسیون‌های ممنوعیت استفاده از این قبیل سلاح‌ها، این اقدامات را محکوم نکرده‌اند و به نوبه خود به حکام عراق جهت تکرار نقض پروتکل ۱۹۲۵ ژنو چراغ سبز نشان داده و وجدان جهانیان را به تمسخر گرفتند.به دنبال این اقدامات، شهر سومار (غرب کشور) در ساعت ۱۰:۰۵ و ۱۰:۱۵ (به وقت محلی) مورخ هشت اکتبر ۱۹۸۷ زیر بمباران شیمیایی وسیع و ناجوانمردانه قرار داشت.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



سرنوشت قاتلان امام حسین (ع) چه شد؟
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 62
نویسنده : علی

 

 

سرانجام قاتلان امام حسین,فرجام قاتلان امام حسین ع

قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند

 قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند و تعدادی از آنان دچار بیماری‌های سخت شدند و به هلاکت رسیدند و عده‌ای نیز توسط خون خواهان امام حسین (ع) به سختی مجازات شدند و به سزای اعمال خود رسیدند

 در ادامه نقش قاتلان امام حسین (ع) در حادثه عاشورا و نحوه سرنوشت آن ها را در این گزارش بخوانید.


:: برچسب‌ها: سرنوشت قاتلان امام حسین ، دماوند ,



نیروی زمینی در مسیر پویایی، تحرک و تولید است
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 18
نویسنده : علی

 

 

به گزارش روابط عمومی ارتش  ج.ا .ا. ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین، مدیران و مسئولین نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی بر سه اصل ولایت مداری، ولایت محوری دوم عدالت محوری و سومین اصل شایسته سالاری استوار است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری ولایت محوری را در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل خواند و گفت: منظور از ولایت محوری و ولایت مداری این است که نگاه ما به موضوعات ما در اعمال، رفتار، اخلاق، کردار و حرکات، همانند نگاه دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



چرا می گویند «شراب خوار تا چهل روز نماز ندارد»؟
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 28
نویسنده : علی

 

 

چرا شراب حرام است,شراب حلال

  حکم حرام بودن شراب

 حکم حرام بودن شراب در برخى آیات قرآن کریم و فرمایشات معصومین(ع) وارد شده و در حرمت آن هیچ تردیدى نیست.[1] از جمله آثار مخرب شراب، تأثیر آن بر سایر اعمال و آداب دینى است از جمله در حدیثى مى‏ خوانیم:« لَا تُقْبَلُ صَلَاةُ شَارِبِ الْخَمْرِ أَرْبَعِینَ یَوْماً إِلَّا أَنْ یَتُوبَ»[2]؛«شخصى که شراب بنوشد تا 40 شبانه‏ روز نمازهایش قبول واقع نمى‏ شود مگر از این گناه کبیره توبه کند». و منظور کسانی که می گویند شراب خوار نماز ندارد نیز همین است. یعنی تا چهل روز نماز چنین فردی مورد قبول خداوند قرار نمی گیرد و به کار بردن چنین تعبیری به این معنا نیست که نماز بر او واجب نبوده و یا این که نماز از گردن او ساقط می شود و این حرف بهانه ای برای ترک نماز گردد، بلکه اگر کسی مرتکب خطای شراب خواری شد باید بعد از حالت مستی نمازش را به جا آورد چرا که نماز چنین فردی صحیح بوده و در هر صورت باید نماز خود را بخواند تا حداقل گرفتار عذاب ترک نماز نشود.



:: برچسب‌ها: نماز ، دماوند ,



بازدید : 12
نویسنده : علی

 

 

به گزارش روابط عمومی ارتش ج . ا.ا. ، در این دیدار دکتر علی اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، اظهار داشت:

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر نقش مؤثر در هشت سال دفاع مقدس، امروزه نقش بسیار مهمی در اقتدار و تحکیم نظام اسلامی دارد و ما بدنبال آن هستیم خصوصاً برای نسل جوان امروز که مشتاق اطلاعات و اقدامات مؤثر این نیرو هستند، ظرفیت و محتوای لازم را تولید و در تالارها به نمایش بگذاریم

.وی گفت: اقتصاد امروزکشور، با جانفشانی و حضور راهبردی این نیرو در ارتباط است و برای تبیین بهتر نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاع مقدس، اقتدار و اقتصاد امروز، باید کارگروه مشترکی را تعریف، تا با نگاه خلاقانه و نوآورانه، اجرایی و عملیاتی شود.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



فایده طبی نماز
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 41
نویسنده : علی

 

 

فواید نماز خواندن,فایده نماز خواندن

فایده طبی نماز

 اين مبحث را با سخن دكتر الكسيس كارل آغاز مى كنيم ، آنجا كه درباره فوايد طبى نماز مى گويد:

نتايج نماز و نيايش را با علم نيز مى توان دريافت ، زيرا نماز و نيايش نه تنها به روى حالات عاطفى بلكه روى كيفيات بدنى نيز اثر مى كند و گاهى در چند لحظه يا چند روز بيمارى جسمى را بهبود مى بخشد. اين كشفيات هر چقدر هم كه غير قابل درك باشند، بايستى به واقعيتشان معترف شد. دفتر مشاهدات طبى لورد بيش از 200 مورد درمان فورى و غير قابل ترديد سل ريوى و عفونت كليه و سرطان و امراض بدنى ديگر را ضبط كرده است .

اما حركات نماز، چنانكه امروزه ثابت گرديده ، تكرار قيام و قعود در نماز بهترين وسيله اى است كه سرعت گردش خون را افزايش داده و از اين رو نماز را يكى از عوامل موثر در به كار انداختن جهاز هاضمه دانسته اند كه راه اشتها و ميل به غذا را نيز هموار مى سازد. و جالب اين است كه اوقات نماز و مواقع هضم غذا كاملا مناسب و هماهنگ بوده و چنانكه ملاحظه مى نماييم ، در اين امر حكمت عجيبى به كار برده شده است ...


:: برچسب‌ها: نماز ، دماوند ,



بازدید : 16
نویسنده : علی

جانشین فرمانده کل ارتش از تدوین طرح خدمات رسانی فوری ارتش به حادثه دیدگان در کشور خبرداد و گفت: نیروهای مسلح در حوزه های بهداشت، امداد و درمان باید در حوادث غیر مترقبه در ردیف اول خدمات رسانی به مردم حادثه دیده باشند.

 

 

 

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در هفتمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح با بیان جایگاه نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مصدومان اینگونه حوادث این مطلب را عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: کادر درمانی نیروهای مسلح باید این آمادگی را داشته باشند تا در زمان وقوع اینگونه حوادث موقعیت جغرافیایی خود را به سرعت تغییر دهند و جزو نخستین نیروهای امدادرسان باشند تا به مناطق حادثه دیده اعزام شوند.

 

امیر سرتیپ پوردستان تصریح کرد: امروز که در شرایط صلح هستیم باید آمادگی‌های بهداری های رزمی در نیروهای مسلح را ارتقا دهیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم قابلیت انعطاف و خدمات رسانی به مردم را داشته باشیم.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



سلام بر رقیه
نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1396
بازدید : 94
نویسنده : علی

 Image result for ‫دلنوشته برای رقیه‬‎

 


:: برچسب‌ها: رقیه ، دماوند ,



امام عشق
نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1396
بازدید : 55
نویسنده : علی

 Image result for ‫دلنوشته برای رهبرم‬‎

 


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,