پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 97
نویسنده : علی

 در گذشته روزنامه های اسرائیلی و عربی ادعاهایی را درباره حضور نیروهای ویژه سپاه در سوریه، حضور در بلندی های جولان اشغالی، ساخت پایگاه نظامی در جنوب سوریه، اختلافات "تهران –مسکو" و سامانه موشکی "اس 300" مطرح کرده اند. 

 
روزنامه های عربی و اسرائیلی  منطقه به دنبال آن هستند تا با ایجاد اختلاف بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه روابط دو کشور را تحت الشعاع قرار دهند و این موضوع در گذشته هم وجود داشته  است. 
 
 

برای مثال در گذشته یک روزنامه کویتی و یک روزنامه اسرائیلی گزارش دادند که فدراسیون روسیه به دلایلی سامانه موشکی "اس 300" را به ایران تحویل نمی دهند و این موضوع توسط رئیس جمهور فدراسیون روسیه به تعویق افتاده است.


نکته قابل تامل اینکه رسانه های عربی و صهیونیستی یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن نشان دادن این تصویر است که جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا و جهان منزوی شده است.

در صبح روز 29 فروردین ماه سال جاری سامانه های موشکی "اس 300" باعاملیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از مقابل جایگاه عبور کردند و قطعاتی از این سیستم به نمایش عموم درآمد. البته یک هفته قبل از این اتفاق هم؛  قطعات سامانه پدافند هوایی "اس 300"  وارد ایران شده بود و عکس آن در فضای مجازی منتشر گردید. 

 

:: برچسب‌ها: اس300،دماوند ,



کربلایی ها...ashura
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 118
نویسنده : علی

 افسران - کربلایی ها...ashura

 


:: برچسب‌ها: امام حسین،دماوند ,



تشییع پیکرهای پنج شهید مدافع حرم در قم
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 114
نویسنده : علی

 افسران - تشییع پیکرهای پنج شهید مدافع حرم در قم

 


:: برچسب‌ها: مدافع حرم،دماوند ,



بازدید : 115
نویسنده : علی

 افسران - بیانات حضرت آقا (حفظه الله) در دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

۱. نباید ضعیف باشیم، باید قوی باشیم، قدرت فقط به سلاح و پول نیست، مبنای اصلی قدرت، 
ایمان و پایداری است

۲. دشمن از اسلام مقتدر و شجاع می ترسد. از جمهوری اسلامی به این جهت می ترسند. 
حمله آنها به جمهوری اسلامی از ترس آنها است

۳. آنچه وظیفه‌ی همه‌ی امت اسلام است، مبارزه برای روشنگری است. این روشنگری جهاد است.

۴. قرآن محور مشترک و نعمت بزرگ الهی برای همه مسلمان ها است

۵. روشنگری جهاد است

 


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 90
نویسنده : علی

 افسران - میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد

 


:: برچسب‌ها: جوان،دماوند ,



آیین اختتامیه هشتمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 99
نویسنده : علی

 

همزمان با خجسته میلاد حضرت علی اکبر (ع) آیین اختتامیه هشتمین جشنواره جوان سرباز  با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین عالیرتبه نیروهای مسلح در محل ستاد فرماندهی کل سپاه  برگزار شد.

در این مراسم که بیش از سه هزار نفر از سربازان برگزیده نیروهای مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی حضور داشتند 36 سرباز نمونه از این نیروها تجلیل شدند.

بنابراین گزارش برگزیدگان مرحله پایانی جشنواره جوان سرباز  در 10 محور شامل "سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی"، "سرباز، ایثارگری و فداکاری ، شهید ، جانباز"، "سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته"، "سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات"، "سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری"، "سرباز، ورزش و تربیت بدنی"، "سرباز، نظم و انضباط اجتماعی"، "سرباز، دینداری و بصیرت"، "سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده"، "سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی" مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شدند.

همچنین در این مراسم 12 فرمانده و مسئول برگزیده امور مرتبط با سربازان مورد تجلیل قرار گرفتند.


:: برچسب‌ها: سرباز،دماوند ,



سرباز از عناصر مهم قدرت در نظام جمهوری اسلامی است
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 85
نویسنده : علی

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از سربازان به عنوان عناصر مهم قدرت در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره جوان سرباز که مزین به نام حضرت علی اکبر (ع) می‌باشد با بیان اینکه امروز جشنواره جوان سرباز مراحل تکامل و بلوغ خود را طی می‌کند، گفت: این جشنواره فرصتی است تا مجدداً مسئله سربازی در کشور، سطح جامعه و در میان نهادها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جشنواره جوان سرباز می تواند پایه‌ای برای ارتقای ظرفیت سربازی در جامعه باشد.

سردار جزایری همچنین از سرباز به عنوان یکی از عناصر مهم  قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: برای ارتقای وضعیت کارکنان خدوم وظیفه همگان باید تلاش کرده و به مسئله سربازی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سرباز نیروی جوان، برومند و پای کار در راه اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور است و باید قدر آن را دانست گفت: سرباز یک عنصر دفاعی است که رشادت های آن در دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده است.

وی افزود: در مورد سربازی مجموعه رسوبات فکری در بخشی از جامعه وجود دارد که می بایست این چالش‌ها برطرف گردد.

سردار جزایری حفظ کرامت و عزت سرباز را بر همگان واجب دانست و تصریح کرد: همانطور که سرباز در جبهه ها افتخارآفرینی می کند در جای جای جامعه نیز باید همگان به این نیروی مخلص افتخار کنند و زمینه‌های عملی حفظ کرامت کسانی که رهبر معظم انقلاب به آنها افتخار می کنند، فراهم شود.

وی در ادامه خطاب به سربازان گفت: مکانی که امروز در آن بسر می برید مهد پرورش و تربیت رزمندگان غیور و جان برکف و اعزام آنان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل  و دفاع از حریم ولایت بوده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان برگزار کننده هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: زمینه‌های بهره‌وری و بهره‌مندی بهینه از نیروی جوانی و نشاط سربازان می بایست فراهم شده و قدر سرباز و سربازی در جامعه باید شناخته شود.


:: برچسب‌ها: سرباز،دماوند ,



امنیت حاصل شده دستاورد خون شهیدان است
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 83
نویسنده : علی

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش محور شناسی در استان گلستان اعزام شده اند؛ در مراسم تجلیل و غبار روبی مزار شهدای شهرستان گنبد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که جمعی از مقامات استانی و نظامی از جمله امام جمعه شهرستان گنبد حضور داشتند؛ امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به تشریح مقام والای شهدا بویژه شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله پور از شهدای والامقام شهرستان گنبد کاووس و فرمانده فقید آتشبار لشکر 16 زرهی نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی در ادامه با تشریح ابعاد شخصیتی شهید اسدالله پور تصریح کرد: زندگی این شهید سرافراز که مردی خود ساخته از تبار مردم انقلابی گنبد کاووس و سرشار از عشق و ایثار به اسلام، انقلاب و رهبری بود؛ می تواند الگوی نسل جوان کشور باشد.

امیر گلفام افزود: شهدا صادقانه و خالصانه از جان و مال خویش گذشتند و با صیانت از آب و خاک؛ وجبی از سرزمین میهن اسلامی مان را به بیگانه تسلیم نکردند و امروز به برکت خون شهیدان، امنیت یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که حاصل گردیده است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله پور، به رسم یادبود لوح و هدایایی به همسر و فرزندان این شهید والامقام اهدا گردید.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تاکنون بیش از 500 شهید والامقام و بیش از 2 هزارو 500 جانباز و حدود 250 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

 


:: برچسب‌ها: دافوس ،دماوند ,



امنیت یکی از مولفه های قدرت و ثبات یک کشور است
نوشته شده در پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش عملی محور شناسی در استان گلستان اعزام شده اند؛ صبح امروز با ارشد نظامی منطقه استان گلستان و مازندران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد معمارباشی، فرمانده قرار گاه عملیاتی لشگر 30گرگان و ارشد نظامی منطقه استان گلستان و مازندران در این دیدار ضمن تشریح برخی توانمندی ها و قابلیت های یکان های آجا مستقر در این منطقه گفت: امنیت یکی از مولفه های قدرت و ثبات یک کشور است و اگر کشوری امنیت نداشته باشد در هیچ زمینه ای پیشرفت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها بویژه دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگ و ماندگاری خلق کرد و پس از جنگ نیز با ارتقای آمادگی های دفاعی خود؛ در عرصه سازندگی و پویایی کشور اسلامی با اقتدار و صلابت تا امروز حرکت کرده است.

همچنین دانشجویان دافوس ارتش که به استان گلستان و مازندران اعزام شده اند، با تعدادی از مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی استانداری گلستان و معاون اداره اطلاعات این استان دیدار کردند.

 

نماینده ولی فقیه  در استان لرستان:

به وجود افسران با ایمان، بابصیرت و باتقوا در نیروهای مسلح افتخار می کنیم

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش عملی محور شناسی در استان لرستان اعزام شده اند؛ صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان لرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه به وجود افسران با ایمان، بابصیرت و باتقوا در نیروهای مسلح افتخار می کنیم؛ افزود: مقام معظم رهبری «مدظله» از افسران جوان به عنوان نیروهای شجاع و نفوذ ناپذیر یاد می کنند.


:: برچسب‌ها: دافوس،دماوند ,



التماس دعا...یاحق
نوشته شده در سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
بازدید : 92
نویسنده : علی

 افسران - التماس دعا...یاحق

 


:: برچسب‌ها: دعا،دماوند ,



هم از تسلیم و هم از تعلیم
نوشته شده در سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
بازدید : 94
نویسنده : علی

 افسران - هم از تسلیم و هم از تعلیم

در دعا هم از نیاز عاشق سخن می رود، هم از ناز معشوق؛ هم از احتیاج این و هم از اشتیاق، 

او هم از انس هم از خوف، هم از محبت هم از معرفت، هم از توبه و انابت هم از کرم و اجابت، 

هم حاجتی معیشتی و زمینی هم از مطلوبات آرمانی و آسمانی، هم از تسلیم و هم از تعلیم. 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 74
نویسنده : علی

 افسران - از حافظه جهان پاک نمی شود، نام کسانی که عاشقانه می میرند...!

 


:: برچسب‌ها: شهید،دماوند ,



بازدید : 94
نویسنده : علی

 

فرمانده تیپ 40 پیاده نیروی زمینی ارتش گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد محور تغییر و تحول علمی در ارتش است.

امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر در دیدار با جمعی از دانشجویان دافوس ارتش که به دوره آموزش محورشناسی اعزام شده اند؛ گفت: یکی از ماموریت های مهم دافوس ایجاد پویایی در ارتش است و این مهم با ورود افسران جوان و دوره دیده و با انگیزه اتفاق می افتد.

به گفته وی، با حضور این افسران به بدنه ارتش فکر  و پویایی جدید نیز به واحدها تزریق می شود که نتیجه آن ایجاد رشد و بالندگی در یکان های صف و ستاد خواهد بود.

امیر مختاری فر اضافه کرد: ار هنرهای یک افسر آموزش دیده در دافوس این است که شجاعت داشته و از تحول نترسد و این هنر را باید با علم و دانش ثابت کرد.

گفتنی است، دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به استان اردبیل سفر کرده اند همچنین با خانواده شهید علی سلیمی (از سربازان دافوس) دیدار کردند.


:: برچسب‌ها: دافوس ،دماوند ,



نیروی هوایی، امنیت کامل آسمان ایران را تضمین می کند
نوشته شده در سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
بازدید : 107
نویسنده : علی

 

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می کند.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، دانشجویان دانشگاه فرملندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش محورشناسی اعزام شده اند؛ به منظور آشنایی با توانمندیهای نیروی هوایی از پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش، فرمانده پایگاه شهید بابایی در جمع دانشجویان دافوس گفت: حراست از آسمان کشور وظیفه نیروی الهی هوایی ارتش است و در این راستا تیزپروازان این نیرو از هیچ تلاشی و ایثاری دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: آموزش دانشجویان خلبانی و آماده سازی آنها برای انجام ماموریت های مهم و تاثیرگذار از دیگر وظایف نیرو  هوایی، به ویژه پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این بازدید آشنایی دانشجویان با توانمندیهای نظامی، تسلیحاتی و تخصصی این پایگاه است و امیدواریم در این فرصت اندک مجال تحقق این مهم برای دانشجویان فراهم گردد.

در ادامه این جلسه فرماندهان به تشریح موقعیت جغرافیایی و استراتژیک پایگاه شهید بابایی، توانمندی های تسلیحاتی و ماموریتهای کلی این پایگاه پرداختند.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



و نراه قریبا...
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 157
نویسنده : علی

 


:: برچسب‌ها: امام زمان،دماوند ,



باران (پس زمینه قرآنی)
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 125
نویسنده : علی

 افسران - باران (پس زمینه قرآنی)

 


:: برچسب‌ها: قران،دماوند ,



بازدید : 111
نویسنده : علی

 

دریادار بیغم در این صبحگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر هستیم که الحق یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است و نقطه عطفی در دوران انقلاب ایران محسوب می­شود.

وی افزود:سوم خرداد در نیروی دریایی ارتش بسیار مهم و خاطره انگیز است و یاد آور دفاع 34 روزه تکاوران نیروی دریایی ارتش و کارکنان پایگاه دریایی خرمشهر است که چگونه در مقابل لشگر تا بن دندان مسلح بعثی ایستادند و از شرف و غیرت این مرز و بوم دفاع کردند و توانستند ضمن شکست استراتژی دشمن مسیر دفاع مقدس را عوض کنند و افتخار بیافرینند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:578 روز بعد از سقوط خرمشهر بود که آزادی خرمشهر عزیز صورت گرفت و مساله مهم در این آزادی اولین عملیات مشترک بین سپاه و ارتش به نام "الی بیت المقدس" بود که با طرح ریزی شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار رضایی انجام گرفت و فصل جدیدی را در جنگ تحمیلی رقم زد و پس از آن پیروزی های زیادی به نفع ما صورت گرفت.

وی افزود:19000 اسیر و 16000 کشته، تلفات دشمن متجاوز در این عملیات بود که نشانگر پیروزی قاطع ما بود.

دریادار بیغم درادامه خاطر نشان کرد:امروز هم کشور ما با تمام فشار ها و تحریم و تهدید ها سربلند و امن است و سند این صحبت، اوضاع مشوش کشور های همسایه است که دستپخت استکبار خبیث در منطقه است ولی با وجود تمام این آشوبی که مستکبرین در منطقه ایجاد کرده اند رزمندگان ما به خوبی توانسته اند امنیت کشور را ایجاد کنند تا استکبار و ایادی  آن  نتوانند حتی فکر تجاوز به ایران را هم در ذهن خود جای ­دهند.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مدافع حریم ولایتیم
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 142
نویسنده : علی

 افسران - مدافع حریم ولایتیم

 


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



به مناسبت سالگرد رحلت بهجت
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 121
نویسنده : علی

 افسران - به مناسبت سالگرد رحلت بهجت قلب شیعیان

 


:: برچسب‌ها: بهجت،دماوند ,



کی گفته من بابا ندارم؟
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 156
نویسنده : علی

 افسران - کی گفته من بابا ندارم؟

کی گفته
من 
 ندارم ....
بابای من قشنگترین
بابای دنیاست ...

 
و فرزندان ...


:: برچسب‌ها: مدافع حرم،دماوند ,



هرروز ماه شعبان باصلوات شعبانیه
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 140
نویسنده : علی

 افسران - هرروز ماه شعبان باصلوات شعبانیه

 


:: برچسب‌ها: شعبان،دماوند ,



هرروز ماه شعبان باصلوات شعبانیه
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 125
نویسنده : علی

 افسران - هرروز ماه شعبان باصلوات شعبانیه

 


:: برچسب‌ها: شعبان،دماوند ,



به حرمت خون شهدای مدافع حرم حجابمان را درست کنیم
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 117
نویسنده : علی

 افسران - به حرمت خون شهدای مدافع حرم حجابمان را درست کنیم

و از خواهران می‌خواهم که حجابشان را مثل حجاب حضرت زهرا رعایت بکنند نه مثل حجاب‌های روز چون این حجاب‌ها بوی حضرت زهرا(س) را نمی‌دهد.


:: برچسب‌ها: حجاب،دماوند ,



حق با علی(علیه السلام) است
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 134
نویسنده : علی

 افسران - حق با علی(علیه السلام) است

 


:: برچسب‌ها: رهبری،دماوند ,



بازدید : 154
نویسنده : علی

 

جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی استان زنجان اعزام شده اند؛ صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام خاتمی در این دیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی مقتدر و ولایتمدار توصیف کرد و افزود: هر چه زمان می گذرد حکیمانه بودن تصمیم امام (ره) برای عدم انحلال ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب، نمایان تر می گردد.

وی در ادامه تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را از دیگر تدابیر نورانی امام راحل (ره) دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح امروز با وجود فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و نظم و انضباط و ایمانی که دارند، جلوه اقتدار نظام اسلامی هستند.

دانشجویان دافوس ارتش قبل از این دیدار از وضعیت تاکتیکی قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین، تیپ 216 زنجان، صنایع شهید شفیع زاده وزارت دفاع در قزوین و تعدادی از اماکن فرهنگی و تاریخی استان زنجان بازدید به عمل آوردند.


:: برچسب‌ها: دافوس ،دماوند ,



بازدید : 105
نویسنده : علی

 

در راستای آموزش عملی محورشناسی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)،تعدادی از دانشجویان دوره دهم حرفه ای این دانشگاه با فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب شرق کشور دیدارکردند.

امیرسرتیپ دوم محمدرضافرزان در این دیدار ضمن تبیین ماموریت های پدافند هوایی در منطقه جنوب شرق کشور گفت: این منطقه یکی از بزرگترین مناطق تحت رصد پدافندهوایی است.

وی در ادامه افزود: با جنگ افزارهای پدافندی برد بالا، متوسط و برد کم آمادگی داریم هرگونه تهدیدی را درآسمان کشور رصد کرده و پاسخ بدهیم.

در ادامه دانشجویان دافوس ارتش از قسمت های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و تجهیزات دفاعی این منطقه بازدید کردند.

همزمان با این بازدید، گروه دیگری از دانشجویان اعزامی به دوره آموزش محورشناسی با حضور در جزیره کیش و خارک از تاسیسات نفتی جزیره خارک و یکان های مستقر در این منطقه بازدید کردند.

همچنین گروه دیگری از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در ناو جمهوری اسلامی ایران "دماوند"، ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و  قرائت زیارت عاشورا؛ از بخش های مختلف این ناو و تجهیزات پیشرفته موشکی، راداری و الکترونیکی آن بازدید کردند.

گفتنی است، دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران طی یک برنامه از پیش تعیین شده به منظور تسهیل آموزش های نظامی، دستیابی به اهداف آموزشی و نیز در جهت شناسایی نقاط مختلف کشور به دوره محور شناسی اعزام شدند.


:: برچسب‌ها: دافوس،دماوند ,



سالن سینمایی اردوگاه ساحلی ارتش در نوشهر افتتاح شد
نوشته شده در یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
بازدید : 161
نویسنده : علی

 

سالن سینمایی اردوگاه ساحلی شهید رسولی ستاد ارتش در نوشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم افتتاح این سالن که صبح امروز در اردوگاه ساحلی ارتش در نوشهر برگزار شد؛ امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش و  مهندس شادمان فرماندار نوشهر نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه فرارسیدن ولادت با سعادت  مهدی موعود (عج)، فراهم نمودن و تجهیز مکان های فرهنگی و هنری برای استفاده خانواده های کارکنان پر تلاش ارتش که مشغول حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند را یک اقدام فرهنگی مناسب و لازم دانست و دراین خصوص از تلاش و همت سامانه فرماندهی آجا تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان این که یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ صحیح اسلام از طریق فرهنگ و هنر است، افزود: ما می توانیم با برنامه ریزی درست و صحیح در این مسیر گام برداریم و البته اثرگذار هم باشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: امروز ارتش در برنامه های فرهنگی همه جا پیش قدم بوده و مساجدی که در ارتش ساخته شده بی همتا و موجب افتخاراست.

وی در پایان با بیان این که دغدغه امروز ما در جامعه مسائل فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اهداف دشمنان برروی مسائل فرهنگی متمرکز شده و آنان درصدد هستند تا از طریق بی بندو باری، اختلاف افکنی بین اقوام ایرانی و برادران شیعه و سنی، ترویج بی حجابی، مواد مخدر و مد گرایی و با جنگ نرم برروی جوانان و خانواده ها اثرگذار باشند که البته ما نیز در مقابل از راه مساجد و مسائل فرهنگی می توانیم با آنان مقابله کنیم.


:: برچسب‌ها: سینما،آجا،دماوند ,



بازدید : 106
نویسنده : علی

 

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس ع وروز جانباز کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل العباس ع با همکاری مسئولین مرا تو و با حضور  امیر سر تیپ چیت فروشان، امیر سرتیپ دوم جهادی کار کنان یکان های ارتش در منطقه اصفهان در تالار فرشچیان اصفهان بر گزار شد.
 در ابتدای مراسم از سرود نیمه شعبان که توسط رزم نواران مرا تو ساخته شده بود رونمایی شد. در ادامه مراسم امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی فرمانده مرا تو وارشد نظامی آجا در منطقه ضمن خیر مقدم به تمامی حضار و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و از عوامل اجرایی و دست اندرکاران مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه امیر سرتیپ چیت فروشان مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوصیات و ویژگی های شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی ولایت را می شناخت و با تقوای الهی که داشت به درجه رفیع شهادت مفتخر شد.
در پایان مراسم از تعداد 12 جانباز سرافراز شاغل و بازنشسته ارتش و سایرنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حلقه های گل و اهداء هدایا تجلیل شد


:: برچسب‌ها: جانباز،دماوند ,



بازدید : 117
نویسنده : علی

 افسران - بهترین گوشه ی دنیا این جاست، پیش پای ارباب و اولاد ارباب


:: برچسب‌ها: حرم،دماوند ,



پوستر : مدافعان حرم
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 116
نویسنده : علی

 افسران - پوستر : مدافعان حرم

 


:: برچسب‌ها: مدافع حرم، دماوند ,



بدون شرح ...!
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 127
نویسنده : علی

 افسران - بدون شرح ...!

 


:: برچسب‌ها: انسانیت،دماوند ,



صلوات ...
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 140
نویسنده : علی

 افسران - صلوات ...

 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بازدید : 103
نویسنده : علی

 افسران - گر ندانی به کدامین حرم اول بروی، گر بمانی وسط این دو مردد زیباست

ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺣﻀـﺮﺕ ﺷـﺎﻩ ﻭ ﻃﺮﻓﯽ ﺣﻀـﺮﺕ ﻣـﺎﻩ
ﮔـﺮﺩﺵ ﺩﯾــﺪﻩ ﻭ ﺳــﺮ ﻫـﺮ ﺩﻭ ﻣﺠـﺪﺩ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ

ﮔـــﺮ ﻧـﺪﺍﻧــﯽ ﺑــﻪ ﮐـﺪﺍﻣـﯿــﻦ ﺣــﺮﻡ ﺍﻭﻝ ﺑـﺮﻭﯼ
ﮔـﺮ ﺑـﻤــﺎﻧــﯽ ﻭﺳـﻂ ﺍﯾــﻦ ﺩﻭ ﻣــﺮﺩد ﺯﯾﺒﺎﺳت


:: برچسب‌ها: حرم،دماوند ,



جشن قهرمانی استقلال خوزستان در اهواز
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 127
نویسنده : علی

 افسران - تصاویر / جشن قهرمانی استقلال خوزستان در اهواز

۶۸۵۳۲_۵۴۱

 


:: برچسب‌ها: قهرمان،استقلال،فوتبال ,



دعای عهد
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 126
نویسنده : علی

 افسران - ......

 


:: برچسب‌ها: عهد، دماوند ,



بازدید امیر شاه صفی از پایگاه شکاری شهید یاسینی
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 129
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی  از بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

  به گزارش روابط عمومی نهاجا،  امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه در بدو ورود به پایگاه شکاری شهید یاسینی با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده نهاجا در این بازدید با حضور در بخش های عملیات، گردان شکاری، آلرت و ... توان عملیاتی و آمادگی رزمی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر شاه صفی در بخش دیگری از بازدید خود با کارکنان و خانواده های آنان دیدار و  از نزدیک با مشکلات آن ها آگاه و برای رفع این مشکلات، دستوراتی صادر کرد.


:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



بازدید : 131
نویسنده : علی

 

به مناسبت روز جانباز، جمعی از جانبازان سرفراز دفاع مقدس فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی به تپه نور الشهدا صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، جانبازان و فرماندهان مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی صبح امروز پنج شنبه 23 اردیبهشت ضمن صعود به تپه ی نور الشهداء و حضور در جوار مقبره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهداء تجدید پیمان کردند. 


در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی ضمن بیان خاطراتی از همرزمان خود  گفت : جانبازان شهدای زنده ای هستند که برای ملت بزرگ ایران اسلامی مایه افتخار و بزرگی هستند.

وی افزود:  ما توفیق شهادت نداشتیم ولی  باید قد ردان خون شهدا باشیم  چرا که هرچه داریم از ایثار و جوانمردی این بزرگواران است.


:: برچسب‌ها: جانباز،دماوند ,



زندگینامه خلبان شهید دوران به روی صحنه می رود
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 135
نویسنده : علی

 

نمایش مهنا که روایتی از زندگی شهید سرلشگر خلبان عباس دوران است، همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی نهاجا این نمایشنامه بر اساس زندگی نامه خلبان شهید عباس دوران در 10 فصل، به نویسندگی و کارگردانی بهرام میرزایی ساخته و اجرا می شود.

سردار ابراهیمی رئیس بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس استان در بازدید از مراحل تمرینی این تئاتر گفت: شخصیت عباس دوران یک شخصیت فرا ملی است و باید آن گونه که در شأن این شهید والامقام است به آن پرداخته شود.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی استان فارس، آمادگی  هرگونه حمایت، کمک و همکاری در این زمینه را داریم و وظیفه خود می دانیم که از گروه های هنری که به نشر تفکر شهدا و دفاع مقدس می پردازند حمایت می کنیم.

شایان ذکر است همسر شهید دوران نیز با حضور در تمرین این تئاتر از نزدیک در جریان مراحل اجرایی آن قرار گرفت.

نمایش مهنا در آستانه سی تیر، سالگرد شهادت شهید دوران در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.


:: برچسب‌ها: دوران، دماوند ,



بازدید : 128
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز بربالین جانباز مدافع حرم، سروان مهدی خزایی حضور یافت و از وی و دو تن دیگر از جانبازان مدافع حرم عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز یکی از بیمارستان های تهران شاهد حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم بر بالین یکی دیگر از جانبازان مدافعین حرم حضرت زینب (س) بود.

بنابراین گزارش، نماینده ولی فقیه در ارتش با حضور بربالین جانباز مدافع حرم، مهدی خزایی از وی عیادت و از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه درمان وی قرار گرفت.

گفتنی است سروان مهدی خزایی از همرزمان شهیدان یداللهی، همتی و قیطاسوند بود که چندی پیش در مأموریت مستشاری سوریه با اصابت تیر مستقیم دشمن تکفیری به درجه جانبازی نائل شد


:: برچسب‌ها: مدافع حرم، دماوند ,



بازدید : 118
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این آیین گفت: اگر پرچم و سرود ایران امروز پابرجاست به خاطر فداکاری جانبازان و ایثارگران ما است.

وی افزود :حضرت عباس پرچمدار سپاه امام حسین(ع) بود و به همین دلیل آخرین فردی بود که به میدان رفت چون در یک لشگر برافراشته بودن پرچم یعنی زنده بودن و حیات این لشگر ،و چه روز خوبی را به نام جانباز مزین کرده اند که حضرت عباس(ع) الگوی جانبازی بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای ادامه این راه باز هم نیاز به جانبازی و ایثارگری داریم و البته جانبازان با خدا معامله کردند و خدا مزد آن ها را خواهد دا د چون هیچکدام از ما نمیتواند ارز جانبازی شما را تعیین کند.


:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,