پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 147
نویسنده : علی

 دردیدار حجت الاسلام آل هاشم و حجت الاسلام ربانی تأکید شدتعامل بیشتر مرکزخدمات حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

به منظور گسترش همکاری و بهره گیری بهینه از منابع و ظرفیت های مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران صبح امروز روسای این مرکز و سازمان با یکدیکر دیدار کردند.

 به منظور گسترش همکاری و بهره گیری بهینه از منابع و ظرفیت های مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران صبح امروز روسای این مرکز و سازمان با یکدیکر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار که صبح امرز سه شنبه «19 دی ماه» و به منظور گسترش همکاری های فی مابین در مرکز خدمات حوزه علمیه قم برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قم به همراه جمعی از معاونین و مسئولین مربوطه حضور  داشتند.

بررسی، نیاز سنجی و گفتگو در زمینه تعاملات قابل پیگیری و استفاده از تجارب طرفین از جمله محورهای این دیدار بود.

تیرماه 1396؛ ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش برگزار می شود

ششمین همایش اندیشه و قلم آجا توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1396 برگزار می شود.

 ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش با هدف شناسایی فرهیختگان و اهل قلم ارتش، تقدیر از پژوهشگران متعهد و شایسته در داخل و خارج ارتش برای تألیف و ترجمه کتب، حمایت از نویسندگان برتر و پشتیبانی از نشر آثار آنان و نیز فراهم کردن زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی و ادبی و پیشبرد فرهنگ تولید و نشر کتاب در ارتش و جامعه، توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1396 برگزار می شود. آثار و موضوعات قابل ارائه به همایش شامل تألیف، تدوین و ترجمه کتاب است.

برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

طی مراسمی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان؛از نرم افزار شهید بابایی رونمایی شد

طی مراسمی که در سالن اجتماعات پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان اصفهان برگزار شد، از نرم افزار جامع چند رسانه ای شهید بابایی با عنوان عشق است بر آسمان پریدن رونمایی شد.

 طی مراسمی که در سالن اجتماعات پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان اصفهان برگزار شد، از نرم افزار جامع چند رسانه ای شهید بابایی با  عنوان " عشق است بر آسمان پریدن" رونمایی شد.

 شایان ذکر است این لوح، اولین نرم افزار چند رسانه ای با  موضوع شهید در ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که شامل کتاب، فیلم و عکس های شهید بابایی است.

این نرم افزار توسط ستوان یکم محمدرضا رضوانی جمعی عقیدتی سیاسی پایگاه و گروهبان یکم وظیفه حسن جباری طراحی و آماده شده است.

 در این مراسم از طراحان این نرم افزار با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح:دین و اخلاق مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح است

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.

  امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک پیوستن این دانشجویان به خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: شما باید این را یک توفیق، افتخار بزرگ و نعمت کم نظیر خداوند بدانید و شکر گزار این نعمت باشید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اخلاق مداری گفت: از مولفه های مهم و خصوصیات بارز یک انسان کامل و بویژه یک فرد نظامی، تقویت اخلاق و تدین است لذا باید سعی کنیم این خصائل را بعنوان خصلت های یک نظامی در خود پرورش دهیم.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه ولایت مداری را دومین شاخص یک نظامی مسلمان خواند و اظهار داشت: در همه ارتش های جهان اطاعت از فرماندهی به عنوان یک ارزش پذیرفته می شود اما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه ارزشمند است چرا که اطاعت از ایشان، اطاعتی قانونی و منطقی همانند دیگر فرایض دینی می باشد که قرب به خداوند را به همراه دارد.

وی همچنین تکلیف مداری، انقلابی بودن، فداکاری و ایثارگری، روحیه قوی و آماده بودن را از شاخص های دیگر کارکنان نیروهای مسلح خواند و گفت: در انجام امور باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و تکلیف مدار بود. همچنین باید در انجام امور انقلابی بود.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در پایان گفت: کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میادین سخت و پر خطر از هم سبقت می گیرند و داوطلب اجرای مأموریت های سخت هستند.

فرمانده نیروی زمینی:ایمان و اعتقاد رزمنده عامل پیروزی او در میدان نبرد است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی گفت: ایمان، اعتقاد و باورهای رزمنده عامل پیروزی او در میدان نبرد است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی گفت: ایمان، اعتقاد و باورهای رزمنده عامل پیروزی او در میدان نبرد است.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ویژه فرماندهان گردان ها که با هدف افزایش ظرفیت تهاجمی، ایمنی و پیشگیری از جرائم و تخلفات برگزار شد، گفت: امروز ما با چهره تازه ای از تهدید روبرو هستیم و به عنوان بازوهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم کاملا آماده باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه شما را در میدان جنگ آماده نگه می دارد و پیروز می کند ایمان و باور های شماست این که جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه های تروریستی ایستاده اند ناشی از ایمان و اعتقاد آنها به خداوند باریتعالی و کار مقدسی است که انجام می دهند.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نزاجا و حجت الاسلام وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به همراه حجت الاسلام موسوی شناس، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب و جمعی از فرماندهان این منطقه با حضور در منزل شهیدان محمد قریشی و مسلم مجیدی با خانواده های بزرگوار این شهدا دیدار کردند.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی:هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه افسری آجا گفت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه افسری آجا گفت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه افسری ارتش در چهاردهمین دوره رزم مقدماتی گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی امام زمان(عج)  را به ما اعطا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از نعمت هدایت و ولایت نیست، افزود: این آموزه قرآنی است چرا که در سوره فاتحه در ابتدای قرآن از خداوند نعمت هدایت به صراط مستقیم را طلب می کنیم و در زیارتنامه امیرالمومنین(ع) نیز می گوییم السلام علیک یا صراط المستقیم و از اینجا می توان نتیجه گرفت که صراط مستقیم همان ولایت است و ما مکلفیم که برابر دستور خداوند این نعمت را گرامی بداریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین اظهار داشت: شما راه درستی برای ادامه زندگی برگزیده اید و در این راه باید الگویتان پیشکسوتان و 48 هزار شهید ارتش باشد که نگاه به هر کدامشان شما را از گمراهی نجات می دهد.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهید سپهبد صیاد شیرازی ادامه داد: صیاد شیرازی به عنوان نور چشم همه ما و سیدالشهدا زمان خودش بود و روزی مثل من و شما وارد این کسوت شد و سختی های این دوره را لمس کرد. بزرگترین امتیاز صیاد این بود که راه را تشخیص داد و گفت من مطیع محض ولایت هستم. صیاد رضایت عمل و کارش را در رضایت ولی فقیه می دانست. او راه بندگی را در مطیع ولایت بودن می دانست و کسی که مطیع ولایت باشد مطیع خداست.

بیانیه ارتش به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگارخبرنگاران بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و چراغ راه جامعه هستند

هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می باشد.

 همزمان با 17 مرداد ماه، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:  

هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می باشد.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

آنها قاصدان امین، راویان صدیق اطلاعات و اخبار و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند که با سخت‌کوشی بعنوان طلایه‌داران عرصه خبر با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، سعی در آگاهی‌بخشی دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکو داشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد.

شایان ذکر است هفدهم مردادماه روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) است که در سال 1377 در مزار شریف افغانستان بدست نیروهای تکفیری صهیونیستی به شهادت رسید.

با حکم امیر سرلشکر صالحی؛امیر سرتیپ علی آراسته معاون آماد و پشتیبانی ارتش شد

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش، معاون جدید آماد و پشتیبانی آجا را منصوب کرد.

  امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش، معاون جدید آماد و پشتیبانی آجا را منصوب کرد.

امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ علی آراسته را به معاونت آماد و پشتیبانی کل ارتش منصوب کرد.

سرتیپ آراسته پیش از این معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بود که جایگزین امیر خلبان محسن دره باغی شده است.

وی توسط امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در ستاد آجا معرفی شد.

شایان ذکر است امیر سرتیپ خلبان محسن دره باغی نیز طی حکمی از سوی سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سمت معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح منصوب شد.

 



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: