پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1396
بازدید : 42
نویسنده : علی
    • 0
 

سرپرست اوژانس کشور از استقرار تیم های واکنش سریع اورژانس در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ۲۰ فروند بالگرد ارتش به کمک شتافت .

پیرحسین کولیوند در گفت و گو با تسنیم در قصرشیرین با بیان اینکه تیم های واکنش سریع اورژانس در شهرهای زلزله زده کرمانشاه مستقر شده است، اظهار داشت: آمبولانس های اوژانس نزدیک قصرشیرین هستند.وی افزود: با توجه به تعداد مصدومان نسبت به تخت های بیمارستان، بنا داریم مصدومان را در بیمارستان های صحرایی مداوا کنیم.کولیوند با بیان اینکه از کردستان، ایلام، همدان، اصفهان و خرم آباد اتوبوس آمبولانس اعزام شده است، گفت: امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش 20 فروند بالگرد را برای خدمت رسانی بهتر از طریق هوایی آماده کرده اند. سرپرست اوژانس کشور با بیان اینکه هلال احمر نیز 6 فروند بالگرد را برای کمک اعرام خواهد کرد، گفت: در حال شرایط بهتر شده و بیشتر نگرانی برای روستاها در سر پل ذهاب و قصرشیرین است.




:: برچسب‌ها: زلزله ، آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: