نیروی دریایی ارتش بیش از ۱۲ هزار کشتی را اسکورت کرده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 470
نویسنده : علی

 فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی ارتش توانسته در زمینه ساخت تجهیزات دریایی دستاوردهای خوبی داشته باشد و با تکیه بر دانش و توان نیروی های متعهد و توانمند داخلی نسبت به طراحی و ساخت کشتی ناو شکن جماران اقدام کند.
بایبوردی با بیان اینکه در حال حاضر نیروی دریایی ارتش در عرصه بین المللی توانسته نقش تاثیرگذاری را ایفا نماید، به تامین امنیت کشتی های تجاری در آب های بین المللی اشاره کرد و گفت: این نیرو تاکنون بیش از ۱۲ هزار کشتی را در آب های بین المللی اسکورت کرده است و مانع از دزدیده شدن این کشتی ها توسط دزدان دریایی شده است.
فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در حال حاضر نیروی دریایی ارتش با ۴۴ ناوگروه عملیاتی و اطلاعاتی نسبت به تامین امنیت کشتی های تجاری ایران در آب های بین المللی اقدام می کند و توانسته در راستای دفاع از فعالیت های اقتصادی کشور موفق عمل کند.
بایبوردی با اشاره به برخور داری ایران از ۳۳ هزار کیلومتر مرز دریایی، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در زمینه حفاظت از مرزهای آبی کشور حضور تاثیرگذار داشته است و  در حدود ۹۰ درصد تبادلات  تجاری توسط این خطوط انجام می شد.
 

 



:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: